|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja als ik zo'n goedkoop ding wil zou ik het houden op Ibanez. Maar ik wil dus echt een professioneler instrument. Kan je uit Dean's ook een Blues geluid krijgen. Ze komen zo Metal over. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
De snaren heb ik me vergist denk ik. Die waren van het merk Dean Markley. Wie weet of dit een beetje goeie snaren zijn? Ik vond Ernie Ball niet fijn en over het algemeen speel ik altijd op D'Addario. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Meen je dat nu, Pat Travers/Rick derringer/Lynyrd Skynyrd etc spelen ook allemaal op DEAN! bij www.musik-produktiv.de hebben ze alle DEAN modellen op voorraad zowel de koreaanse/tjechische en USA maar kijk eens op www.deanguitars.com en je zult zien dat dean heel veel lijnen heeft met V headstock zonder, Lp achtige gitaren puntige gitaren resonators acoustische (heel mooi) semi hollow body etc. ook de bassen zijn heel erg mooi! value for money! |
|
Hier is een piv van mij met mijn TC USA Explorer mooie flame top of niet! OK ik kijk wel suf DUH! En ja hij hangt hoog HAHAHAHA, ik was fucking zenuwachtig eerste optreden met mijn nieuwe band! Hmmm bij nader inzien doet de foto de gitaar niet echt recht maar goed hij blijft mooi IMO! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 05-06-2003 19:59] |
|
quote: De kleur van dat ding valt erg goed op tussen al dat grijs. Wat voor soort muziek spelen jullie? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Old school Thrash Metal, nu nog alleen covers van Sodom, Tankard, Over Kill, Anthrax, SOD, DRI, en een onkel tom versie van NORMAAL "mamma woar is mien pils" Maar we hopen in de toekomst ook eigen materiaal te gaan schrijven alhoewel het heel erg leuk is al mijn oude favorieten te spelen! Onze zanger is ook de zanger van Liar Of Gogoltha en de drummer heeft daar ook in gezeten in het prille begin en daarvoor in Funeral Winds als dat je iets zegt Ik heb nooit in een abnd van betekenins gezeten maar het is dan ook echt voor de gezelligheid en gezellig is het zeker! |
|
Ik ben op zoek naar een Explorer model met een Floyd Rose tremolo. Ik weet dat deze gitaren gemaakt worden door Jackson Kelly Ibanez Destroyer ESP LTD?? Maar ik wil eigenlijk een houten body (zonder kleurtje dus) maar is dat mogelijk bij een van deze gitaren? |
|
quote: Liar Of Golgatha vond ik toen erg goed. Ik heb er ergens toen een CD van geluisterd maar had toen geen geld. Bedankt want ik denk dat ik weer eens op zoek ga naar een Cd van dat bandje. Spelen doe je toch altijd voor je lol? Ik wil eigenlijk ook in een band maar niemand wilt mij. En terecht mijn ritme gevoel is echt k*t. Verder is Trash wel erg gaaf. Maar is het niet ontzettend moeilijk, veel techniek en zeer hoog tempo??? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Wauw ik wil een Dean HardTail uitproberen. Weet iemand een winkel die dat ding heeft hangen. Wat een goddelijk mooie gitaar. Misschien toch een droom gitaar. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
heheheh, ja hij is heel mooi ik heb genoeg mensen gehoord die vinden dat ie elke PRS aale hoeken van de kamer laat zien! Persoonlijk hou ik niet van PRS achtige modellen en ik mis de V headstock, maar de gitaar is echt top notch, Feedback in Rotterdam zou er een moeten hebben hangen! Maar da's de enige in NL! |
|
erg mooi gitaar, goblinjester! Oud Vuil. |
|
quote: Das jammer. Maar ach mijn vriendin is over drie weken toch een maand weg en heb ik genoeg tijd over om eens langs R'dam te gaan. Weet jij toevallig hoe duur hij is. Of wacht ik kan hem natuurlijk ook in Utrecht laten brengen. Slim plan. Ik vind de V-headstock totaal niet mooi. Ik vind de Ibanez het mooist. Lekker strak en subtiel. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ja ik ben echt benieuw hoe hij speelt. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Hmm Ibanez vind ik een van de minst aantrekkeljike merken samen met fender maar OK! de hardtail zal rond de 2500 EURO kosten, niet goedkoop maar vergeleken bij en PRS valt het wel mee, en je beloof je dat hij van betere kwaliteit is , al kijkj e maar naar ed details als de neckjoint, nut hardware en de afwerking (rounded binding etc.) Het is een topgitaar, plus origineel ken geen nederlander die er een heeft! Toch jammer van de headstock een DEAN hoort toch een beetje een V te hebben, maar ach veel mensen schijnen het niet zo mooi te vinden, ik vind het R 'n R puur! |
|
Op zich wel een mooie gitaar die Dean Hardtail , ik vind alleen het element dat onder de hals zit niet zo mooi. Die hadden ze wat naar onder moeten plaatsen imho. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Dat kan je altijd zelf nog laten doen toch? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
waarom?? die zit daar prima ga je bij een LP toch ook niet doen? |
|
quote: Zou ik niet zo weten. Bedoelt Jebes dat hij naar beneden op de body moet of dat hij alleen in hoogte ingesteld moet worden. Dat in hoogte zou ik wel aanpassen. Dat andere is me niet opgevallen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Mijn vriendin is vandaag door de ideale test gekomen. Ik vroeg aan haar in de Feedback welke gitaar goed bij mij zou passen. Ik had haar niet verteld waarnaar ik op zoek was en ze koos precies de gitaar uit die ik op het oog had. Een rode Gibson Les Paul waar de nerf op te zien is. Het ding is echt prachtig. Dinsdag ga ik hem uitproberen want vandaag had ik niet zo veel tijd. Ik kan gewoon niet wachten. Voel me als een kind die bijna jarig is en een heel mooi cadeau gaat krijgen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
n Gibson Faded Les Paul? ben k ook in geinteresseerd.....weer iemand de prijs? |
|
Ik ben op zoek naar een ESP EX-250/351. Een flying V is ook niet slecht. Heb op dit moment een Kramer Baretta.. [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 16-06-2003 17:30] |
|
Snik, snik het gitaartje waar ik vandaag geld voor heb en die ik op het oog had was gisteren al verkocht. Beetje jammer. Volgens mijn vriendin was het dan ook niet de droom gitaar die ik moest hebben. Ik ben op zoek naar een zeer lekkere gitaar met de volgende eigenschappen. - Twee hambuckers ( liefst van een goed merk ) - Een vaste brug. - Makkelijk bereikbare hoge tonen. - Een niet al te gelakte hals ( zo één als die van Ibanez RG-tjes ) - Pallisander toets. - Gitaar waar zeer dunne snaren makkelijk op kunnen. - Een niet zo'n brede en dikke hals. Heeft er iemand een advies. Ik wilde eerst een Gibson Les Paul maar die blijken vaak te gelakte halsen te hebben. Fenders hebben geen vaste brug, geen hambuckers en een te brede hals. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
En hals kun je schuren net als Zakk Wylde dat doet! Palisander??? zou voor ebben gaan is wel wat duurder maar oh zo lekker en mooi! LP custom wordt het dan he HAHAHAHA, of mijn USA DEAN ML Blueburst custom HAHAHAHA maar dies niet te koop! |
|
quote: Ebben is dat ook bruin? Ik heb een aantal gitaren gehad met dat beige achtige toets en die spelen allemaal k*t. Vreemd dat zoiets uitmaakt. Ik heb er ook een aantal gehad waar de toets gelakt is dat is helemaal niet handig. Die toets mag helemaal geen druppel lak hebben. Mijn hals schuren vind ik weer te risicovol. Straks schuur ik teveel of ik doe wat anders fout. Nee Ik koop dan liever een gitaar die het gelijk is. Ik had nog wel een Dean op jouw aanraden geprobeert. Ik weet niet welke maar het was een LP achtige voor 400 Euro bij de Feedback. Hij speelde niet slecht maar het was natuurlijk geen vergelijking met een echte Gibson. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |