|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: naja meestal wijst het voorwiel naar boven en hang ik er een beetje achter Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Héhé, de reden waarom die vaak zo'n ruggesteuntje hebben, het model van de motor leent zich nl niet tot goede houvast p een sportieve bak kan de passagier zih makkellijk en best aan de tank vasthouden, dan kan de bestuurder gewoon doorvlammen. Ik vind t trouwens jammer dat er nog steeds geen nwe V-max is, ik zag op de Yamaha stand op t Brusselse motorsalon een V-max naast een nieuw dragster-model, die nwe had een rijwielgedeelte om van te smullen, de v-max de power: wanneer gaan ze dat bij Yamaha eens combineren? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik ken er zo ene die een V-max had gekocht. Wil hij gaan tanken... vindt hij de dop niet! Hahaha! Hij heeft de garage moeten opbellen. De dop zit dus onder het zadel verscholen, zo bleek. Hahaha. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Met zo'n aero charger turbo is een buell helemaal vet, 150PK ofzo heb ik es gelezen (amerikanen overdrijven wel graag met horsepowers) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Met zo'n weer wil ik terug naar Zweden! So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
quote: lol, mijn pa had 't zelfde.. ik was mee, we konden em echt niet vinden.. tot ie onder 't zadel keek Verder denk ik niet dat een v-max een nieuw model nodig heeft.. 't is gewoon een brok vermogen, om dat nou in een ander vormpje te gieten lijkt me niet nodig 't is gewoon een te gekke motor.. d'r zijn trouwens wel een paar toffe kappen te koop, bijvoorbeeld een onwijs vette kap voor over je achterlicht, zijn vrij duur, maar geven em gelijk een ander uiterlijk.. bijv: lol en meer.. [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 08-06-2003 15:43] |
|
Ik krijg er geen genoeg van So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
|
|
Mijn zwart monster is te koop! iemand interesse?? mail me @ ron@callenish-circle.com [Dit bericht is gewijzigd door Ronster op 10-06-2003 9:10] |
|
sry dude keb zelf nog een motor te koop Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ik wou echt dat ik een motor had. Daarintegen woon ik op een hele gave plek in Nederland.... 6 km van de tt baan te Assen.... Heel cool Als ik ook een motor aanwijs die ik mooi vind is het meestel een racer, zoals een Yamaha r1 ofzo... Maar een echte Harley is ook erug kewl.. Ik ben vast niet het enige meisje die er zo over denk, toch??? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Neem alsjeblieft eerst een andere... Als je je droommotor eindelijk hebt is er niks meer aan. quote: En? [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 14-07-2003 17:14] |
|
aarg ik wou dat ik 18 was! |
|
dan kan je dat ding nog uit je hoofd zetten |
|
Inderdaad, want als je zo iets lomps ombouwt naar 25 kW dan komt het niet eens van de plek af. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
laat me nou in mn waan! |
|
Wat een gaaf ding! |
|
quote: niet bepaald nee kwil al een motor sinds ik 14 ben goddamn. |
|
quote: juist! |
|
quote: wat attent en oplettend van u heer doom... en neen, ik ben nog nieteens begonnen voor mn autorijbewijs...dat eerst maar eens halen.. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
quote: hehe rijbewijs? het belangrijkste komt altijd eerst en smaken verschillen blijkbaar bij de laatste, ugh |
|
Buells zijn veel te kort. Lijken net circus motortjes |
|
Ah, beter...zo'n mooie Stukgaatie (999's zijn oerlelijk) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |