![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Is hij wel neukend aardig tegen jouw dan ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Go Immo, Go Immo. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 05-01-2004 16:24] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Gezien zijn geaardheid heb ik zo mijn twijfels... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Jamai?? Voor mij wel ja, hij maakt een uitzondering.. ![]() quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: uhr ![]() maar...maar..hmmf ![]() ![]() *zoekt snipergun en neemt positie in op het balkon aangezien dat rotjong serieus een straat achter me woont ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Go Immo , Go Immo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Oeh!! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ik krijg meer twijfels bij Immo ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: YOU BASTARDS!!!!!!!!! ![]() YOU ALL HATE ME!!! ![]() BUT I love you all ![]() ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Ok, ik snap de hint... ![]() ![]() ![]() *neemt zich voor om niet meer de naam Immortella en de ![]() ![]() ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: zet alvast kaneelthee ![]() ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: lol ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: all?? quote: Oeh! ![]() ![]() ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Immortella ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toch kan dat prima hoor.. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Doe er ook wat cyanide bij ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: tja, koekje? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Narcist ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: OMG.. Dat klinkt echt ontzettend fout.. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Damn... dit is gewoon nog zieker... Narcistisch gedrag... ![]() ![]() edit: En ik was weer eens te langzaam... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-01-2004 16:31] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: slecht plan ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Pffffff, ik werk dagelijks met onder andere narcisten.. :S You ain't got a clue hoe vervelend die kunnen zijn.. Daar ben ik niks bij hoor ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Spaanse vlieg kan ook ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: uhr dat noemen ze nou gastvrijheid hier ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |