|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vond het zelfs wel mooi, ondanks ik toch liever van het metalgenre zonder geschreeuw/gegrunt hou maar af en toe is het best gaaf |
|
hehe net ook ff gezien. Was best lachen met die gast. Het was iig niet zo'n domme boerenlul en hij nam zichzelf gelukkig ook niet al te serieus. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hij klonk wel als een domme boerenlul. Maar om daar doorheen te kunnen prikken moet je misschien weer intelligent zijn. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ik vond het maar een kneus haha.. wel gelachen trouwens |
|
http://www.rtl.nl/shows/idols3/audities/eindhoven/content/eindhoven_videos.xml ,4de van boven? die mag bij mij best wel in een band komen grunten. |
|
quote: Uiteraard, iedereen in Nederland mag geparodiëerd worden in commercials, tv-series, films, sketches, cabaret etc, daar lachen we smakelijk om, maar o wee, durf dat eens met een metalhead te doen want dan voelt hij/zij zich in zijn eer aangetast. Kan me herinneren dat er hier op ZM een aantal figuren ook al zo reageerden op een commercial van KPN een tijd terug. Kom op, een beetje zelfspot kan geen kwaad |
|
Toch juist leuk dat iemand redelijk serieus wat tegengas wil geven op de massa-popmuziek. Metal komt vrij zelden in de aandacht, zou denken dat dat deel wel gewaardeerd zou worden Ow sorry, did my back hurt your knive? |
|
hehe [Dit bericht is gewijzigd door Nimmer nuchter op 22-10-2005 23:39] |
|
quote: Zijn band heet After Life toch? Leuk voor het publiek :D |
|
Die andere knakker die erbij was, woei! Smurfenliedje eronder.. Hehe.. |
|
Bedankt voor de link, Audiophile |
|
quote: Ja hoe erg! wat een bassie (van Adriaan) was dat. |
|
quote: Hou toch op man, met je "tegengas".... "redelijk serieus".... Wel een lache stukje verder, dat wijf van Gijs is wel compleet debiel (ze hintte al naar het "slaan" he?? zie ook relatie topic over metal vrouwen ), maar Gijs zelf was lachen. Als je echter over "serieus tegengas" begint heb je het volgens mij NIET begrepen . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Zelf een vrouw he, dan krijg je dat. Maar er stond niets voor niets een smilie achter [Dit bericht is gewijzigd door CiNNeR op 23-10-2005 1:36] Ow sorry, did my back hurt your knive? |
|
quote: uiteraard, is ook nix mis mee. heb me dan ook om deze gijs behoorlijk vermaakt! |
|
quote: quote: Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Yep. http://www.nothingless.org/photo/afterlife/index.php?id=1#pic |
|
quote: +1 Wie kent hem? |
|
Hehe, lijp figuur, ik doe de volgende keer wel mee, ga ik wel fijn Angel Witch doen ofzo heavy metal is the law |
|
Hij ziet er wat ongezond uit, maar ja, dat heb je met dat zwartgeverfde haar. |
|
Wel vette vox van die knakker. |
|
Idd!! |
|
Is Idols weer bezig??? dan moet ik snel gaan kijken want allene in de beginfase is het leuk. |
|
website van Afterlife: http://www.giveusyoursoul.com/ Helaas wordt ie zo druk bezocht dat ie plat ligt nu... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |