![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Als dat er nou ook nog bijkomt dan gaat deze ellende nog flink wat langer duren denk ik. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Zolang ze gewoon netjes 1,5 meter afstand houden is er niets aan de hand. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6047349/boa-bond-over-drukte-dit-weekend-handhaven-in-winkelstraten-is-moeilijk.html Als je wil dat er in mei versoepelingen van de lockdown komen moet je natuurlijk vooral zo gaan beginnen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Aangezien ik dus moet wandelen net weer op pad geweest met de kruk. En druk dat het hiero is op straat. Ik zie echt geen verschil met de tijd voor Corona. Ja, in de supermarkt. Maar op straat. En dan gaat de maandelijkse koopzondag hier niet eens door. (ik woon midden in het centrum van veenendaal) "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ja maar die worden allemaal beschermt van hogerhand. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
swaar lol de kerkklokken doen hun werk weer alhier. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je niet gewoon 's morgens vroeg gelijk gaat wandelen. En / of 's avonds op het moment dat de meeste mensen aan tafel zitten. Dat is wat wij ook doen en ik kom bijna niemand tegen. Wat mij namelijk opvalt, en dat is niet persoonlijk bedoeld, is dat de meeste mensen die klagen over veel mensen op straat zelf ook op straat zijn en dus klagen over de drukte waar ze zelf deel van uitmaken. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ja, maar ik heb een kruk. Dus bewijs dat ik moet, of zo. ![]() Ik ga niet in de ochtend lopen, want dan lig ik op zondag nog op m'n nest. Ik ga wandelen als m'n lichaam zegt, we gaan wandelen. Of niet, als het niet wil. Want soms wil het niet. Egoïstisch? Zeker. Zo ben ik. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Hahaha. Gelijk heb je. Hier, dat je er maar snel van op mag knappen: ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Hoe ist met de coronaperikelen in huize XXL? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Schoonzoon is weer beter en bij mijn dochter heeft het amper doorgezet afgezien van een beetje snotteren en lichte koorts. ![]() Kleinzoon natuurlijk nergens last van. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Gelukkig maar dan dat het bij een milde vorm is gebleven. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
En nu ik weet dat het helemaal niets voorstelt ga ik mooi morgen via het tuincentrum en de bouwmarkt naar de woonboulevard. En ijs eten in duitsland: https://www.focus.de/panorama/welt/ploetzlich-war-das-ordnungsamt-da-gegen-corona-regel-verstossen-paar-soll-400-euro-strafe-fuer-vier-kugeln-eis-zahlen_id_11912901.html Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Mooi zo! En nog bedankt, he. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3194773/Corona-nertsen-in-zelfde-gebied-als-varkenspest-en-Q-koorts-Dit-is-wel-heel-toevallig Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Intensieve veehouderij? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6036016/kabinet-komt-met-spoedwet-voor-coronamaatregelen.html quote: Nou ben ik geen rechtenexpert, maar mag ik uit bovenstaande nou opmaken dat die sneukneusjes die tegen beter weten in toch op elkaars lip gaan zitten en hiervoor beboet worden die boete nog met mogelijk succes aan kunnen vechten? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Jij bent meer van de politiestaat a la China? Zou toch niet best zijn als je geen bezwaar meer zou kunnen maken tegen een boete. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Geen idee waar je dat uit opmaakt. Tegenvraag: Iets tijdelijk niet mogen uit belang van de volksgezondheid en het dan toch doen zou volgens jou geen consequenties moeten hebben? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ah je gaat weer draaien, laat maar dan ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Als het tegen de grondwet is kun je het volgens mij met succes aanvechten, ja. Goede zaak dus de wet aan te passen. En als het wettelijk is ook graag gelijk de opgelegde boetes fors verhogen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Wat is dat toch in vele mensen, die zucht naar draconische repressie? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |