![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben zo benieuwd of de ventilatie in vliegtuigen ook onder dit verhaal valt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6069087/drukte-op-nederlandse-stranden-katwijk-roept-mensen-op-thuis-te-blijven.html Op naar Katwijk. De NS moedigt het nog aan ook. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 06-08-2020 14:09] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Verkeerde topic hehe [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 06-08-2020 14:51] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Dat dus! Compleet onbegrijpelijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Dit is allemaal deel van een groter plan en draagt bij aan de opbouw van de gewenste kudde-immuniteit. Zolang de IC's niet al te vol raken is er geen reden tot paniek. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Oei, eergisteren in Roermond geweest, nabij het outletcentrum. Maargoed, een flinke salade gegeten vandaag, dus komp goe. ![]() |
|
quote: R.i.p Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
De persconferentie was weer lafjes begreep ik. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik vond vooral dat vragenrondje achteraf hilarisch, waar alle nieuw te implementeren maatregelen direct onderuit werden gehaald omdat ze je wettelijk nergens toe kunnen verplichten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ze weten wel vaak alles onderuit te trekken. het antwoord over het verplichtte van testen op schiphol was het mooie antwoord vond ik. 'Nee kunnen we niet doen vanwege de grondwet MAAR er staan wel mensen bij de gate die zeggen dat je in quarantine MOET en dat je daar de test straat in MOET. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 07-08-2020 10:23] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Het is overal hetzelfde geneuzel. Er werkt hier zo'n 500 pers. Ceo plaatst filmpje op intranet met de dringende, bijna kinderachtig boze, opmerking dat we toch echt afstand moeten houden, dat de continuiteit van het bedrijf niet gegarandeerd is als we zo doorgaan. En zelf, een dag later, net als een ander aantal omhoog gevallen pakdragers, nog niet eens de aangewezen entree kan gebruiken en schouder aan schouder met bezoek door de gangen loopt. Het zijn allemaal, in deze situatie, incompente graaiers. Eikel ![]() |
|
quote: Vaak is de gedachte ' het overkomt mij niet' dat dacht ik in maart ook.. totdat ik dus wel ziek werd. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ze vinden mij een jankerd op het werk omdat ik nogsteeds voor het werk even een alcoholdoekje over de stapelaar en de handscanner heen haal. Ik zeg, dat doe je toch ook met de scanner en het karretje in de winkel??? Uuuuuuh. jaaaah, uuuuuh....... Dat is anders. WANT? Daar zitten mensen aan die je niet kent. Van bekenden kun dus je geen corona krijgen blijkbaar. Dat scheelt alweer. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
De Telegraaf, zonder twijfel de slechtste krant van Nederland. ![]() |
|
+veel, dat wel. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Voor mensen die covid-19 bagatelliseren is in mijn facebook vriendenlijst geen plek. Die troep hoef ik niet te lezen. Byebye schoonzus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Volgens mij staat Facebook op het punt een nieuwe optie te introduceren: ontvolgen. Zo blijf je vriendjes met vervelende familie figuren, zonder dat je diens meuk op je tijdlijn ziet. ![]() |
|
Dat zal ze leren, die schoonzus. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-08-2020 17:30] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Vanaf heden vieszus. ![]() |
|
quote: Die optie had ik idd eerst aangeklikt maar dat vond in niet een duidelijk genoeg signaal. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ben je serieus nog bang voor besmetting via voorwerpen? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Wat is daar raar aan? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |