|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Is hij wel neukend aardig tegen jouw dan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Go Immo, Go Immo. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 05-01-2004 16:24] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Gezien zijn geaardheid heb ik zo mijn twijfels... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Jamai?? Voor mij wel ja, hij maakt een uitzondering.. quote: I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! I Jamai!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: uhr maar...maar..hmmf *zoekt snipergun en neemt positie in op het balkon aangezien dat rotjong serieus een straat achter me woont * Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Go Immo , Go Immo v KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oeh!! Echt?? *pakt trein richting Schoonhoven* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik krijg meer twijfels bij Immo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: YOU BASTARDS!!!!!!!!! YOU ALL HATE ME!!! BUT I love you all Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ok, ik snap de hint... *neemt zich voor om niet meer de naam Immortella en de -smiley samen in dezelfde zin te gebruiken* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: zet alvast kaneelthee Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: lol Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: all?? quote: Oeh! Kaneelthee!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Immortella Immortella Immortella Immortella Immortella Immortella Immortella Immortella Immortella Immortella Immortella Immortella Toch kan dat prima hoor.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Doe er ook wat cyanide bij ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: tja, koekje? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Narcist ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: OMG.. Dat klinkt echt ontzettend fout.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Damn... dit is gewoon nog zieker... Narcistisch gedrag... edit: En ik was weer eens te langzaam... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-01-2004 16:31] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: slecht plan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Pffffff, ik werk dagelijks met onder andere narcisten.. :S You ain't got a clue hoe vervelend die kunnen zijn.. Daar ben ik niks bij hoor ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Spaanse vlieg kan ook ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: uhr dat noemen ze nou gastvrijheid hier Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |