|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
boohooo ik lig eruit |
|
quote:*KUT* nee |
|
quote: Jij was zeker die kevin met zijn puisten, beugel en Grease Lightning? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
grease lightining go grease lighting |
|
Nooo, not again! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
weer niet en ik kan toch echt zingen |
|
ik heb voor het eerst naar idols gekeken. wat een grappig programma. nu is het nog leuk want binnekort zijn het alleen maar van die gladde gelikte populaire figuren. sommige mensen hebben of veel lef, of geen zelfkennis of een andere vorm van stupiditeit.die gast die hyper was, ongelooflijk. |
|
quote: die had beter niet kun stoppen met blowen! Oud Vuil. |
|
I did it ... myyyyyyyy waaayyyyy |
|
quote: Ik heb naar aanleiding van die kerel vorig jaar een T-shirt laten maken voor een darttoernooi met Chel Vicious erop... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: jij (jullie) hoeft niet meer mee te doen. jij hebt een contract en wordt binnkort rijk en beroemd. dan praten jullie zeker ook niet meer met ons? |
|
quote: judgement day heeft al vaker bij labels gezeten, maar die zijn failliet gegaan. als dat maar niet weer gebeurd. en ach, als miljonair kun je toch ook wel een beetje internet-addicted zijn. Oud Vuil. |
|
quote: Zou daar een causaal verband inzitten? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ik zou heb best wel cool vinden als jullie een contractbij EMI of zo een grote jongen zouden krijgen en dat ze dan failliet zouden gaan. (dan is het absoluut duidlijk dat jullie ongeluk brengen) maar als niet-miljonair kun je ook internet-addicted zijn. of ben ik de enige niet-miljonair hier? maar weer on topic: ik las net op FOK iets over nep kandidaten. dat kan ik me best voorstellen dat ze gewoon een stel acteurs laten komen. want er zaten er een stel tussen, daarvan kan ik me niet voorstellen dat ze echt zo zijn. |
|
quote: ik hoop het niet. Oud Vuil. |
|
quote: nou, er zijn debielen, hoor. ik had trouwens ook iets gehoord, over iemand die eruit gedonderd was, die wou niet weg ofzo en die hebben ze uit het gebouw moeten zetten. dat zou trouwens niet op tv komen, anders kwamen anderen op het idee. alsof je daar wat aan hebt, maar goed. Oud Vuil. |
|
quote: jammer, het zou wel gaafzijn om zoiets te laten zien. maar die persoon zal onze lokale "troglodyte"(=j...e) wel zijn geweest. die wilde perse zijn oevre aan suffocation materiaal geheel laten horen ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-12-2003 22:26] |
|
HEY hebben ze me godverdomme niet uitgezonden?? |
|
Vechtjakkers zenden ze niet uit. Het is een nette omroep! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hahahaha die marcel, die gozer in het zwrat met die adhd komt hier uit dordt. Die ken ik, lol Ik ga hem volgende week ff flink uitlachen LAI LAI HEI |
|
quote: dus dat was geen ingehuurde clown? |
|
quote: hihi... nee niet echt Hijs echt zo irl... Ach hij geeft me gratis bier LAI LAI HEI |
|
Wat een zeik programma is het geworden. als ze nu eens alleen die stumpers lieten zien die daar dat hok binnen gaan. Dan was er misschien ng iets om te lachen. |
|
de kneuzenkermis is weer van start gegaan had ik al vernomen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |