![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
eensgelijks ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Ik denk dit, want police brutality tijdens een demonstratie tegen police brutality, dat wil je natuurlijk niet. ![]() |
|
Halsema is niet zo van het handhaven. Tenminste. Burka gedoe, 1 1/2 meter gedoe.... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Dat is precies wat ik enorm gaaf zou vinden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Vragenuurtje van de Tweede Kamer is momenteel live op NPO1. Ook Jesse Klaver valt Halsema flink af. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Ferd Grapinthuis kan ook wel inpakken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
het gaat in Rotterdam nu ook goed mis, wat moeten ze doen Jan, traangassen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Toevallig het journaal aanstaan hier. Politie zegt: iedereen naar huis, brug is te vol. En blijkbaar gaat iedereen gewoon weg, rustig. Tot nu toe, dan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Ben jij altijd zo'n droevig persoon die een reactie uit moet lokken? Stel dat ie ja zegt, wat dan? Ga je 'm daar dan op afbranden terwijl je het zelf uitlokt? Uit de post van F.Jacobse blijkt al dat je mogelijke pleziertje teniet is gedaan anders zou ik als ik Jan was overdenken om er een flink ongenuanceerde "oplossing" tegenaan te gooien, alleen al om van die wannabee fatsoensrakkers zoals jij op de kast te jagen. ![]() |
|
Hoi! Lang niet gezien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ik was er net en idd heel rustig. En nu is t weer leeg (ik kijk er op uit), niets aan de hand dus. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Preventief ruimen. ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Telegraaf, maar toch. Jammer. https://www.telegraaf.nl/nieuws/730788179/live-vernielingen-en-onrust-in-rotterdam-na-afbreken-demonstratie-black-lives-matter "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Dat is dan ook van dat kutvolk wat demonstreert om het demonstreren en geen zak geeft om de reden van de demonstratie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Link: https://www.ad.nl/amsterdam/politie-wist-van-drukte-tijdens-protest-op-de-dam~a8462f72/ quote: Kortom, men wist het prima van te voren. Link: https://www.telegraaf.nl/nieuws/1188617711/woordvoerder-halsema-mogelijk-waren-er-10-000-mensen-op-de-dam quote: Benieuwd welk staartje dit gaat krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 03-06-2020 22:09] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Hoeveelste hit op google op 'doofpot' was dat? TW ![]() |
|
quote:De eerste. De tweede is dezelfde afbeelding maar dan 90 graden gedraaid (met de klok mee). ![]() |
|
Hmmm, toch liever een støøfpöt ![]() ![]() |
|
quote: Dan dooft hij toch niet... ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:Als je een bloembak aan de muur hebt die in de fik staat kan je die er fijn tegenaan houden. ![]() |
|
quote: haar zoon opvoeden ... signature ![]() |
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |