![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Pas over een jaar beschikbaar.. LeZeN Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Is dat iets wat je zou willen weten? Aan de andere kant: Als je positief getest wordt vergeet je het toch weer. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: LOL! Idd ![]() ![]() ![]() |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Speciaal voor drentse leeghoofden? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3240113/anderhalf-uur-vertraging-op-a58-richting-zeeland In de rij voor corona. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik snap dit echt niet.. Hebben die mensen een grote error in het hoofd ofzo? Lekker hutje mutje op het strand verbranden en 2 weken later kapotziek zijn ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ik ga de andere kant op Richting DE. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Uitslag binnen: Negatief ![]() 27 augustus wel naar corona revalidatie Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik blijf gewoon in het Veen. Fijns, Kimmey! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Veen? Daar zijn ze ook niet vies van een auto affikken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Klopt. Maar niet waar ik woon, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Zo te lezen waren ze reeds verbrand in de auto. TW ![]() |
|
quote: Nou mooi dan, more room for us, later this year. Hmm, waarom moet ik ineens denken aan die spreuk van "When there's no more room in hell..." *vinger-aan-de-sik-smiley* [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 31-07-2020 23:29] ![]() |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3240509/te-druk-in-de-efteling-bezoekers-negeren-massaal-coronaregels Nieuwe atractie: Polonaise Corona Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:Het eten is daar altijd zo stervensduur. Haal je ergens een broodje beenham, zitten er welgeteld 3 stukjes op met een giga klodder kruiden mayo. Man man man. ![]() |
|
quote: Net ook de uitslag binnen. Ook negatief. Dus je mag bij me op schoot. Oh wacht... 1.5m. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Hee.. allebei negatief hè ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Oh maar de 27e wordt mijn nieuwe bed geleverd, dus hebben alle vrouwen al wat te doen. ![]() |
|
quote: Da's dan weer positief. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Niet alleen duur. Ook erg slecht. Ik bestelde een keer een broodje kebab. Het leek er niet eens op en was echt super goor. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |