|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Boris!!!!! Boris!!!!!! Boris!!!!!! Boris!!!!!! |
|
Bij deze wil ik ff kotsen op de enorme domme trol die ze Tooske noemen! Wat een irritante domme doos!!! Ik hoop dat ik die es voor mn auto krijg! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Idols is afgelopen [herhalingen tot in den treure niet meegerekend]... ...slotje. |
|
Boris .....argh, iemand ingehuurd die voor z'n vriendin door moet gaan. Wedden dat ie binnen het jaar z'n coming out heeft ???Wat een homo....Dat Michael Jackson hoedje... |
|
quote: haha, op kopspijkers lieten ze ook dat fragment zien waarin ze die Lee Towers ging interviewen. Wat een wicht "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
wat zijn jullie allemaal gay zeg.. |
|
quote: Dat is zijn meid en de moeder van z'n zoontje. |
|
quote: Dude, bespaar jezelf verdere vernederingen. Je weet VEEL te veel... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Juist. |
|
maar verder is hij natuurlijk hartstikke homo, ondanks de vriendin en kind. Oud Vuil. |
|
quote: lees jij niet de story/weekend/privé? je weet niet wat je mist. Oud Vuil. |
|
quote: Dat interesseert me geen reet. |
|
quote:Niemand leest ze, terwijl wel iedereen weet wat erin staat. |
|
quote: ach, ik schaam me nergens voor. op m'n werk hebben we een leesmap, ik lees alle blaadjes erin, libelle, mijn geheim, donald duck. maakt mij niet uit. Oud Vuil. |
|
quote: Da's hetzelfde met Idols. Niemand kijkt het, iedereen weet alles, en posten op ZM de site voor de METAL liefhebber alles over het programma.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Waar moet het heen met deze verdorven wereld? |
|
quote: Wat heb jij voor gaaf werk? |
|
quote: Complete annnihilation.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Waarom niet? Het was eigenlijk wel de bedoeling. |
|
quote: ik ben prins willem, kroonprins. toch de hele dag weinig te doen, dus wat moet je dan. hehe, ik werk gewoon bij een textielgroothandel. en in de pauzes hebben we tenminste wat te lezen. anders moet je de hele tijd naar lelijke kollega's kijken. Oud Vuil. |
|
Boris!!!!! Boris!!!!! Boris!!!!! Boris!!!! |
|
quote: hij heeft al gewonnen, hoor. je kunt ook stoppen met sms'en. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-05-2004 14:00] Oud Vuil. |
|
quote: Jaja, stiekem allemaal plaatjes van borstvergrotingen kijken in de libelle en die dan visueel proberen toe te passen op je collega's.... Ik heb je wel door! |
|
quote: Oeps, das waar!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |