|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als ik wat meer geld heb,ga ik me zeker een 125 cc aanschaffen...rijdt toch wat sneller dan een trein of mijn ongemotoriseerde tweewieler... Hoewel-veel mensen proberen het me af te raden-het zou levensgevaarlijk zijn en de goegemeente hier vindt een vrouw op een motor blijkbaar niet kunnen...maar daarvoor zou ik het niet laten!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik zelf loop al jaren te schreeuwen dat ik een motor wil. Ben alleen nog minderjarig. Maar als ik de goede leeftijd heb ga ik er zeker een kopen. Mijn omgeving is er alleen ook niet ze mee eens. Tis te gevaarlijk. Maar ooit zal ik misschien nog een keer mijn eigen harley bezitten. (een beetje dromen kan geen kwaat) My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
quote: Ik ga over één of twee maanden ook een 125 cc machientje aanschaffen(Aprilia RS 125-al tijden willen hebben, nu eindelijk genoeg geld!) |
|
HOLY SHIT!!!!!!!!!!!!!!KUTZOOI!!!!! Wil iemand nog een RG250 kopen??? Ik ben er namelijk een uur geleden mee op m'n bek gegaan.(Resultaat: Kuip kaduke bij LINKER knipperlicht en nog een stuk aan de LINKERkant en de uitlaat aan de LINKERKANT; Rechts nog helemaal in takt; Dan ikzelf(gelukkig niet veel; ik ben van metaal): LINKERknie geschaafd, rechterknie pijnlijk, LINKER handschoen totaal door en dus een blaar op m'n LINKER hand Wat ben ik dan politiek gezien ) Dan ben je dus echt blij dat je compleet in het leer bent.Stel je voor dat ik viel met alleen een spijkerbroek en een TTTT-Shirt aan had.(Shit, ik stot-t-t-ter er van).maar ben blij dat ik nog leef) [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 18-08-2001 20:17] |
|
binnenkort wordt in vlaanderen een nieuwe motoclub opgericht The Brothers Of Metal geïntereseert, mail me ook zoek ik nog iemand die bereid is om een nederlandse afdeling op te richten, en ook nog clubs om mee te verbroederen ik rijdt met een honda rebel 125cc btw, cafféé excalubar in amsterdam is het coolste cafféé dat ik ken the mercy of the lord is neverending |
|
Hallo The Black-FoX ik hoop dat je mijn emailtje ontvangen hebt, anders meld het hieronder maar even! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 19-08-2001 0:29] |
|
Motors zijn vet ik hou er van al ben ik net 14 ik wil een motor als ik 18 ben ik hoef geen auto dat moet ik niet. ik dacht zelf aan een Kawasaki Ninja |
|
Eh, Shadowijn, valt Loudness ook onder Jrock(is namelijk de enige Japanse "rock" band die ik ken) LOUDNESS RULES!!! EN DOGSHIT is EEn WErelDNUmMER!!! En aan wat voor Kawa Ninja zat je te denken? Ik ga voor de ZXR 400! P.S. Wil je niet eerst een RG250? Voor een zacht prijsje(LINKERkant v.d. kuip is wel beschadigd.) [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 19-08-2001 0:36] |
|
Vespa Ciao. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
LOL! |
|
JD heeft van zijn 16de tot pakweg zijn 22ste met een Peugeot Racing gereden.Is nu helaas stuk... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Loudness Loudness !!!!!! ja die zijn japans en ook erg vet ik had een vraag kent iemand het goth blad NEWGRAVE want deze maand staat mijn lievelings band erop Dir en Grey |
|
quote:On topic! Open desnoods een Loudness-topic I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Is dat een motor of een scooter?(Ik ken namelijk alleen Peugeot brommers en scooters; ligt vast aan mij) |
|
Bromfiets Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik ben blij met mijn autorijbewijs moet ik zeggen.. Ik kan me niet indenken hoe ik mijn boodschapjes inclusief krat bier met de motor moet gaan halen.. Maar zonder dollen heeft motorrijden me nooit echt veel gedaan.. Ik mag er graag naar kijken maar om zelf zo'n ding te besturen is niet echt een grote wens van me.. Komt wellicht ook omdat ik altijd de fiets/trein/benenwagen gepakt heb.. Bij ons op de middelbare school herkende je de potentiële motorrijders al meteen.. Die kochten voor 400 piek een ouwe Puch en zaten er na school constant aan te sleutelen en het kreng zag er elke week anders uit.. Ik heb dat nooit gedaan of echt interesse in getoond dus ik viel al bij voorbaat af... Afgelopen zondag was het hier in Breda weer de jaarlijkse Harley dag en dat is toch elk jaar weer een groot feest.. Duizenden Harleys in de binnenstad gecombineerd met veel muziek, bier en marktkramen waar je werkelijk ALLES op het gebied van motoren en met name Harleys kunt kopen.. Absolute aanrader... |
|
mijn neef is monteur in 500cc wereldkampioenschap. Hij zit nu nog bij DeeCee Racing en gaat binnenkort waarschijnlijk naar het Rizla+ team {hij is ook erg handig om vrijkaartjes te krijgen} |
|
Honda XRV750 Africa Twin, niet echt metal, maar wel een vette motor!! |
|
quote: Het Rizla+ team is toch niet meer actief in de GP's dit jaar? |
|
Volgens mij rijdt J v/d G met Rizla sponsors |
|
Ja, dat wel maar het team heet gewoon: Proton KR Team. |
|
Iemand Rossi vandaag nog zien winnen? Ik vond het trouwens wel erg triest voor JvdGoorbergh. Best nieuwsgierig hoe ver hij anders gekomen was!!! |
|
quote: Als z'n motor sneller zou zijn zou die volgens mij wel bij de 1ste 5 kunnen eindigen, maar ja (zucht....) |
|
quote: Ja, dan zou hij zeker een paar keer per seizoen op het podium eindigen. Als hij die beloofde Honda V4 nou ècht had gekregen dan.... Maar ja, het is niet anders, hij heeft gewoon pech dat hij uit Nederland komt en niet uit Spanje of Italië! |
|
Hmm,... Waarom moet ik nu plotseling aan Jos Verstappen denken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |