|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Yep, zie zijn eerste tijd in de warm up (eerder in dit topic)! Maar het kan dus een keer mis gaan, jammer genoeg. Maar hij kwam toch maar mooi van de 20e startpositie naar de 9e plek! Ik had wel eens willen zien hoe dat afgelopen was. En nu weet ik ook eindelijk WAAROM Jurgen de pits moest opzoeken( met dank aan Hirogen ). [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 09-04-2002 0:32] |
|
Ok, gaan we weer, Motoren voor "echte" mannen: Les 1: Racers zijn voor homo's (HD vr1000 uitgezonderd) Les 2: Japanse namaak choppers, zijn nog erger (honda etc.) Les 3: BOSS HOSS (en windschermpjes zijn eigenlijk ook fout) |
|
Ziet er uit als een poedel op wielen Dargull. |
|
quote: Dan zijn poedels vanaf nu toffe beesten |
|
V8 poedels cool volgens zijn het geen motoren waar lekker ver mee kunt toeren zonder een benzinepomp in de buurt |
|
ik droom altijd nog van een harley.. maar dat zal altijd wel zo blijven. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Of even door één of andere Nederlandse binnenstad scheuren. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
zag vorig jaar 3 van die Boss hosschen achter elkaar scheuren... en een herrie! prachtig Maar mooi vinnik ze niet die motor die Beli liet zien, da's nou een plaatje |
|
quote: scheuren in de binnenstad kan toch al niet... |
|
En nog eentje, om het af te leren... |
|
Ik zweer bij melk (of vanillevla) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: bedankt , moet nog steeds het schaalmodel op 1/12 afwerken di ik heb ervan, goed model, van Tamiya, goed modelbouwmerk, mooi gedetaileerd, echt de max. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
nog een paar mooie |
|
quote: Tja, moet dan maar! quote: Een schrale troost... quote: Moet dit niet in Onzin? |
|
Nog mensen die naar de 24 uurs race in Le Mans hebben gekeken? Zo ja, heb ik wat gemist? |
|
Dit topic maar weer ff leven inblazen... Dit weekend zijn er weer de Superbikes op TV. Misschien leuk om in dit topic ook voorspellingen te doen? Ik gok voor race 1 van de superbikeklasse op Haga en voor race 2 kies ik Edwards. In de Supersport 600 wint Chambon. Zijspannen doe ik geen voorspellingen in, dat zijn immers gewoon auto's. Noriyuki Haga [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 12-05-2002 2:22] |
|
Laat gewoon effen weten dat ik momenteel mijn Suzuki Savage 650 verkoop, om daarna eventueel nen Suzuki Intruder 1400 te kopen die kunnen wel lekker opgezet worden If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
k ga toch voor de Harley Fatboy, of mischien een yamaha dragster, stuk goedkoper Hier nog een fun plaatje: If brute force doesn't solve the problem, you're not using enough. |
|
ducati rules!!!!! |
|
Ik heb zelf een Yamaha Diversion. Wil volgend jaar misschien een Yamaha TDM gaan kopen. |
|
quote: kijk, met jou kan ik praten! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik vind dat geluid van die Ducati's ook wel mooi, maar het lijkt me toch iets te veel als iemand die een harde scheet laat. Nee geef mij maar mijn gillende Kawasaki ZXR400. Alleen jammer dat ik net een nietje in mijn band heb ontdekt! |
|
Dit is ook een hele vette: Yamaha R1: Broem broem! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik vind het oude model van de R1 toch aanzienlijk veel mooier. En de R6 is ook een stukkie mooier. Jammer dat dat model net zo'n restyling krijgt als de R1. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |