![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ach, als we Rutger Bregman mogen geloven heeft de vuilnisman meer waarde dan wij allemaal.. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
quote: Hij drong eigenlijk pas tot me door toen ik m'n post terug las na het plaatsen. ![]() Stof tot nadenken: https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/heiligt-het-doel-de-middelen-filosoof-marli-huijer-ik-weet-eigenlijk-niet-wat-het-doel-is~b70b08df/ ![]() |
|
Ik onthoud me nog even van commentaar en wacht daarmee minstens totdat de 'ZM experts' de uitspraken van Marli hebben afgeschoten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Goed stuk, ja, staan mooie gedachtes in ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik mag het niet lezen. Ik was net toe aan een mooie gedachte. ![]() ![]() |
|
Icognito-modus? No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Zie! Door mijn post, natuurlijk. 1984! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:Goede tip. Ik wist niet dat dat werkt. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ach, gelukkig hebben ze niet aan je boodschappen gelikt: https://edition.cnn.com/2020/04/09/us/woman-licked-grocery-store-items-trnd/index.html [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-04-2020 13:28] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Nee gelukkig niet. Oh kut, een edit. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 10-04-2020 13:35] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ![]() quote: ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Lekkere foto ook, lol. Lijkt wel een tokkie, OEPS! ![]() Dat was een tijdje terug toch ook al een keer of wat een ding, daar in de usa. Een vrouw die een pot ijs oid openmaakte, likte aan het ijs, deksel er weer op deed en terug zette? Mensen... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: dat kan ook kloppen ... oja https://www.parool.nl/nederland/wat-is-humaner-coronapatienten-redden-of-aan-de-toekomst-denken~bff583d6/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F signature ![]() |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Was een jongeman uit Texas die hip wilde doen op sociale media; wat hij er niet bij zette was dat hij die pot ijs direct na de opname gewoon heeft afgerekend. Kwam 'm daardoor wel op een boete, 30 dagen cel en het vergoeden van het reeds geruimde schap te staan. ![]() |
|
quote: Gelijk heeft hij, natuurlijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Slechts een kwestie van tijd.. https://www.nu.nl/muziek/6043868/directeur-mojo-wil-dat-kabinet-streep-zet-door-festivalseizoen.html?fbclid=IwAR2lP1DAE5VL81024JP5foJMtC9UW5Jxn3V9WGLqIfsb1tZrhEiOAQlg-cc The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik kan 'm geen ongelijk geven ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Tjah. Het leven gaat wel een beetje saai worden op deze manier. Je mag toch hopen dat er echt snel een vaccin komt. Als dat er al komt. Voor SARS is dat er ook nog steeds niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Een festival is natuurlijk wel leuk maar of dat die ene of die paar dagen nou je hele jaarbeleving zo'n boost geven lijkt me ook sterk. Wat wil je dan, een festivalterrein met rijen van ca 3m diep met vakken van ca 1m breed die afgeschermd zijn van elkaar? Dan kun je misschien maar 6000 man kwijt ipv 40000? Zal een succes worden. Ik skip wel een jaar, als dat al voldoende is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik ken je concertagenda natuurlijk niet maar dat gaat wellicht voor jou op. Wij doen niet aan normale vakantie of dom zitten zuipen in de kroeg dus livemuziek is onze ontspanning. Er gaat hier eigenlijk geen maand voorbij dat wij niet minstens 2 concerten en/of festivals ofzo hebben. Ik durf dus zonder schaamte te stellen dat het redelijk wat invloed heeft op mijn jaarbeleving. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
En ik mag toch werkelijk hopen dat je me niet zo laag inschat dat ik niet zou begrijpen dat het momenteel nou eenmaal niet mogelijk is. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |