![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Precies zoiets, of een hesje ofzo. Ik snap dat een BHV-er ook zo'n ding aan heeft, maar das toch wel ff iets anders. quote: Dat hebben we hier niet, alleen bij de in/uitgangen quote: Dit is wat ik bedoel met dat mensen dus geen vertrouwen in onze protocollen hebben. Dan moeten ze daar wat aan doen, ipv stickertjes plakken op mensen. Er werken er hier ook nogal wat mensen wiens ouders ww2 hebben meegemaakt, mijn directe collega flipte gister bijna. Eikel ![]() |
|
![]() NNNNNGGGGGGGGGGGHHHH!! ![]() ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Rutte mag dan trots zijn op de 1.5m afstand die naar zijn mening zo goed wordt gehandhaaft. Moet ie voor de gein toch eens een keer naar de supermarkt gaan waar ik vanmorgen was. Ligt niet aan de winkel hoor, maar aan de klanten. Lekker met z'n allen naar de groenten, want eerst je andere boodschappen doen en dan pas de groenten kan blijkbaar niet. Bij een t-splitsing van drie kanten alles blokkeren en niemand die het initiatief wil nemen om een andere richting op te gaan. En als er dan eentje gaat gaan ze meteen maar alledrie waardoor het door achteropkomend winkelverkeer nog een bende blijft. Onnozel kutvolk, net als die zeikwijven die bij de kassa meteen hun spullen uitsorteren over 4 bigshoppers. Doe dat gvd bij de auto ipv dat je een hele rij laat wachten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Hier gaan mensen lekker een praatje met elkaar maken in de uitgang van de winkel. Daar waar toch echt IEDEREEN langs moet. ![]() ![]() |
|
Oouww, wat is het toch in vergelijking gezellig dan bij de grote Jumbo hier om de hoek. Echt iedereen super gemoedelijk met elkaar. Zowel binnen als buiten op de parkeerplaats. (Althans, nu nog wel...) Jumbo Boutenslaan in Eindje = best Jumbo ![]() ![]() |
|
quote: Al die splitsingen afsluiten en een verplichte route in de winkel. 1richting verkeer. Bij AH ook. Actie-artikelen schijtirritant midden in het pad zodat je er telkens omheen moet lopen. Daar kun je dus mooi die splitsingen mee afsluiten. Maar bedenk dat maar eens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Dat wil je ook niet want dan moet je sowieso op al die zeiksnorren gaan staan te wachten die ieder pak melk moeten hypnotiseren voordat ze verder gaan. Winkelen is bij mij geen dagtaak. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Voor mij ook niet maar ik maak er geen gewoonte van voor elk pakje boter naar de winkel te kleppen. Als ik boodschappen doe is dat voor de hele week en moet ik toch in elk pad van de winkel zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Wie gaat er dan naar een supermarkt? Er bestaan bezorgdiensten. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
Dan kan ik toch niet de mooiste bloemkool uitzoeken? Of het pak melk met de langste THT? Of het pakje vlees met de minste vetjes? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Barbaar! Rib-eye en Picanha FTW!! ![]() Ow wacht ik miste je onzichbare `/s` [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 08-05-2020 20:54] ![]() |
|
Met een bezorgdienst had ik nooit een schultenbräu shirt van de aldi kunnen verkrijgen. Of andere artikelen van deze supermarkt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:Je kan een hoer toch ook gewoon langs de straat opladen? ![]() |
|
Als ze Tesla heet wel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Iedereen in de trein op weg naar het strand? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Nope..... Lekker nieuw aangeschafte plaatjes draaien van het geld gekocht dat ik maandelijks over hou dankzij de corona toestand. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Hier ook niet. Beetje poetsen. Beetje vechten tegen de existentiële angsten. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Strand is alleen leuk met windkracht tien. Zo maar eens de bbq aanstoken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ik check even mijn PM voor de uitnodiging. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() ![]() Alles hartstikke dicht en op slot. Morgen krijgt de wereld een nieuwe kans, voor vandaag is hij verkeken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
![]() Ik zou wel een raam open zetten zodat de rook er uit kan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |