|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
sorry [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 18-07-2003 11:45] |
|
sorry [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 18-07-2003 11:43] |
|
We hadden het de eerste keer ook wel gelezen hoor Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
damned, een triple post |
|
quote: Dan moet ik toch maar eens zo'n dingetje aanschaffen , ik merk vooral bij het opnemen van dingen dat ik nog niet zo strak ben. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: En of ze je met de neus op de feiten drukken, ik ben ook niet zo fan meer van het opnemen van nummers Helaas moet je wel als je een demo wil uitbrengen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
120 bpm ? 70 bpm ? Hmmm Immerlust speelt max 30 bpm, we hebben geen haast |
|
30 bpm Man voordat je dan de volgende noot moet aanslaan kan je een blowtje gedraaid hebben Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Uit welk jaar hij komt weet ik niet precies. Een vriend van me zei dat hij er eentje van een onwetende gast kon kopen voor 150 euro. Het is trouwens ook een linkshandige. Dat maakt hem schijnbaar meer waard? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Anyone? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Tja als niemand reageert dan maar toch iemand met niet al te veel ervaring met verschillende equipment... Ik zou zeggen een doodgewone 2de hands versterker zoals een Marshall Valvestate of Peavey Bandit. Gaan gewoon hard en lang mee, punt. Voor de sound die je wil zou ik vooral uitzoeken wat voor pedaal/pedalen je wil of een multi-effect zoals mijn Boss ME-33 (2de hands voor rond de $150). Daar krijg ik zo'n beetje alle crunch/reverb/echo/ruis/gain wat ik wil (oke, geen Entombed ). En gitaar??? Tjah, geen idee. Koop een cheapo fixed-bridge Ibanezje en raadpleeg de vele Ibanez-freaks hier voor een goed model en koop er een goede pick-up erbij. |
|
quote: Ik wilde eigenlijk wel alles nieuw kopen. Ik hou niet van de hassle met 2e hands shit, en ik ben toch stinkend rijk. *ahum* Maar je kan toch ook gewoon een versterker kopen met goeie Gain/Reverb/Delay/Chorus ? Waarom per se een pedaal? En welke Ibanez serie ziet er een beetje gaaf, puntig, metal uit? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Tja, zoals ik al zei ben ik niet bekend met allerlei spullen. Er ZIJN wel van die versterkers met "everything-but-the-kitchen-sink" aanwezig qua effecten (o.a. Hughes and Kettner a.k.a. Hoest en Knetter) maar ik lees dat deze vaak door gebruikers worden ervaren als onder de maat vergeleken met "dedicated" effects. Je andere vraag: Ik denk voornamelijk aan de RG-serie van Ibanez ja. Doe 'es Googlen. Maar ja voor 600 euro alles NIEUW Je hebt iemand anders z'n opinie nodig. Goedkoopste Solid State 12" verterkers kosten rond de 375 zover ik weet, en een gitaar van 225 zal wrsch. van plastic zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-07-2003 22:13] |
|
quote: Ik heb nu zo'n ding hier staan te leen. En ik vind dat er nog wel een aardig geluid uitkomt. Hoewel ik TOTAAL GEEN vergelijkingsmateriaal heb. quote: Die RG-serie vind ik niet echt een mooi model hebben. Die ronde achterkant is een beetje quote: Mij is verteld dat zoiets haalbaar is. Ik weet er ook het fijne niet van natuurlijk. Het zou idd fijn zijn als er wat meer mensen reageerden, maar iig bedankt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Oh. Oke ff alleen over "looks" dan: Ik heb zelf een Jackson Randy Rhoads model in wit. Zal wel puntig genoeg zijn? Andere Jackson modellen Goedkoopste Jacksons (nieuw) zijn rond de 450~500 euri Deans zijn ook puntig maar zien er m.i. erg vintage uit en zijn stukken duurder. |
|
quote: de stereo uitvoering van de marshall valvestate heeft dat er allemaal opzitten, dacht ik zo. geen delay. heb zelf de "gewone" uitvoering, daar zit reverb op, en een geweldige scheur, ik gebruik dan ook geen pedaal voor de scheur(gelukkig). maar die koop kost wel wat. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 18-07-2003 22:30] Oud Vuil. |
|
quote: Zo puntig als die Jackson Randy Roads is me toch iets te gortig hehe. Maar goed, looks komen wel een beetje op de 2e plaats natuurlijk. En 450 euro is ook wat te veel voor een gitaar. Hoe duur is een goedkope Ibanez RG? En zit op die hele serie altijd "dubbele" elementen? Of moet ik daar ook nog op letten? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: mij GRX70 was 250 euro ofzo... met 2 humbuckers en 1 normaal element (of whatever the're called) best mooi /goed ding Bruce Banner |
|
Of kan iemand mij vertellen wat dit precies is Want als het even kan wil ik die ook natuurlijk. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik had het over RG serie. Maar goed. Wat voor versterker heb je daarbij? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: da's een speciale ibanez uitgave, steve vai model, dacht ik. prijzig, dacht ik ook. Oud Vuil. |
|
quote: een of andere kutversterker..stagg stage series ofzo... 20 watt, kan dat? maar beuklt wel heb volume op 3 vd 10, bijna geen bas erin, en toch pompt het mn ruiten er bijna uit (maybe dt dat door mn BOSS HEavy Metal HM1 komt?? ) [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-07-2003 23:19] Bruce Banner |
|
quote: Godver. Die Skepticism homeaux moeten weer apart doen. Maar, een gitaar die er op lijkt dan misschien? En iets minder prijzig is? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
en dubbele elementen alleen is het niet, natuurlijk, claw. je hebt dubbele en dubbele. de standaard humbucker die op mijn ibanez roadstar2(oud en niet hoekig/puntig ) suckte ook enorm, andere in gezet, schaller, made by emg. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |