|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tja wie niet, toch? |
|
Boris!!!!! Boris!!!!! Boris!!!!!! Boris!!!! |
|
Maud !!! Maud!!!! Maud!!!!! |
|
Jamai! Jamai! Jamai! |
|
Jim!!! Jim!!!! Jim!!!! |
|
quote: Ik ben een poseur. Ik pleeg het ook weleens met de oerdomme massa te vermengen en afgelopen Koninginnedag presteerde ik het om op een terras te zitten i.p.v. binnen een afgetrapte jeugdsoos. NP: Culture Club - Karma Chameleon KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nu heb je echt afgedaan, kutallochtoon. Jullie zijn ook allemaal even onbetrouwbaar |
|
ON TOPIC |
|
quote: Klopt. Ik zal het nog erger voor je maken. Een vriendin van mij deed vorig jaar mee en drong tot de thater ronde door. Ze heeft nu ook nog eens een rol in een musical van Joop vd Ende . Maar ze is uiteraard te dom om naar MET0L te luisteren...en ze heeft geen last van tweewekelijkse depressies...ze zou dus hier niet thuis horen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En daar ga JIJ mee om? Ik zet je bij deze uit de orde der grim true ende evol vrijgezelle alcoho.. euhm metalheads |
|
ghe d'r zit nu een gast in idols die de hele tijd loopt te grunten? een bekende van iemand of een zet-emmer? |
|
hij heet gijs en is nu! |
|
Geniaal Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: gheghe staat die gast effe voor lul! hahahahahahaha |
|
ik schaam me nu ook echt nu om een metal head te zijn....... |
|
99 van de 100 keer als er een "metalhead" op normale tijdstippen op tv komt schaam ik me .. |
|
Damned, dat was cool, haha Ze hadden het ook leuk gemonteerd! |
|
Ik had wel verwacht dat die jury nog negatiever zou reageren. Dat viel me best mee. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Z'n grunt leek op een andere bekendere zanger, iemand een idee waar hij me aan deed denken? En inderdaad, metalheads op tv hoeft niet van mij, dat is toch altijd sarcastisch bedoeld.. |
|
quote: Ik vond hem wat hebben van Jan Chris de Knoeier..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Idd. Maar hij deed een beetje 2 stijlen door elkaar. Ik vond het niet slecht. |
|
Niet gezien. |
|
Jullie hebben zeker geen commerciele zenders. |
|
quote: Nee ik vond hem ook niet slecht. Eigenlijk maakt hij wel een soort statement, maar goed daar is het programma niet voor..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |