|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit vind ik echt een stoere motor!!! Vette shit |
|
quote: GAAAF....ZIELSVERWANT! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
hehe, me pa zat ook te twijfelen tussen een monster en een vmax, tis dus de max geworden, maar die Monster staat bij mij op # 1! geweldig! |
|
quote: Idd! ik vond het ook maar wat sterk en grappig toen ik je post zag! en dan heet je ook nog eens kim... mijn reactie: ... ... ... ... |
|
quote: V-max is ook bruut! maar de duc sprak mij ook wel meer aan. liefde op het eerste gezicht eigenlijk |
|
quote: thanx! ben er ook wat trots op hoor... |
|
Eindelijk foto's van mijn nieuwe stalen schat: Yamaha FRZ1000 streetfighter, met dank aan mijn vader voor het opbouwen van dit beest. Het lakwerk is wel nog niet rond en er moeten nog een onderkuip en valblokjes op. Beetje statisch, actie-fto's volgen hopelijk gauw Tot nu toe zo'n 210km/u op teller gehaald, en zo erg is dat niet zonder kuip,integendeel [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-03-2003 20:37] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik heb wel mijn motorrijbewijs...., mocht het rijbewijs halen op kosten van mijn pa&ma. Maar ik heb helaas nog geen motor... kan ik nog niet betalen Maar ooit komt er een dag............ |
|
Helaas moet ik mijn motorrijbewijs zelf betalen. En dat heeft ff geduurd, das namelijk ook vrij duur. Ik ben er nu mee bezig en hoop daarna ook snel eentje te kunnen kopen, maar dat zal niet meevallen. Waarschijnlijk begin ik met een oldtimer Honda MB of zo. Zelf hou ik niet van sportmotoren of racers. Honda Shadow vind ik mooi Susuki Intruder 750 ook leuk bijna alle Harleys ook, maar die zijn onbetaalbaar Maar ik begin iig met minimaal eentje van 500 cc natuurlijk. |
|
Zwarte motorkleding heb ik iig al. |
|
Hey tof! Mijn eigen topics doen het nog goed. Ik ga trouwens morgen mijn ZXR400 hopelijk zo repareren dat ie het weer doet... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
400 cc maar? Wel tof dat je dat zelf kan dan. Tegen de tijd dat ik er 1 heb, moet ik me er ook maar eens in gaan verdiepen. |
|
Een 400cc racer dus! Aan die 400 heb ik meer dan genoeg... En maar hopen dat dat "maken" lukt. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
en issut gelukt? |
|
Ben er niet echt ver meegekomen. Mijn accu is nu ook op en ik weet niet hoe dat kreng er uit moet... Volgend weekend weer bijna geen tijd... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Mijn toekomstige motor word Harley Davidsons Nighttrain! Ik hoop hem toch zeker voor m'n 28e a 30e in m'n bezit te hebben. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Mijn tank word op dit moment gecoat. Van de bninnenkant is deze helemaal verrroest. En in mei ga ik op de motor naar Denemarken. |
|
Ik les op een Kawasaki 500 en op een Honda 600. |
|
So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
mmmmmmm harley Later als ik groot ben ( ) wil ik echt dolgraag met een harley rijden, lekker opt gemaksken in de buiten ff toeren als het schoon weer is, zonder al te hoge snelheden te halen. |
|
Reed ik n paar terug achterop mee met een paarse V-MAX (versie van 145 pk). Teller toont 140. Na de rit: ik: pfff, is da alles, 140... bestuurder: hij staat in mijl ik: ... [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 21-03-2003 9:44] Je kan me de bout hachelen! |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 21-03-2003 9:43] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Jij dacht: stevige tegenwind vandaag I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: En welke bevalt beter? Ik heb op een Kawa 500 en een Honda 500 gelest en ik wil echt nooit een Honda hebben... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |