IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het kleine Corona topic Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-04-2020 13:25 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 9 april 2020 11:49 schreef Zwelglichaam het volgende:
Ga er gewoon van uit dat je dit jaar geen enkel zomerfestival kan bezoeken.
Dan valt het achteraf ook minder tegen.


Daar heb ik me al zeker 2 weken geleden bij neergelegd.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-04-2020 13:54 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Zou je anders in juli al tussen 40000 potentiele coronaverpreiders willen staan dan? Ik niet.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 09-04-2020 14:07 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 09-04-2020 14:35 by wouter023 (Redacteur) Profiel van wouter023

Had wel verwacht dat er hier meer mensen zouden zijn die de komst van een virus wel zouden toejuichen. Ruimt eindelijk eens een beetje op, helaas nog lang niet de beoogde twee derde van de wereldbevolking maar je moet ergens beginnen. Ook goed dat er volledige willekeur is, dus niemand (geen rijke stinkerds of invloedrijke personen) die zich kan verschuilen achter een vaccin.


wouter023


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 09-04-2020 14:38 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 9 april 2020 14:35 schreef wouter023 het volgende:
Had wel verwacht dat er hier meer mensen zouden zijn die de komst van een virus wel zouden toejuichen. Ruimt eindelijk eens een beetje op, helaas nog lang niet de beoogde twee derde van de wereldbevolking maar je moet ergens beginnen. Ook goed dat er volledige willekeur is, dus niemand (geen rijke stinkerds of invloedrijke personen) die zich kan verschuilen achter een vaccin.


:')

"Geboortedatum: Maandag 22 September 1980"

:') :')


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 09-04-2020 14:41 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 9 april 2020 14:35 schreef wouter023 het volgende:
Had wel verwacht dat er hier meer mensen zouden zijn die de komst van een virus wel zouden toejuichen. Ruimt eindelijk eens een beetje op, helaas nog lang niet de beoogde twee derde van de wereldbevolking maar je moet ergens beginnen. Ook goed dat er volledige willekeur is, dus niemand (geen rijke stinkerds of invloedrijke personen) die zich kan verschuilen achter een vaccin.


Oh, en:

quote:
Wie verliezen in deze crisis hun baan? Voor welke kinderen is thuisonderwijs het lastigst? En wie heeft de minste ruimte om de economische klappen op te vangen? Het zijn de lagere inkomens die het hardst worden getroffen door de coronacrisis, schrijft Het Parool.

[...]

Laagbetaalden hardst getroffen
Degenen die als eerste hun baan kwijtraken zijn niet de mensen die financieel wel tegen een stootje kunnen. Vooral de horeca, het toerisme en de groothandel worden immers zwaar getroffen door de coronacrisis. Bij de gemeente Amsterdam is het aantal bijstandsaanvragen verdrievoudigd, schrijft het Parool.

Het zijn mensen met niet al te hoge salarissen en niet al te vaste contracten die nu al in de problemen komen. “Het is toeval,” zegt onderzoeker Bert Tieben. “Maar als er geen maatregelen worden genomen, zal deze crisis laagbetaalden harder treffen.”


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 09-04-2020 14:43 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 9 april 2020 14:35 schreef wouter023 het volgende:
Had wel verwacht dat er hier meer mensen zouden zijn die de komst van een virus wel zouden toejuichen. Ruimt eindelijk eens een beetje op, helaas nog lang niet de beoogde twee derde van de wereldbevolking maar je moet ergens beginnen. Ook goed dat er volledige willekeur is, dus niemand (geen rijke stinkerds of invloedrijke personen) die zich kan verschuilen achter een vaccin.
Ga dood met je 2003 illuminazi opvattingen bij gebrek aan eigen identiteit.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 09-04-2020 14:47 by wouter023 (Redacteur) Profiel van wouter023

quote:
Op 9 april 2020 14:43 schreef Zwelglichaam het volgende:
Ga dood met je 2003 illuminazi opvattingen bij gebrek aan eigen identiteit.


Kijk eens wat vriendelijk. Zelfde instelling Net zoals jij ben ik op weg


wouter023


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 09-04-2020 14:50 by wouter023 (Redacteur) Profiel van wouter023

quote:
Op 9 april 2020 14:41 schreef Mythics het volgende:
Oh, en:




De crisis als gevolg van de genomen maatregelen treft laagbetaalden het hardst dat klopt. Maar het virus zelf maakt geen onderscheid.

[Dit bericht is gewijzigd door wouter023 op 09-04-2020 14:57]


wouter023


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 09-04-2020 14:52 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 9 april 2020 14:50 schreef wouter023 het volgende:
De crisis als gevolg van de genomen maatregelen treft laagbetaalden hardst dat klopt. Maar het virus zelf maakt geen onderscheid.
Je moeder is een ontzettend aardige vrouw.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 09-04-2020 14:53 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 9 april 2020 14:50 schreef wouter023 het volgende:
De crisis als gevolg van de genomen maatregelen treft laagbetaalden hardst dat klopt. Maar het virus zelf maakt geen onderscheid.


:')


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-04-2020 15:12 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 9 april 2020 14:52 schreef Zwelglichaam het volgende:
Je moeder is een ontzettend aardige vrouw.


Je hebt d'r poepert opgerekt ja? :')



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 09-04-2020 15:15 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 9 april 2020 15:12 schreef Natural Disaster het volgende:
Je hebt d'r poepert opgerekt ja? :')




Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-04-2020 15:15 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://www.nu.nl/coronavirus/6043773/gezondheidsinspectie-onderzoekt-vele-sterfgevallen-in-rotterdams-verpleeghuis.html

Wouterdt zal in zijn nopjes zijn.

Edit:
Vanwege het lokaal (groeiende) dodental dan he. Niet vanwege dat onderzoek.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-04-2020 15:16]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 09-04-2020 15:36 by wouter023 (Redacteur) Profiel van wouter023

quote:
Op 9 april 2020 15:12 schreef Natural Disaster het volgende:
Je hebt d'r poepert opgerekt ja? :')



Hoorde laatst al zoiets van Bart na de laatste keer dat hij dr had opgegraven.


wouter023


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 09-04-2020 15:39 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

En ik maar proberen om het netjes te houden.



Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 09-04-2020 15:49 by El Chulo Profiel van El Chulo

quote:
Op 9 april 2020 14:07 schreef F.Jacobse het volgende:
Al die kale mannen met baarden!

https://www.scientias.nl/mannen-met-kale-kruin-en-volle-baard-mogelijk-vatbaarder-voor-covid-19/




Dus tot dusverre:
- veelheid aan mannelijke hormonen
- hogere leeftijd
- overgewicht

Ik las ook ergens dat 'african-americans' in sommige staten oververtegenwoordigd zijn onder de slachtoffers.. Geen idee of dat daadwerkelijk een genetische relatie is echter..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-04-2020 15:55 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Dat laatste lag aan:

- dichter op elkaar wonen dan blanken
- ongezondere levenstijl mede door lager inkomen
- mindere medische zorg want veelal geen geld voor door lager inkomen
- en vast nog wel iets



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 09-04-2020 16:07 by El Chulo Profiel van El Chulo

Ja, ik vermoedde al iets in die richting..

Dus als Amsterdammer loop ik eigenlijk ook meer risico..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-04-2020 16:10 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Nou, dat waren de mogelijke oorzaken in de VS.
Ik weet niet hoe slecht jij er in A'dam aan toe bent.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 09-04-2020 16:13 by El Chulo Profiel van El Chulo

Ja ik doelde op het 'dichter op elkaar wonen'.. Voor het overige tamelijk onvergelijkbaar gelukkig..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-04-2020 17:38 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-04-2020 18:42 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-04-2020 19:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Wat probeer je te suggereren?

Dat 'onderzoek' van de TU Eindhoven (en wat Belgen) moet men niet zo zwaar opvatten. Het is niet op waarde te schatten (want er is 0 openheid over wat ze precies gedaan hebben), en de conclusie in de pers (sport niet / blijf verder uit elkaar met sporten) slaat nergens op (want het is niet door virologen en andere experts in context gezet).

Het is natuurlijk heel logisch dat er met beweging (en wind) wat anders gebeurt met de druppelverspreiding, daar niet van. Of het effect echt zo groot is, is niet te checken. En veel belangrijker, dit 'onderzoek' gaat niet over hoeveel besmetting dit zou veroorzaken. Misschien is het relatief wel ontzettend weinig, en weegt de winst van het ontmoedigen van sporten (want daar komt het op neer) wel niet op tegen de nadelen van de bijbehorende psychologische impact.

Sowieso is het beleid van Nederland, en eigenlijk alle landen, er niet op gericht om besmetting 100% te voorkomen. Anders kun je wel over alles lopen huilen wat maar een fractie bijdraagt aan het verspreiden van het virus. Het beleid is om de kans voldoende klein te maken. Het is dan aan de experts om te kijken of dat voldoende lukt (waar het nu op lijkt), en zo niet om over aanvullende maatregelen na te denken. Dit soort goedbedoelende stoorzenders en de papegaaien erbij leiden alleen maar af. Als het RIVM of WHO er nou iets over zegt...

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 09-04-2020 19:51]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-04-2020 20:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Of misschien eventueel mogelijk.


Leuk.


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen