|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat wordt juist in alle lessen afgeraden. Maar ja ik kan me voorstellen dat als je kolenschoppen als handen hebt je dat makkelijker doet. |
|
Het is een PALM MUTE wat betekent dat je met de palm van je aanslaghand de snaren afdempt. In dit geval kan je dus op het moment dat je de hogere snaren aan gaat slaan de e-snaar afdempen met de palm van je hand. |
|
quote: hehehe, da kan ook ja, das typisch een Hendrix, SRV techniekje, ook als alternatief voor een baree akkoord...(baree; goed gespeld??? ) |
|
quote: Hambuckers of weer enkele elementen? Op jouw manier kan een strat wel gaaf zijn. En ja ik kan er gewoon niet mee overweg want ik hou wel van het geluid: Iron Maiden, Eric Clapton, Jeff Beck en David Gilmour. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
daar zijn mijn handel helaas in de meeste gevallen te klein voor heb ook hele korte vingers da's best klote! Ik heb in het begion veel moeite gehad met sommige accoorden en met sommige hele complexe nog steeds, die speel ik dan ook maar niet hehehehehe, metal is toch groot en deels powerchords gelukkig! en laat ik nu niet zo'n jazz liefhebber zijn! |
|
quote: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Zie hier, de grofste generalisatie ooit op ZM |
|
quote: Ik kan eindelijk sinds twee maanden Barré akkoorden. Mijn handen hebben lange vingers maar missen af en toe de kracht om ver op te drukken vandaar dat ik speel op 0.09. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: twee enkele en een humbucker. hij heeft echt een supervet geluid. Ook zonder pedaal kun je er al een behoorlijk pittig soundje uit halen. maar ook zuiver klinkt ie super "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Kijk dat scheelt al een hoop. Die oorspronkelijk stratocasters hebben alleen maar van die enkele dingen. Die dingen ruizen als een gek vooral als ze extreem goedkoop zijn. Vandaar dat ik Squier niks vind. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
JAAAA morgen de grote dag, dat ik eindelijk een jackson kelly ga bemachtigen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Alvast gefeliciteerd!!! Jackson |
|
www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: watvoor type? ik heb n KE3 en ben zeer tevreden |
|
De "mijne" (was van m'n kleine broer) is een RR4 |
|
Ik heb een Japanse Kelly, gecustomized met 2 Seymour Duncan elementen (Brug: Distortion Trembucker, hals: Full Shred) Ik moet hem binnenkort naar de gitaarbouwer brengen, de hals moet opnieuw gezet worden. |
|
quote: OK in black metal worden wel open accoorden geberuikt, maar verder? en death metal ook wel veel losse noten, ach je hebt wel gelijk maar je weet wel wat ik bedoel! |
|
quote: LOL |
|
De lelijkste headstocks en gitaren ter wereld! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 05-06-2003 18:53] |
|
quote: Goeie keuze. Laat maar eens wat foto's zien als je hem hebt . Welkom bij de Jackson club trouwens . |
|
quote: Gefeliciteerd. We willen wel een plaatje zien!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
deze is het eind van de maand van mij! Zijn er 50 van gemaakt alleen voor Dean Owners Of America leden! KIKKE kan niet wachten is niet mijn favo model maar ja als je zoeiets voor een megaprijs aangeboden krijgt is het niet te versmaden! |
|
quote: Echt lachûh dat jij altijd weer voor hetzelfde merk kiest. Ik zou willen dat ik eruit was welk merk bij mij past. De kleur vind ik erg mooi maar het model past niet bij mij. Ik gaat er binnenkort toch eens één proberen om te kijken hoe ze spelen die Dean's. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik heb ook van alles gehad hoor ESP, BC RICH, GIBSON, JACKSON maar op een geven moment weet je het gewoon..... ik wil niet anders meer! dit was meer een geintje, een kans die ontstond doordat ik lid was, ga in february naar Clearwater florida naar de fabriek voor de DOA meeting een hel weekend met Dean Zelinsky en Elliott Rubinson op stap! Jammer dat de USA modellen nergens hangen hier in NL zou wel eens willen weten wat mensen daar van vinden, bij feedback hebben ze alleen de ontzettende low end modellen hangen die heel leuk zjin voor het geld, maar natuurljik niet meekunnen met veel duurdere gitaren! Ik heb het gevoel dat het werk daardoor niet helemaal serieus genomen wordt door veel mensen terwijl het makkelijk kan concurreren met jackson ESP, BC RICH USA en GIBSON [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 05-06-2003 19:39] |
|
quote: Oftewel het heeft weinig nut om een Dean van de Feedback te proberen want die kan zowiezo al niet concureren met een Gibson Studio of Classis? Hoe zijn de snaren van Dean want die verkopen ze sinds maandag in het centrum van Houten. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |