![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nounou, de profetie der mogelijkheden zal zeker zijn fans hebben. Soms komt het meer over als rationele masturbatie? signature ![]() |
|
Verder ga ik nooit dicht bij mensen lopen, wel zijn er talrijke anderen die gewoon hinderlijk in mijn weg komen lopen. Heb je zeker ook last van. signature ![]() |
|
Line of sight. Heb ik bij de marine geleerd. Eigenlijk op een radar scherm, naar het werkt in het dagelijkse leven ook. Wat is jouw koers en vaart en wat is die van je mede voetgangers. Hoeft niet super accuraat te zijn, zoals met een schip. Maar globaal is ook goed. Kijk naar waar andere mensen met hun koers en vaart naartoe gaan en zorg ervoor dat jouw koers en vaart zo is, dat je de mensen ontwijkt. Als ze plotsklaps hun koers en/of vaart wijzigen (zonder rekening te houden met andere voetgangers, uiteraard), dan kan je daar meteen op inspelen. Werkt goed. En als je dit doet, merk je dat zo goed als iedereen maar wat doet, qua lopen. Ik heb altijd een plan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
@Hyp: Altijd hinderlijk! Goede tip van F! quote: In dit geval schets ik geen mogelijkheden, toch? Gewoon niet naar dat 'onderzoek' luisteren. Oh, dat zeker! De broek gaat áltijd uit als ik ga ZMen. Verder vind ik het inderdaad leuk om iets uit te pluizen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 09-04-2020 20:42] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Globaal gezien is mijn economische meerwaarde groter dan die van 95% van mijn omgeving. Ze respecteren mijn koers niet en ze hebben geen meerwaarde voor mij. Ze vertragen de economische groei. Net als een groot deel van ouderen die op de IC afdelingen. Die gaan sowieso geen kleinkinderen meer opvangen, zelfs als ze zouden genezen. Daar mag je gerust met de leuter over gaan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-04-2020 21:37] signature ![]() |
|
Vanavond is de schoonzus van de moeder van mijn eega met corona klachten opgenomen. Die is 60, vrouw, geen kaal hoofd, geen baard, geen donkere huidskleur en kan nog jaren oppassen. En nog een aardig mens ook. sminder "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Oja. Geen resultaten gevonden voor "met de leuter over gaan". Help me even, ik ben het vergeten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Overgewicht is ook nog een verzwarende factor. Maar inderdaad, da's minder. EDIT: No pun intended. [Dit bericht is gewijzigd door Diarrepelsteeltje op 09-04-2020 22:51] ![]() |
|
Vergeten te vermelden, ook geen overgewicht. Hoofdzuster op de afdeling neurologie. Maar nu even niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: ![]() Was die spontaan of heb je daar eerst een poosje op zitten broeden? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Zelfs in Nederland gaan ze het onderzoeken! ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Het moment waarop je je beseft dat je eigen land opeens een 3e wereldland is geworden: https://edition.cnn.com/2020/04/09/middleeast/us-citizens-lebanon-coronavirus-intl/index.html Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: aan je 60e heb je hoogst waarschijnlijk nog meerwaarde. spoedig herstel gewenst! signature ![]() |
|
quote: was de combinatie "mentaal masturberen" en leuteren, geleuter. smoeilijk oja: https://www.parool.nl/nederland/wat-is-humaner-coronapatienten-redden-of-aan-de-toekomst-denken~bff583d6/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-04-2020 15:28] signature ![]() |
|
Ik las: Mental masturberen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-04-2020 8:44] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Self-over-estimating very much? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: ok, laten we 92,5% zeggen. signature ![]() |
|
quote: Het zou waar kunnen zijn, hij zit immers in België, waar marginaliteit de standaard lijkt. ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Hmm sterkte iig. De dochter van mijn schoonmaakster, ergens in de 30, is al zo'n maand dood en doodziek. Ze had inmiddels zoveel hoofdpijn dat ze zijn gaan denken aan hersenvliesontsteking. Dat is inmiddels weer weggestreept en men gaat gewoon uit van Corona. Dan komt het ineens ietsie meer binnen dat ik risicogroep ben en dat soort ongein echt niet moet opzoeken. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: Ik las omvang. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Man man, vanmorgen boodschappen gedaan. Wat lopen er toch een stel onbenullen op de wereld. Gangpaden blokkerend door heel demonstratief met die kutkar dwars in de pad te gaan staan. Alle pakjes achterham uitgebreid staan te bestuderen. Zes verschillende soorten en dus zakken chips in de klauwen pakken en vervolgens toch nog de 1e pakken. Winkelwagens onbeheerd en zo hinderlijk mogelijk achterlaten omdat ze 2 rijen verder iets moeten hebben. Je kar terugbrengen staan degene die vanwege de drukte niet binnenmag de karteruggave volledig te blokkeren. Maakr vooraf je lijstje, pak wat je moet hebben en ga door. Of ga toch allemaal dood, kutkneuzen. ![]() Zo, dat moest er even uit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Nou ja ik vind t sowieso niet fijn om mensen in dit soort tijden van gesprekken over kosten, fase zwart op de ICU etc te beoordelen op hun economische merit etc. Maar als ik dan iemand zie die een middenmoot baan heeft, middenmoot auto etc etc die dan 95% van zijn omgeving economisch als minder beoordeelt... When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Zo'n marge haal je in Amstelveen toch ook vrij snel of niet tussen al die expats? (niet om te trollen) Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |