|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welke dag, welk net, welke tijd ? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ik weet dat er ook mensen van de rockacademie bij Idols auditie hebben gedaan....pretty weird huh? Ga je naar een dure opleiding om een beetje een professionele artiest/muzikant te worden, en dan ga je meedoen aan Idols om een domme eendagsvlieg te worden ..... [edit] ik hoor net dat die ene 'My way' gozer een platencontract heeft gekregen [Dit bericht is gewijzigd door Angel op 11-11-2002 19:25] To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
voor de mensen die willen lachen. nu rtl 4 |
|
ja ben ook aan het kijken... whahaha echt lig helemaal dubbel |
|
quote:Zeker dat mens dat weer terug moest komen.... geweldig die boeren [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 15-11-2002 22:28] |
|
Whaha, hoe slecht kun je zijn Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
die op klompen!!! |
|
het was weer brute lachvoeding vanavond "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik krijg er last van plaatsvervangende schaamte van |
|
Ik heb sinds lange tijd niet meer zo hard gelachen. Wat een super programma : Heb je een droom om ster te worden ? Laat die droom varen. Je wordt nooit een ster. hahaha [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 16-11-2002 15:22] |
|
Gatverdamme, dat blonde grietje dat zo zeker van zichzelf was en een vriend had die ging janken toen ze door was... Toen irriteerde ik me echt TE erg aan het programma. Verder wel leuk omdat ik door zangles kan horen wat iedereen een beetje fout doet...geinig. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
was deze keer een beetje soft |
|
ik post ff iets zodat ik 50 posts heb |
|
Ik vond die neger met die explosieve coupe van een paar dagen geleden wel goed. |
|
quote: Hahah die ene die naar de volgende ronden ging? |
|
quote:Diegene die unaniem naar de 2e ronde ging ja [heb je er al 50?]. |
|
quote: ja... daarom posten ik die laaste post ook lol |
|
Of die gozer die van halen ging zingen met zn walkman op Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
ik denk dat ik me ook op ga geven. slechter dan die kerel met z'n walkman kun je niet worden!!! luuuuuuv is in the air......... |
|
Geweldig programma dat je jezelf zo voor lul wil zetten. * edit tiepvout * [Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 17-11-2002 17:23] |
|
Vrijdag heb ik het gekeken en me kapot gelachen, een aanrader voor de sadisten onder ons. |
|
Die audities zijn idd erg vermakelijk. Die idioot met z'n walkman (jury onder de tafel), en die meid die al genoemd werd die slecht rapte (brabbelde) over wat sexuele handelingen... jury: "van mij mag je wel ophouden, want dit wordt niks" griet: "ja, kwee' wel da't vies is, maarja..." Touché, pussycat! |
|
cheap thrills... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kwaliteit humor hoeft niet perse duur te zijn. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |