|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat ik nou toch eens vond: Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
vind je dat mooi !? Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: Again, I have proved my total gayness. Maar joah, normaal gesproken hou ik absoluut niet van dat soort motoren, maar deze vond ik eerlijk gezegd toch best wel mooi. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
God, dat vind ik toch wel 1 van de lelijkste motoren ooit Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: Ach ik vind het uiterlijk oerlelijk, maar volgens mij is het wel een zeer krachtig/zwaar motorblok dus het zal vast wel lekker rijden Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Hieruit blijkt wel dat jij geen motor rijdt... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ehm... ik heb geen motorrijbewijs nee, maar rij wel mee en weet er ook wel aardig wat van af dacht ik zo.... maar ehm leg ééns uit dan? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik denk dat hij bedoelt: krachtig hoeft niet per definitite fijn te zijn aangezien er legio motoren (en auto's) zijn die ondanks veel vermogen nog steeds als een dweil rijden (en dan hebben we het niet over snelheid en zo) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ok zo letterlijk bedoelde ik lekker dus niet... ik bedoelde gewoon meer op snelheid en vermogen.... meer op vermogen trouwens want choppers moeten het sowieso nooit zo van snelheid hebben... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Wat valt er uit te leggen? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: tja zolang de weg kaarsrecht is, kan je er mee rijden.. bij de eerste de beste iets te scherpe bocht eindig je als vlek op een boom Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Staat wel leuk voor bandfoto's en dergelijken... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: erg cliché..... Das net als een blues cd waar een snelweg opstaat die in de verte verdwijnt met een cowboy op de voorgrond met een fles Jack Daniels black label en een oude accoustische gitaar.. Meermalen gezien, of iets in die geest... ofofofofof een idol-winaar/netnietwinaar die een cd uitbrengt waar zijn gezicht op de voorkant staat... Een kleine snol zit zo vol. |
|
tja, boeiuh... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: jij begon Een kleine snol zit zo vol. |
|
on topic I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Morgen de eerste GP van het seizoen...was het zowaar bijna vergeten... En geloof ik ook de 2e Superbike ronde van het seizoen... Eindelijk weer iets leuks op TV... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ach, de Bol d´Or? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Ja, komt bekend voor. Met het verschil dat ik inderdaad ook chopper rij (nee, geen HD en ik hoef er ook geen (tenzij ik em gratis krijg)). Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Wat moet dat voorstellen? haha okee het kon erger dan dat, maar doe me toch maar een chopper achtig iets Edit: OMG zie dit: Heeers Alleen die kleur is wat minder, maar ik vind zoiets ook wel gaaf. Zo'n soort trike wil ik later ook bouwen [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 21-04-2004 23:33] zo kan ie wel weer |
|
heb je voor een trike nou een motorrijbewijs nodig of mag je met je auto rijbewijs? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
je hoeft geen motor rijbewijs te hebben... je hoeft zelfs geen helm op... |
|
quote: kijk das nou mooi voor later ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Motoren-gaaf!!! Ik ben van plan volgend jaar mijn motorrijbewijs te gaan halen... eerst maar es ff sparen Horns raised and filled...! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |