|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tja met z'n 16'en dan is de lol d'r gauw af... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hij is goed !!!!!!!! supersnel volgens mij wint hij het nog wel van eddie van halen zooooooooo |
|
Met z'n 16-en kan je helemaal niet op een (1) gitaar spelen... Ja, hij is errug flauw... (bedtijd... vroeg op) Forward into the light, forward into infinity! |
|
Eddy van Halen is wel goed, maar toch niet direkt vanwege z'n snelheid |
|
als ik op een goie gitarist let , let ik op zijn gitaar solo's meestal ja stom he kan er ook niks aan doen in dit geval vind ik eddie van halen erg goed met dat je kan zeggen wat je wil en hoebedoel je met ze 16-en? |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Jongens jullie vergeten Lucca turilli van rhapsody...die solos houd kirkje echt niet bij...die gast begon met het spelen van bach op z'n electrische gitaartje...Als we over rhythem praten is John Schaffer natuurlijk de koning... DEATH: |
|
heb je daar een site van van Rhapsody of waar ik wat mp3's kan downloaden? |
|
Luca Turilli Hier bij me thuis staat een Ibanez Gio is dat een goeie gitaar ? hij is namelijk van me broer |
|
LoL Deathbard, stiekum posten op je werk he FOEI! I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Ja mag niet he ! foei |
|
|
|
ja ik heb em al maar weet niet hoe het werkt |
|
Ik heb authorethe!Ik mag alles.......right.... DEATH |
|
tuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 01-08-2001 14:51] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Lol death dickweed oh just for the record, ik ken die death in het echt hehe I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Nu dit topic toch over gitaren gaat: Ik heb een jaar geleden een 2e hands gitaar gekocht, ff later een versterker, maar ik kan nog steeds geen metal ofzo spelen, weet iemand waar ik een goed boek hierover kan krijgen, als dat bestaat? Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
|
|
Dank, ik zal binnenkort maar weer is wat aanklooien, ik kon destijds wel 'down by the riverside' (Elvis Presley) en drunken sailer op gitaar, maar dat zuigt zwaar! Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
Maakt niet uit je moet ergens beginnen zeg ik maar zo....ik begon met nothing else matters van metallica en de dode mars |
|
Wat zijn de mooitse gitaren die jullie ooit gezien hebben ik ben daar wel ingeintreseerd |
|
of je kan ook gitaarles nemen als je er geld voor hebt tenminste I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Mijn BC Rich warlock is zoooo vet....John schaffer heeft m ook dus Kijk maar bij bcrich.com en dan nj series DEATH |
|
een BC Rich Warlock ziet er idd heel gaaf uit No regrets and no remorse... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |