|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ach, trek het je niet aan... Ik ben ondertussen al zo ver heen dat ik mezelf al niet eens serieus meer neem... edit: ik ben precies het tegengestelde van een narcist dus... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-01-2004 16:34] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:] Nee, met mensen die er hun hand niet voor omdraaien om Jamai om te leggen ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ook slecht plan denk ik, uhr it's all so confusing!!! @Immo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Nananana ik ben gewoon beter ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wel die naam blijven herhalen anders zijn we niet meer ontopic... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nu vráág je erom!!! Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: geef me eens een paar telefoonnummers please Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Immortella wil gebanned worden? |
|
quote: Maar dan zonder die smiley... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: als jullie me dood willen hebben , ga vooral zo door Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Als jij het adres van Jamai bekend maakt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Alleen omdat ik Jamai fan ben?? Dat is discriminatie!! quote: Nope, ik heb een beroepsgeheim ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Ja? Dus? En? |
|
quote: daarom ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: voltastraat 18 Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: quote: Jullie zijn gemeen tegen me!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: kom maar, ik troost je wel ik zet tenminste thee voor je enzo en geeft je het hoofd van Jamai binnekort op een bord Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Jij bent gemeen tegen ons, onze tere zielen belasten met ranzige jamai troep ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Duh, vind je het gek? |
|
quote: Weet niet of je het in de krant heb gelezen maar Jamai heeft toegeven dat ie homo is To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
quote:Now here we have the biggest shock of 2003 ... |
|
quote: Zo er is er een wakker. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Thee is goed! En dat hoofd van Jamai hoef ik niet hoor... *bbrrr, dan kom jij binnenkort in de kliniek zeker* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: mwuahahahaha, ja dat heet wraak , de voodoo van tegenwoordig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |