![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zou je anders in juli al tussen 40000 potentiele coronaverpreiders willen staan dan? Ik niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Al die kale mannen met baarden! ![]() https://www.scientias.nl/mannen-met-kale-kruin-en-volle-baard-mogelijk-vatbaarder-voor-covid-19/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Had wel verwacht dat er hier meer mensen zouden zijn die de komst van een virus wel zouden toejuichen. Ruimt eindelijk eens een beetje op, helaas nog lang niet de beoogde twee derde van de wereldbevolking maar je moet ergens beginnen. Ook goed dat er volledige willekeur is, dus niemand (geen rijke stinkerds of invloedrijke personen) die zich kan verschuilen achter een vaccin. ![]() wouter023 ![]() |
|
quote: :') "Geboortedatum: Maandag 22 September 1980" :') :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Oh, en: quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote:Ga dood met je 2003 illuminazi opvattingen bij gebrek aan eigen identiteit. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Kijk eens wat vriendelijk. Zelfde instelling ![]() ![]() wouter023 ![]() |
|
quote: De crisis als gevolg van de genomen maatregelen treft laagbetaalden het hardst dat klopt. Maar het virus zelf maakt geen onderscheid. [Dit bericht is gewijzigd door wouter023 op 09-04-2020 14:57] wouter023 ![]() |
|
quote:Je moeder is een ontzettend aardige vrouw. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Je hebt d'r poepert opgerekt ja? :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6043773/gezondheidsinspectie-onderzoekt-vele-sterfgevallen-in-rotterdams-verpleeghuis.html Wouterdt zal in zijn nopjes zijn. Edit: Vanwege het lokaal (groeiende) dodental dan he. Niet vanwege dat onderzoek. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-04-2020 15:16] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Hoorde laatst al zoiets van Bart na de laatste keer dat hij dr had opgegraven. ![]() wouter023 ![]() |
|
En ik maar proberen om het netjes te houden. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Dus tot dusverre: - veelheid aan mannelijke hormonen - hogere leeftijd - overgewicht Ik las ook ergens dat 'african-americans' in sommige staten oververtegenwoordigd zijn onder de slachtoffers.. Geen idee of dat daadwerkelijk een genetische relatie is echter.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Dat laatste lag aan: - dichter op elkaar wonen dan blanken - ongezondere levenstijl mede door lager inkomen - mindere medische zorg want veelal geen geld voor door lager inkomen - en vast nog wel iets Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ja, ik vermoedde al iets in die richting.. ![]() Dus als Amsterdammer loop ik eigenlijk ook meer risico.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Nou, dat waren de mogelijke oorzaken in de VS. Ik weet niet hoe slecht jij er in A'dam aan toe bent. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ja ik doelde op het 'dichter op elkaar wonen'.. Voor het overige tamelijk onvergelijkbaar gelukkig.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6043830/onderzoek-tu-eindhoven-15-meter-afstand-niet-voldoende-tijdens-sporten.html https://www.nu.nl/coronavirus/6043769/rutte-nederland-moet-zich-voorbereiden-op-anderhalvemetersamenleving.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Wat probeer je te suggereren? Dat 'onderzoek' van de TU Eindhoven (en wat Belgen) moet men niet zo zwaar opvatten. Het is niet op waarde te schatten (want er is 0 openheid over wat ze precies gedaan hebben), en de conclusie in de pers (sport niet / blijf verder uit elkaar met sporten) slaat nergens op (want het is niet door virologen en andere experts in context gezet). Het is natuurlijk heel logisch dat er met beweging (en wind) wat anders gebeurt met de druppelverspreiding, daar niet van. Of het effect echt zo groot is, is niet te checken. En veel belangrijker, dit 'onderzoek' gaat niet over hoeveel besmetting dit zou veroorzaken. Misschien is het relatief wel ontzettend weinig, en weegt de winst van het ontmoedigen van sporten (want daar komt het op neer) wel niet op tegen de nadelen van de bijbehorende psychologische impact. Sowieso is het beleid van Nederland, en eigenlijk alle landen, er niet op gericht om besmetting 100% te voorkomen. Anders kun je wel over alles lopen huilen wat maar een fractie bijdraagt aan het verspreiden van het virus. Het beleid is om de kans voldoende klein te maken. Het is dan aan de experts om te kijken of dat voldoende lukt (waar het nu op lijkt), en zo niet om over aanvullende maatregelen na te denken. Dit soort goedbedoelende stoorzenders en de papegaaien erbij leiden alleen maar af. Als het RIVM of WHO er nou iets over zegt... [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 09-04-2020 19:51] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Of misschien eventueel mogelijk. Leuk. signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |