|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat is een tremelo precies? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
sorry... [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 03-08-2003 20:34] Oud Vuil. |
|
quote: Elke zichzelf enigszins respecterende oefenruimte heeft backline staan die je mag gebruiken! quote: *moest je vraag 3 keer doorlezen voordat ik hem snapte * Euhm, eigenlijk niet, zeker niet als je hem alleen op slaapkamerniveau gaat gebruiken. |
|
quote: hehhehheh, moet je eens in wageningen in unitas kijken. met mazzel word er niet door anderen op jouw apparatuur gespeeld. Oud Vuil. |
|
quote: Met die geile glimmende pook kan je de tremelo bedienen. Dat is de "brug" van je gitaar waar de uiteinden van de snaren aan vastzitten. Met de pook kan je de brug kantelen waardoor je de toonhoogte kunt variëren. Ow ja: n00b |
|
Dat in de oefenruimte versterkers staan had ik ook al aan gedacht. Ik ga voor een Hughes & Kettner Edition Blue 30 watt Amp. Ik weet het vrij zeker. En Webblaster Wim, lach niet en vertel met wat een tremelo is. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hebben jullie geen afsluitbare kast voor jullie spullen? |
|
quote: Aha. Een een pook dus, voor wat extra effectjes in de gitaarsolo's, bedankt. En ja ik ben een n00b dus het zal ook wel even duren voordat ik dat ding ga gebruiken. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: jawel, maar die scharnieren, he. ze worden langzamerhand vervangen, maar toch. unitas zit vol met studenten, het is er dus ook nog eens een gruwelijke rotzooi. Oud Vuil. |
|
quote: wel eens op kerry king's gitaarsolo's gelet? hij gebruikt niet anders! Oud Vuil. |
|
quote: Ik zou je toch in dat segment een Peavy Bandit 112 aanraden, veel vetter geluid voor metal.. H&K klinkt erg "dun".. Trust me, ze staan hier beiden in de oefenruimte en ik speel daar al jaren over. quote: *kuch* |
|
quote: Je kan er mega gave dingen mee doen Maar dat leer je nog wel |
|
quote: De winkel waar ik die gitaar kan aanschaffen verkoopt geen Peavey. Maar ik begin nou ook wel te twijfelen of ik die niet eerst eens wil proberen. Peavey Bandit 112 is toch ook 50 watt? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dus? quote: yeap.. Moet je zeker uitproberen!! Edit: hij kost hier 379 pleuro nieuw.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-08-2003 20:52] |
|
Weet iemand iets te vertellen over Ran gitaren? Harmony Central heeft er niks over staan. Peter van Vader bijv. speelt alleen Rans. http://www.ranguitars.com/_en/index.htm |
|
quote: Vraag Harold van Mangled ff, hij heeft ook een ran! |
|
quote: Als ik alles bij elkaar in die winkel koop gaat er wel wat van de totaal prijs af. Daar komt bij dat die Peavey een stuk duurder is dan 300 Euro voor die H&K. Ik kom al all-in tegen de 800 euro wat al best veel is voor een eerste gitaar setje voor een n00b als ik Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Claw, check dit: Bij Feedback NU in de aanbieding voor 299 pleuro, erg tof ding!! Beter dan die H&K en Peavey bij elkaar |
|
En een pic van de ZR tremelo: |
|
Wat is dat voor versterker dan? Die zie ik niet staan op de feedback site namelijk... EDIT: ik zie hem al Line 6 - Spider 112 hmm ... [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 03-08-2003 21:09] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
die versterker ziet er goed uit, zeg! Oud Vuil. |
|
modelingversterker? Wat wil dat zeggen? Ken wel een transistor en een buizen versterker, amar modeling??? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ga verder in: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=890688 [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 03-08-2003 23:50] |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |