|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ok als het zo'n probleem is dat we niet in üitleg mogen praten overgitaren doen we het hier toch ? |
|
Prima idee I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
shadowjin kan goed zeer goed gitaarspelen dus als iemand nog een gitarist zoekt...... |
|
mag het ook over basgitaren gaan?? I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Ik heb een Hamer. Da's een gitaar die beukt als een Moker za'k maar zeggen. Mad Maikie |
|
quote: wat mij betreft wel. Ik heb een hele coole zwarte Gibson Thunderbird look-a-like!!En laatst heb ik een mooie zwarte acoustische bas gekocht een Motion (van fl 665,-....)Zijn hier bassisten die een bakje gebruiken voor hun geluid? Zelf gebruik ik een Turbo Overdrive van Boss, lekker vet ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik heb ook Ibanez elktrische gitaar een soort fender jaguar model je zal wel denken een jazz type NOT fout dit ding maakt een zeer vet geluid ik zou ook een band willen beginnen maar eerst nog beter oefenen en elmar is drummer in de band zeer snelle drummer |
|
Ik heb een accoustisch gevalletje, waar ik zo nu en dan eens wat op pingel, maar het geluid wat ik eruit krijg is dermate triest dat het lood mij iedere keer weer in de schoenen zakt, en ik dus geen steek verder kom. Dead things grow from deep inside... |
|
Ja ik had een vraag aan jullie "wie vinden jullie nu een goeie gitarist?" dat wou ik even weten |
|
Kerry King(Slayer) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Jon shaffer van Iced Earth, Tony Iommi van Black Sabbath, Joey Santriani, Jimmy Hendrix (need i go on?) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Uwe Baltrusch van Mekong Delta en Arjen Lucassen van Ayreon! I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
Cliff Burton! Ik speel basgitaar, 2e hands gekocht in een muziekzaak die ging opdoeken, Probe. Mijn versterker is een oude radio met microfoon input. Maar als ik geld over heb... |
|
Beste gitarist: John Fruciante (rhcp), Jimi Hendrix , en die gitarist van Dream Theathre..weet naam ff niet meer beste bassist: Flea(rhcp), Les Claypool( Primus) en ja ik weet zijn geen metal gitaristen/bassisten Ikzelf ben een funk/metal bassist ofzo hehe...tenminste zoiets I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
jon shaffer is idd een zeeer goeie gitarist, maar de rest van die genoemde gitaristjes mogen er ook zijn. Maar volgens mij is jon shaffer toch echt de snelste gitarist ooit. Tering zeg, want kan die gast spelen... En Petruzzi (dream theater) is ook zeer goed |
|
Jeff Waters No regrets and no remorse... |
|
k dan... Enkele goede gitaristen: -John Petrucci (Dream Theater)en reeds andere genoemde gitaristen -Michael Romeo (Symphony X) -Marcel Coenen (ex-Lemur Voice, Sun Caged, Stormrider, Form) -Jason Becker en Marty Friedman (Cacophony en solo en Marty ook ex-Megadeth) -verder gitaristen uit Atheist, Cynic, Aghora en Death (vanaf Spiritual Healing) Enkele goede bassisten: -Steve DiGiorgio (Sadus, Death, laatste Iced Earth cd) -Jason Gobel (Cynic, Aghora) -Tony Choy (Cynic, Pestilence, Atheist) -Cliff Burton, Roger Patterson (beide R.I.P.) -Bassist van Symphony X -Les Claypool en Flea -Tony Levin (Liquid Tension Experiment, Paul Simon, Peter Gabriel) P.s. oude death vind ik , maar het gaat over goede gitaristen) |
|
quote: shame on me... hoe kon ik deze twee vergeten Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Larry Tarnowski lead gitarist van Iced Earth roels Enne Steve Harris Roels ook wel |
|
Hoe kon ik Jon Schaffer vergeten !!! Jon Schaffer roels |
|
ik vind de beste gitaristen Niikura Kaoru (Dir en Grey) Hideto Mastumoyo is al dood maar goed (x-japan) Kazuki ( Raphael ) is vorig jaar gestorven en was 19 Anchang (sex MachineGuns) Kirk Hammet (metallica) Gian ( Cradle of Filth) |
|
ja ik vind mick van slipknot en james ook.... maar ja streetdance is leuker!!!!! en de bomfunk mc's zijn ook vet roeleerend het heerst Ik plaatste hier teveel smileys en dus zijn die door de aardige moderators weggehaald [Dit bericht is gemodereerd door Lord Morgoth op 31-07-2001 22:03] sterf allemaal!!!! |
|
ja maar jij hoort er niet bij!!! |
|
Hmm, die gasten van Slipknot kunnen i.d.d. behoorlijk spelen, maar om die nou tot beste te benoemen gaat me echt te ver, want ze spelen vrij simpele stukjes. Ik heb verder weinig verstand van gitaristen, en ben ook slecht in namen, dus onthoud ik mij van verder commentaar. Dead things grow from deep inside... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 31-07-2001 17:36] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |