![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En inderdaad, die gitaar is ![]() (Ps. Bintmeister, hoop dat je geen bezwaar hebt tegen de Post met plaatje) [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 01-08-2001 23:45] ![]() |
|
Nice guitar yes ![]() I love my Ibanez Ergodyne EDC 700 Bassguitar ![]() en Death, wanneer gaan we nou jammen?? ![]() I love the smell of painted miniatures in the morning ![]() |
|
http://www.hyper-tv.co.jp/0B2/music-model/hide/hide.html dat is meer mijn styl maar B.C Rch beast vind ik ook erg mooi en ESP Ganesa (custom) ![]() |
|
Hehe BC rich rulz....de ultieme metalgitaar...jammer dat ik een platinum series heb ![]() ![]() Aragorn toen ik laatst wou durfde je niet chickenshit....kom nou maar gewoon! ![]() DEATH ![]() |
|
Oh Death en Aragorn dan ga ik er bij zingen goed ? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: nope, 1 van de 4, want ik heb een NJ series, met WidowHeadstock, en daar zijn er niet zoveel van ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
B.C. Rich Mockinbird mag er wel wezen <--------------------- maar die is van Fernandes een Custom ![]() |
|
quote: dat type van die link is trouwens wel gejat van de mockingbird vna bc rich ![]() |
|
quote: tsss, ik was wel ready, je zei zelf dat je niet goed geoefend had ![]() Eternal Frozen Guardians he ![]() I love the smell of painted miniatures in the morning ![]() |
|
quote: nee deze was wel ff wat eerder he her originele merk is ook niet van bc rich het is al een vrij oude body ![]() |
|
Mocingbird kwam pas uit in 1981 ![]() |
|
Vuile schijterd jij durfde niet en toen wou ik jou sorry ass een goed gevoel geven door dat te zeggen....ik wist heus wel dat we allebei zogen...so what!?? ![]() DEATH [Dit bericht is gewijzigd door Deathbard op 02-08-2001 17:17] ![]() |
|
waar gaat dat over? ![]() ![]() |
|
dat wil ik ook wel eens weten ![]() ![]() |
|
dat noemen ze pure liefde ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Oeps, sorry... Ik niet wist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
FERNANDES MG-360S heerst <--------------------- <--------------------- ![]() |
|
Ach steven(Aragorn)en ik kennen elkaar al een tijdje.Hij speelt bass,ik gitaar en dus zouden we een keer gaan jammen...maar....1 dag van te voren haakte stevo af ![]() ![]() DEATH ![]() |
|
Ik moet toch zeggen dat mijn zwarte ESP Ex-250 ltd. ook behoorlijk fijn speelt, en er toch ook niet verkeerd uitziet..(zie ook www.espguitars.com ..denk ik). ![]() ...archangel dark angel lend me thy light... ![]() |
|
Ik vind ESP de beste en mooiste gitaren vooral de customs ![]() |
|
Ik hou meer van die metalmodellen zoals bcrich.... DEATH ![]() |
|
Tablatures voor metaal te leren ook op op http://www.dsrmusic.com/metaltab/catacombs.htm en http://www.dsrmusic.com/metaltab/test/jeremy.htm ![]() ![]() |
|
ik vind een Gibson SG toch altijd nog 1 van de mooiste gitaren....... Please give blood. Vampires are an endangered species! ![]() |
|
quote: zozo, zo een mot ik er ook nog eens bij hebben :-) ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |