![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lol! Nou, gezellie, hoor! ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Weet je wat mij ook nog steeds verbaast? Dat fucking Rockbox nog steeds in de lucht is! (Is wat handiger dan de ouwe FTP-server of Audiogalaxy hahaha) ![]() |
|
ARGH, ik kan er niet op komen. Hoe heette die server ook alweer? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
RajServ? ![]() |
|
Nee, het was een woord, maar niet dat woord. Gekmakend! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Iets met een edelsteen? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Platinum, zoiets. Godverdomme!!! RHODIUM!!!! Heeeeheeeee.... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: LOL! Ja, dat noemde iedereen het -informeel- wel hahaha ![]() ![]() |
|
quote: Platinum is geen edelsteen, Wim hein. Rhodium ook niet trouwens. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ja, nee, zoiets. Wel een dikke server van Raj. En M., toch? Of Dwaallicht, hehe. ![]() Was wel ideaal, zeg. Was ook voor youtube, natuurlijk. Eindelijk een gezellig gesprek in het corona topic. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Geen idee, ik herinner me enkel een Unreal Tournament server. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Daar zetten mensen hun muziek op en dan kon een ander dat weer downen. Cd's, live concerten en zo. Daarom zeg ik, dit was voor youtube. UT. Ja, daar was ik niet zo goed in, lol. Was wel leuk, ja. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 04-05-2020 21:27] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ja Rhodium stond bij Raj, was gaaf. In Wageningen nog volgens mij, een half leven geleden. MBMarduk ![]() ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Heej Dwaaliieee!!! My Mainest Man... what's up, brother? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Alles prima dude! Hoe is t in Eindhoven? Ik ben sinds kort naar Rotterdam geëmigreerd op de 1 na laatste dag van 2019, vlak voor Corona in Europa losbarstte. Raarrrrr! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Holy shit inderdaad, want hier als ik 's avonds een ommetje ga lopen in de stad lijkt het mij vaak als een "slow-motion Blade Runner" waar ik in zit. (Ehv. heeft nagenoeg geen gebouwen die je als voor-oorlogs zou kunnen herkennen, alles is Philips-modernisme haha) Voor jou als kersverse inwoner van R'dam moet super-weird zijn? Kom je in een grote stad terecht met highrise-gebouwen, zijn de straten bijna leeg behalve voor de racende wagens en motoren! ![]() Hier de meest recente selfie. Ik samen met een vriend die uitbater is van een alternative cinema/bioscoop/theater (Ff pluggen: http://lab-1.nl/event/ ). Place is gesloten maar we zitten toch buiten ff de biervoorraad uit te ruimen die over de datum is haha. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 06-05-2020 12:47] ![]() |
|
Begreep ik het nou goed? Concertzalen mogen open maar voor maximaal 30 man inclusief personeel? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Jup, Skaldgrim, Alvenrad, Neckbreak Nation en Funus kunnen dus gerust voor hun gehle fanbase optreden. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
worden die per kop geteld of per humaan FTE? signature ![]() |
|
quote: Metal in Gigant zal in de meeste gevallen ook redelijk haalbaar zijn. ![]() Edit: Maar zonder gein. Dan kun je als zaal in praktijk beter dicht blijven. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-05-2020 22:24] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik heb atm een discussie met mijn chef over fascisme. Wij hebben verschillende gebouwen die aan elkaar zitten met sluizen. Wij mogen niet op andere afdelingen komen laat staan in een ander gebouw. Er zijn mensen die die wel mogen om varierende redenen. Schijnbaar zijn er mensen onrustig omdat ze niet weten wie dit zijn en dus, in mijn optiek, geen vertrouwen hebben in onze protocollen. Nu willen ze mensen gaan kenmerken die wel heen en weer mogen. Ik zie hier het nut best van in, maar ik zie ook een hele andere kant. Die van het vingertje wijzen en het "aangeven" van mensen die zich ogenschijnlijk niet aan de regels houden... Misschien overdrijf ik maar ik vind het naar. Eikel ![]() |
|
![]() It's not my period, sweetie ![]() https://www.jsrdirect.com/knife-logo-thong En ze hebben ook: https://www.jsrdirect.com/merch/terrorizer/red-logo-face-mask [edit] ...is verder geen reactie op jou GinaG ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 07-05-2020 10:07] ![]() |
|
quote: 'Kenmerken'... met een herkenbaar embleem op de jas of zo? dan heb je de schijn wel tegen, ja. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Zo moeilijk is het niet. Bij ons werkt je batch voor de deur gewoon niet op plekken waar je niet mag komen. Moet je wel op elke deur een elektronische deuropener / slot hebben natuurlijk. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-05-2020 10:51] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |