|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Yeah hij heeft gewonnen |
|
Yeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh Dit betekend hopenlijk wel het einde van idols. |
|
Slotje!! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
When....does...the..hurting....stop! |
|
*hurl*, das alles wat ik op dit topic ga zeggen sinds ma het altijd trouw volgde. |
|
quote: |
|
WE zijn er nog niet vanaf, er komt nl. ook een idols 2004. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: hmmmm misschien interessant, tegen die tijd zal black metal wel mainstream zijn en krijgen we allemaal van de gecorpspainte mannetjes die voor de jury gaan shrieken.... And my marlboro light |
|
Dit suc6 melken ze helemaal uit! We zijn voorlopig nog niet van dat gezeik af. Maar laten dit forum aub Idols vrij houden...slotje plies! Don't blush when I rip you open |
|
Misschien is de tijd rijp voor een Metal Idols? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Alsjeblieft niet zeg! Don't blush when I rip you open |
|
quote: |
|
Okk, De komende tijd weet ik wat ik op de radio kan verwachten aan nummers. 1 single van Jamai 1 single van Jim Nu maar hopen dat ze tegelijk uitkomen en snel een slecht nieuw nummer uitbrengen zodat iedereen ze uitkotst. Heeft iemand een tip waar ze het minste van hypes aantrekt. Classic fm misschien? TotZiens |
|
arrow clasic rock !! als je dan zonodig naar de radio wilt luisteren, zelf luister ik naar Business News Radio I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Waarom de nieuwe nick? |
|
Kan op mijn werk moeilijk een cd aanzetten. Vinden mijn collega's ni zo leuk maar goed dat ik een keer in de week werk dan. Dat betekend toch al gau 4 keer Jamai en 3 keer Jim ofzo. Als het nie meer is. Want tis best mogelijk op sommige zenders om dat 4 keer per uur te draaien. TotZiens |
|
quote: Meulen35 vond ik zaad ... was inlognaam van school ... had toen ff geen inspiratie ... ik weet het dis ook niet echt boeiend I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Hehe, ik snap het. Ik vind mijn nick eigenlijk ook niet geweldig maar daar heb ik weinig last van. Het is ook wat overzichtelijker als iedereen zijn of haar nick houdt. |
|
Dubbelpost. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 09-03-2003 21:47] |
|
Driedubbelpost. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 09-03-2003 21:48] |
|
Dit slaat nergens op. |
|
vanavond op SBS 6: De talenten show 'der op of deronder' Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: owja net zo'n programma als idols. .. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
verdrietig dat het afgelopen is davinz?? The mystery still remains |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |