|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Alles voor de aandacht. Ik zou zeggen, neem je pokemon mee en zing een liefdesduet. |
|
quote: (ik kan overigens wel zingen ECHT!) heavy metal is the law |
|
quote: Ja dat denken er meerderen, daarom zijn de voorrondes ook altijd zo leuk |
|
Ik wil eigenlijk wel mee doen samen met Nix, gaan we op een onbewoond eiland zingen.. dat gaat me toch succesvol worden |
|
quote:Grmbl..Ik heb in een AC/DC coverband gezongen muts heavy metal is the law |
|
quote: Oh, mag ik je aanraken.. ? |
|
quote: Maar serieus, volgens mij gaat zo'n beetje de hele metal-scene zich aanmelden heavy metal is the law |
|
quote: Yea. Meteen goregrind zingen |
|
quote: Nee denk het niet, je hebt er altijd wel een paar tussen zitten die denken door mee te doen, het programma de gek aan te steken. Straks komen de gothicjes ook zeker weten weer voorbij en de alternatievelingen die zo heerlijk zichzelf zijn. Ik zou willen dat men iets kritischer kon kijken naar zichzelf, maarja dan zijn de voorrondes vast ook geen klap meer aan. |
|
quote: Origineel hoor. edit: en als je dan bekend bent, heb ik nog wel leuke foto's voor de media. This is love, real pokemon love.. baby. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-10-2005 11:07] |
|
quote: Ik word niet bekend |
|
quote: Jawel en wel op zo'n manier |
|
quote:Ja, want die mensen zijn zo uniek dat ze weer bij een groepering horen Als je niet kan zingen, doe dan ook niet mee, lijkt mij een eenvoudige oplossing. Maargoed, het is natuurlijk altijd goed voor je ego om met zoiets mee te doen. heavy metal is the law |
|
quote: Boehoehoehoehoe . Als ik wil kan ik nog veel slechter zingen. |
|
quote: Tsja sommigen hebben al een ietwat te groot ego, plaatsvervangend voor onzekerheden. Jammer is dat, van die flippende ouders omdat hun dochter/zoon niet goed genoeg was. Of jankende scheldende kinderen, omdat ze zijn afgewezen. Ouders van tegenwoordig leren kinderen te weinig wat teleurstelling is en hoe men er mee om moet gaan. Ah well, wel weer amusante beelden op de televisie |
|
quote: Boeiend kneus. Meedoen durf je toch niet, allemaal achteraf gelul. |
|
quote:Totaal mee eens! Nu is zowiezo het sociale klimaat in Nederland gedaald, mensen kunnen nergens meer tegen en kinderen worden veel te beschermend opgevoed, maargoed, dat is een sociale kwestie en heeft weinig van doen met Idols hehe. En inderdaad, gewoon kijken, beter dan een slapstick. heavy metal is the law |
|
quote: Heeft juist heel veel te maken met idols, door die voorrondes kun je prachtig zien hoe het tegenwoordig gesteld is met de opvoeding. Kun je nagaan, zo oud ben ik zelf nog niet eens. |
|
quote: Let maar op. Ik ben niet zo'n internetwarrior niets durft irl. |
|
quote: Hm, das waar. *kijkt naar houdbaarheidsdatum van mayonaisse* hehe, klopt! @arnibes: wel eens op de planken staan zingen? heavy metal is the law |
|
quote: Voor de aandacht jezelf voor schut zetten, net als met die pokemonneuk foto's van je, omdat iemand bluf zegt. Maar je doet maar mee hoor, jammer genoeg zijn de opnames al geweest en zul je moeten wachten tot een volgende Idols (als die er al komt, ergens in 2007). |
|
quote: en dat is dus niet waar, je wordt genept waar je bij staat. de allereerste audities worden gehouden voor een andere jury die bepaald of je naar de "tv-auditie" ronde mag. met andere woorden; idioten en ander gespuis laten ze gewoon door voor de kijkcijfers. idols zuigt keihard |
|
quote: En terecht toch? Anders krijg je allemaal van die echt-niet-grappige sukkels die lollig willen doen op tv. Ik denk ook dat er veel mensen gruntend mee willen doen, en dat ze deze voor de lol en omdat ie t ook nog een beetje kan hebben doorgelaten naar de tv voorronde. Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |