|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Please do! Zelfs m\'n ouders praten over Idols! |
|
Don't blush when I rip you open |
|
quote:Ik vond die reclame van vincent eigenlijk veel leuker. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: NEEN! Ik vind persoonlijk dat dit topic een STICKY moet worden zodat nieuwe forummers direct kunnen zien dat er ook op ZM bandbreedte aan dergelijke gaye en lamme programma\'s werd verspild Enne ik vind Jamai veel lekkerder dan Jim, het is terecht dat hij gewonnen heeft, lekker puh |
|
Ik heb het ook gekekekn ja en ben iig geval blij dat die Jim niet heeft gewonnen... die Jamai die \"kan\" tenminste nog zingen hehe........... |
|
quote: Dude.. |
|
Lol ....is wel zo hhahaha |
|
quote: argh.. nou.. alles is relatief zal ik maar zeggen dan NP - Migraine - Jamai pijpt drollen |
|
quote: Lol hahahaha ik heb zijn nieuwe single al gedownload hahahah *ahum* |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:u zei? en wie is deze travestiet.... nieuwe look jamai? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Daniel, duitse Superstar maar niet de winnaar 3e volgengs mij I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ben in ieder geval blij dat die poppenkast nu eindelijk voorbij is! |
|
Jaaa, nu kunnen we tenminste beginnen aan TEMPTATION ISLAND II Woohoohooooo!!! Zenial |
|
hahaahhahahaa!!! het is afgelopen! HOERRRA!! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:oh dat is een heerschend programma idd .... |
|
quote: Wat is dat? Dat \"Robinson Crusoe\" achtige spelletjes eiland, waarin ze verleidingen van elkaar moeten weerstaan? |
|
quote:ja 4 koppeltjes worden van elkaar gescheiden en moeten dan 2 weken zonder hun partner doorbrengen op een tropische lokatie terwijl er allemaal vrijgezelle mannen en vrouwen zijn die hun kunnen verleiden. Na die 2 weken komen de partners weer bij elkaar en moeten ze aan elkaar vertellen of ze het hebben doorstaan. Het leuke is dus dat in die 2 weken ze af en toe een video te zien krijgen van wat hun partner aan het doen is. En dat kunnen soms zeer suggestieve videotjes zijn om de partner superjaloers te maken. En dat kan weer van invloed zijn op de gedragingen van diegene op de vrijgezellen. Vorige serie vond ik zeer vermakelijk. |
|
Inderdaad zeer tof! Ik heb met een vriendin afgesproken dat we een keer net doen alsof we een stelletje zijn en dan mee gaan doen en dan zoveel mogelijk van die vrijgezellen gaan scoren ghehehehe... Oh ja en dat natuurlijk heel verontwaardigd reageren als je een videootje te zien krijgt van de ander die ook druk bezig is Zenial |
|
idols is echt super vet triest maarja het is dus afgelopen en verder hoor je er niks meer van laterzzzzzzzzzzz [EDIT] zoveel smilies was niet nodig [/EDIT] [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 09-03-2003 13:59] |
|
Jamai mag wel 3 cd\'s maken Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
En hoeveel geld krijgt hij er zelf voor? Zal wel allemaal naar de platenmaatschappij e.d. gaan. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Hij doet me vaag in de verte denken aan Daniel van Silverchair. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Beetje zielig ja, ik heb het eens een kwartier gekeken... Trouwens wel zwakke lui zitten daarin, ze laten zich bij de eerste verleiding gaan ZWAK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |