|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
sja, niet mijn idee. |
|
Wat wil je met dit topic? |
|
Ja leuk (niet altijd, hehe) ik heb er 2. Een meid van 8 en een gozer van 10. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Er waren een zooi lui die een kinderen topic wilden. Dus bij deze. Ik vind kinderen overigens erg irritant. Sommige zijn wel grappig, maar dat zijn echt uitzonderingen. |
|
quote: Mijn idee, sew me. Ik hou van kinderen beneden 2, zo heerlijk onschuldig. Vanaf 5 worden ze echt irri, en kids van 17 moesten ze afknallen. |
|
quote: helemaal mee eens |
|
quote:Dit zijn ook mijn 2 hoofdredenen. |
|
idd kinderen nee dank je. Leuk als ze van een ander zijn maar nix voor mij maar je weet het nooit |
|
Leuk! ik heb er 1 een knul van 8 Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Nog maar ff een oude van stal halen. Nadeel van kinderen je moet af en toe ook naar hun muziek luisteren, zoals nu een top40 shitcd. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 18-07-2002 17:51] Bazzio Attacks!!! |
|
Da's idd een heel mooi rood kruisje Bassie. |
|
Ja..mijne vind ene Billy Christal helemaal de man..ik wordt helemaal kniftig van dat ventje Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Laat hem dan kennis maken met DARKTHRONE! Dan leert 'ie wel wat muziek is! |
|
quote: Oops verkeerd linkie. Bazzio Attacks!!! |
|
Zit er niet in denk ik, ik overweeg de leidingen maar door te laten snijden of in ieder geval in de nabije toekomst. |
|
quote: Je kan toch altijd nog laten invriezen? |
|
quote:Je ballen invriezen? |
|
quote: Geloof me, ik doe mijn best. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Nee, maar het kan toch wel? Of niet? |
|
quote:Misschien is het een soort verzet. Als je haar nou hiphop en trance laat luisteren gaat ze metal misschien wel leuk vinden... |
|
quote: Weet niet of je het serieus bedoelde, maar als je een kidd musik gaat "voeren" is meestal het gewenste resultaat averechts. |
|
Ik heb nooit kinderen gewild, en er zal een zwaar ongeluk moeten gebeuren als ik er toch krijg. Kinderen vragen te veel tijd en aandacht, stellen domme vragen, kosten te veel geld, en bovendien ben je nog verantwoordelijk voor de stommiteiten die ze uithalen. Nee dank je. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Dat wordt bemoeilijk door z'n pa die hem pas een copie van de skihut heeft gegeven Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Skihut? |
|
quote: kijk zo denk ik er dus ook over van daar dus dat de leidingen bij mij door gesneden moeten worden, voorkomt "ongelukjes" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |