![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
Dood aan koelakken ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Daarom zei ik ook, weinig info, ik heb dat tijdelijke niet meegekregen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:Wat heb jij met Rusland? Die luipaardprintmiep was ook Russisch, toch? ![]() |
|
quote: Balkan, maar in de buurt wel ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Tijd voor een goeie ouwe raskulachivanie! ![]() ![]() |
|
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2119884097/onderzoek-erasmus-mc-wijst-uit-pollen-verjagen-covid-19-virus Hahaha. Nou is dat kreng mogelijk toch seizoensgevoelig? Dat zou wat zijn als blijkt dat dit werkelijk het geval is. Voor Jan Lul alles afgezegd in de zomer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ha, dat ik mezelf zit kapot te niezen van de hooikoorts en af en toe mijn ogen uit mijn kop jeuken, heeft dan toch ook positieve kanten. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 19-05-2020 11:31] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Die Trump. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Mooi he? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Zwemmen ging prima. Vooraf online reserveren + betalen. Bij entree handen ontsmetten en e-ticket laten scannen op de telefoon. Vaste route aanhouden en niet douchen voor en na het zwemmen. Afsnijden bij het baantjes zwemmen mag, maar inhalen niet. Na afloop weer een vaste (1 richtings) route en voor de uitgang (geen automatische deur) weer de handen ontsmetten. ![]() ![]() |
|
En plassen? Want dat doen mensen in een zwembad. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Buiten klimmen gaat nu ook terug, met reservering. Plassen is wat dat betreft niet echt een probleem, zolang je maar niet aan een rots hangt op dat moment. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: https://www.nrc.nl/nieuws/2020/05/15/kabinet-ziet-gebruik-mondkapjes-in-ov-als-wassen-neus-a3999884 Dus je wordt verplicht om een mondkapje te dragen, maar niet een goede, want dat mag dan weer niet... Sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:Niemand zwemt met de kaken op elkaar, dus er komt ook spuug in het water. Is net zoals pies nog nooit een probleem geweest. Zolang de verhouding water/pies maar niet richting 1/99 gaat. ![]() |
|
Psies. Ik had gewoon zin om het te benoemen. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Wim, jij moet niet met het OV reizen. Probleem voor jou opgelost. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Al in geen jaren meer het ov gebruikt, nee, niks voor mij. Ik kan gewoon zo slecht tegen schijnheilveiligheid. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 19-05-2020 17:18] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Tjah. Zojuist vanwege beperkingen ivm corona mijn eerste online uitvaart mee mogen maken. Het is toch anders dan je gewend bent. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
zelf cake bakken bedoel je? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
En broodjes smeren. Dat soort dingen, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Dat is niet actueel, deze site is pas actueel! https://kanker-actueel.nl/NL/hooikoortsseizoen-lijkt-invloed-te-hebben-op-aanwezigheid-en-activiteit-van-corona-virus-covid-19-blijkt-uit-studie-van-erasmus-mc.html ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |