|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ehm, HTML tags werken niet? Even de FAQ bekijken... |
|
Marty, je moet deze:[] gebruiken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ah, zo dus: |
|
ik heb mn BC-rich - warlock maar weer eens uit de kast getrokken, al eeuwen niet meer aangeraakt. maar ik wil nu echt serieuz gaan oefen!! |
|
quote: Nee, een vriend van mij wel. Hij speelt wel lekker maar de vorm blijft niet mijn stijl. Wat vind je van ESP. Een vriend van me is er helemaal dol op. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
ESP zullen best fijne gitaren zijn, maar ik vind het een beetje een fout merk. Niet veel zin om uit te leggen waarom, maar als je hun site opent zie je misschien wat ik bedoel . |
|
quote: Rhandy Rhoads rules. Hij is cooler dan Zakk Wilde. En een eigen gitaar van Jackson vind ik beter dan van Epiphone. En je Jackson is erg mooi. Het lijkt me wel een onpraktisch model om thuis op een krukje mee te oefenen maar op het podium heb je daar niet veel last van. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Nu ik eraan gewend ben vind ik niks fijner om zittend mee te spelen dan een Rhoads model . |
|
quote: Heb je iets tegen Stephan Carpenter... ? Het enige echte foute aan ESP, en dan vooral de reclame, is dat ze wel heel veel gebruik maken van bekende artiesten. Zoiets van: Koop een ESP en je klinkt als ... Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: . Nog nooit zo'n ding beet gehad, oftewel ik ben nogal een kneus. Leg je hem dan op je linkerbeen ( als je rechts bent ) en steek je die inham over je andere been heen??? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik heb inderdaad persoonlijk niets tegen welke gitarist dan ook, maar je legt zelf al aardig uit waarom ik ESP niks vind . En de 1e pagina is al niks als merchandise. *edit* Ik heb hem (die Rhoads) doorgaans gewoon over mijn rechterbeen hangen, en omdat er dan niets in de weg zit kun je die hals lekker omhoog halen. Dat vind ik zittend erg prettig spelen. [Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 15-05-2003 22:58] |
|
quote: Dit doet me allemaal aan de Stand-By in Utrecht denken ( misschien ken je de winkel ). Die gasten hebben een ontzettende hekel aan Ibanez om ongeveer dezelfde redenen. Op zich zit dat boekie ook tot de tand vol met merchandise en bekende koppen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Dat klinkt erg logisch op zich. Dat ding is echt perfect voor solo's. Bij de Gibson SG kan dat ook maar dan heb je zo'n lange hals eraan zitten. Ik denk dat ik toch ook maar een V eens moet gaan uitproberen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Probeer maar eens uit, het zal niet tegenvallen. Ik ga eens ophouden met slowchatten denk ik . |
|
quote: Een slechte uitvinding?? Je weet niet wat je zegt, je kan het over het model hebben dat je die niet graag ziet ok, maar de rest is veel belangrijker: dit model is in alles verbeterd: materiaal, hout, elementen, frets, lak... en dat hoor je aan de klank, een beast klinkt 100X beter dan een andere BC rich NJ. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik wil nog steeds een keer een US BC RICH mockingbird hebben, komt wel, eerst mijn custom DEAN ML HAHAH hoe vinden jullie deze oude slayer foto toen Kerry King nog op een DEAN ML speelde (goede oude tijd, al dat endorsement geld geeft alleen de grote maatschappijen belangrijke endorsees helaas!) |
|
quote: de dean ml heerscht, ik heb zelf de dean mlx untertaker, geweldige gitaar, vaak zie je ze bij metalbands(vader en testament hebben ook dean ml) "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
vader ook? Ik weet dat NILE net heeft heeft getekend bij DEAN, maar ik hou niet zo van die hele extreme blast beat metal. Eric Petersson is al lang bij DEAN hij had een onwijs vetter ML en V (precies dezelfde die ik ook heb!) De undertaker is een geinig model ja, met die afgeschuinde kanten, wordt niet meer gemaakt overigens! Er veel metalbands speelden met name vroeger op dean maar dat weet niemand HAHAHA, Iron maiden gebruikte ze in de gehele number of the beast tot powerslave periode! |
|
oh word die niet meer gemaakt, dan heb ik geluk gehad, kheb em in matzwart dat is ook veel mooier dan glimmend zwart. mauser van vader speelde op een dean ml zag ik toen ik ze live zag. maar het merkje aan de bovenkant hebben ze weggewerkt maar der is maar een gitaar met zon vorm aan de bovenkant en de onderkant samen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik heb afgelopen dinsdag van mijn ouders voor mijn verjaardag een Digitech Rp50 gehad. Ik kan dit ding echt aanraden aan iedereen die of geen geld heeft of mensen die wel alle effecten willen maar liever hun geld aan de kant leggen om de mooiste effecten los te kopen. Het dingetje is heerlijk in gebruik. Je hebt alles in een handomdraai ingesteld en de geluiden zijn echt extreem goed. Als je zorgt dat alle effecten achter elkaar staan voor een optreden kan je hem echt mega goed gebruiken op een podium. Ik heb hem direct woensdag al gebruikt. Oftewel ik ben erg dol met mijn nieuwe kastie. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
hmpf.. heb mijn JEM weggebracht voor een afstelbeurt, moeten de frets gevlakt worden 130 ipv 40 pleuro.. maar, hij speelt straks hemels |
|
quote: dat hoop je maar!!!! |
|
quote: grmbl.. |
|
Maaruh.... wanneer gaan we nog eens een ZM jam organiseren, Snaack??? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |