|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
er is vaak weinig anders boeiend op op zaterdag vind het altijd wel leuk om te zien hoever ze wel niet zijn gekomen en het toch nog presteren om vreselijk vals te zingen |
|
ik ben er nu zeker van dat het doorgestoken kaart is, wat een onzin weer zaterdag, echt schandelig gewoon. |
|
vertel? MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Wie is er deze week uit gestemt dan? Ik weiger nog te kijken nu Irma eruit is gestemt. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-04-2004 18:39] |
|
quote: Nu pas?? Dat was toch allang duidelijk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
dat zeg ik. en wat een klote-nummer. Oud Vuil. |
|
quote: dus je hebt vol verwachting zitten kijken |
|
en Boris heeft gewonnen no text supplied |
|
Waar gaat dit over? |
|
Wel lachwekkend dit... op een metalforum 32 pagina's doorzeveren over Idols. En maar kritiek hebben... |
|
quote: echt wel! ik mag graag kijken naar massa-hysterie op tv. geweldig materiaal! je moet er een beetje omheen kijken, erg kritisch zijn, dan heb je de tijd van je leven. tenminste, ik vond het allemaal weer zeer vermakelijk. Oud Vuil. |
|
Ja ja...lache maar... Door die winst van Boris hebben ze in Venlo wel Happy Hour |
|
Ja godverdomme, dan is er wel twee keer een Gouwenaar als derde uitgeschakeld, dat is bij ons ook wel een happy hour waard... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
en dat allemaal door zo'n matig programma respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
B O R I S |
|
Boris gewonnen?? Cool voor die gast.. met een beetje geluk wordt hij net zo populair als Jamai en kan hij voor het grote kleuterpubliek bij Fox Kids komen zingen |
|
Boris heerscht en ik had al een aparte topic over hem aangemaakt. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1330614 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Met dat verschil dat Boris wel kan zingen. |
|
quote: Omdat een forum nieuwswaarde kan hebben; je gaat toch niet beweren dat een popverkiezing geen voorspelbaar of zelfs eerlijk programma is? Voor iedereen die dat programma zo geweldig vindt: waarom doe je dan niet mee? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Helaas wel.. Ik had liever gezien dat zo iemand als Alice of JK had gewonnen, dan wat het duidelijk geweest dat zo'n programma echt alleen maar om image en populariteit gaat ipv om zangtalent .. |
|
BORIS!!!!! BORIS!!!!!! BORIS!!!!!! BORIS!!!!! |
|
POETIN...POETIN....POETIN....POETIN "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: En nu maar hopen dat ie ook homo blijkt Hoe zit t met Eikols in Belgie: heeft er weer een rock/metal gast/dame gewonnen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Een forum kan nieuwswaarde hebben ja, echter is 95% van dit forum een bak onzin. Daar is niks mis mee, maar het heeft derhalve voor mensen die een bepaald programma kijken als tijdverdrijf een soortgelijke 'waarde'. Overigens heb ik sterke bedenkingen bij wat voor muziekwedstrijd dan ook. Los daarvan is muziek geen wedstrijd in mijn optiek. quote: Omdat meedoen en ernaar kijken twee verschillende dingen zijn. Niet iedereen die metalmuziek tof vindt wil het zelf ook maken/spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 02-05-2004 12:13] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |