|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Da's al twee keer zolang als ik Die CB caféracer hier is wel mooi, maar ik vind die comstar velgen wat misplaatst. Ze zijn wel mooi-ik had er zo op mijn CB400N- maar draadspaakjes staan mooier op zo'n caféracer, en ze zijn een stuk lichter, wat het sturen ten goede komt. Het is eigenlijk best jammer dat mijn 400 (twin) weg is, ik heb namelijk zin om een niet al te zware bak naar een budgetracertje om te bouwen om in Noord-Frankrijk wat circuitjes mee af te schuimen. Ik had zelfs clip-ons en de hele zwik voor die CB. Maar ik zit eerder te denken aan een 500-600cc ééncilinder Het kan er best nog af, maar plaats wordt een probleem [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-12-2004 8:04] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hear Hear!! Mocht ooit de chopper van een vriend lenen.. Heb hem na 200 meter terug gebracht.. Wat een onmeugelijke kutbakken. Er valt goddomme geen bocht te nemen op die kutbakken. Racers hoef ik niet aangezien ik mezelf te goed ken en waarschijnlijk zal eindigen als een bloedveeg op het asfalt, maar heb wel respect voor die dingen. Goldwing achtige bakken vind ik iets als ik een gegoede 60 plusser ben. Off road bakken e.d. zijn wel geinig maar niks voor mij. En dus eindig ik ook met caferacers en klassieke bikes. [img]http://www.cbfourclub.nl/galerij/Foto's/sp550-259.jpg [img] dit met verlichting gaat mijn motor worden. ben alleen nog niet over de kleur uit godverdomme bij doorvoeren gooit hij steeds de \ weg.. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 05-12-2004 13:31] Een kleine snol zit zo vol. |
|
He gunman, aan wat voor motor zit je dan te denken? Meestal wordt het dan een Yamaha sr of zo. Wat betreft die comstarwielen, je hebt helemaal gelijk, voor mij is caferacer=spaakwielen. Heb je ook wel eens gedacht aan een xs650..... |
|
quote: Of ik aan een XS gedacht heb? Voor ik 8 jaar terug mijn Honda kocht heb ik me rot gezocht naar een betaalbaar exemplaar, da's een heel mooie fiets die ideaal is om een mooie caféracer van te maken, het blok kan hard getuned worden. Een SR500 is inderdaad een mooie mono, maar de basis voor zo'n racer kan zelfs een off road-machine zijn, met de kortere ophanging en wielen van een racer erop merk je daar niks meer van (ik heb dat ooit gezien, geen SM, wel een caféracer op basis van een Honda XR600) en meestal zijn oude offroads ook nog héél betaalbaar. Bovendien doet dat minder pijn, mocht ik zo'n lelijkaard hard tegen het asfalt zetten. Zo'n project komt er binnen enkele jaren waarschijnlijk zoal omdat mijn broertje dan voor zijn motorrijbewijs gaat (25kw regel) Maar eerst ga ik die Yamaha streetfighter afwerken en dan zorg ik voor een aanhanger om motoren te vervoeren (met een opgevouwen motor geraak. Met die fighter wil ik ook wel wat circuitstages gaan doen, maar voor kleine banen zoals Croix is dat ding een beetje overkill. je zo moeilijk thuis) Nu gaat mijn vader eerst een motorheftafel knutselen omdat we het allebei beu zijn om steeds door de rug te buigen bij zware werken aan het motorblok enzo. Het blijft een leuke familie-bezigheid hier *Mijn eerste machien op de weg staat hier http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=559&page=16 [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-12-2004 19:56] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Voor een xs moet je eens informeren bij Phoenix motoren in Best. Nou heb ik nog je yamaha niet gezien. |
|
By the way fijne familiie, en inderdaad is een motorheftafel wel handig en beter voor je rug. |
|
quote: je moet ook geen Intruder 1400 lenen... maar okee, een chopper is niet gemaakt om plat mee door de bochten te gaan, maar ik kan goed overweg met mijn Kawa, ook in bochten... |
|
quote: prachtding Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: wie heeft het over een intruder? Het was een supermagna. maakt niet uit. Een motor moet enige vorm van wendbaarheid hebben en dat is met choppers ver te zoeken. Een kleine snol zit zo vol. |
|
ik zei ook maar wat.. de Intruder 1400 is 1 grote constructiefout (de eerste jaren)... niet alle choppers zijn zo onwendbaar als de pest. Als je een achterband pakt die zo breed en plat is, dat je geen standaard meer nodig hebt. Of een stuur waar je armen van 2m nodig hebt, dan kun je er idd geen bocht mee maken... |
|
mijn Damesbrommer die te koop staat.. [Dit bericht is gewijzigd door Spreeuwtje op 06-12-2004 16:00] |
|
quote: Stoppen met motorrijden of op zoek naar iets anders? |
|
quote: cool ding maar ik ga meteen doorsparen voor mn mintgroene harley electraglide "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
woei!!cb cafe racers roelleren kep hier 2 oude cb250's waarvan ik er 1 wil verbouwen gegroet sterveling |
|
quote: Op internet staat ergens een artikel hoe je van een cb 250 een 600! kan maken aangezien de krukas van een xl erin past met wat kleine aanpassingen aan de lagers. Kost een beetje maar die gast had er ook nog eens een cbx turbo achter geschroeft. Heb je een caferacer die die R1 vibrators het nakijken geeft bij een stoplichtsprint. Had trouwens ook van meerdere R1 rijders de klacht gehoord dat die krengen meer olie verbruiken dan een oostblok 2takt. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Daar sta je dan met je up to date R1 van een leuk bedrag aan euris. Nee doe mij maar die ouwe meuk waar je nog lekker zelf aaan kan sleutelen... |
|
quote: Nou ik moet echt zeggen dat ik de R1 erg mooi vind. als ik geld genoeg had, dan stond er 1 in mijn schuur (die ik niet heb Uhm buiten mijn schuur.... uhm onder mijn kont On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nee ik vind hem niet zo, als ik een modernere motor zou wille aanschaffen zou een TRX 850 van yamaha mijn voorkeur hebben, tja dikke twin he.... |
|
Geinig, maar ik hou echt van snelle racers Nou ja ook van mooie Harley's On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Vindt je een trx niet snel genoeg dan, kijk gas geven op rechte stukken kan iedere idioot, daar is ook geen fuck aan. Bochtenwerk das pas echt rijden. En geloof me maar al die gasten op die zwaardere racekanonnen worden er door 250 en 400 cctjes uitgereden, das pas lachen |
|
Deze drie retro sportfietsen vind ik echt gruwelijk mooi, zo mooi qua vormgeving |
|
quote: ik zou het niet weten joh. maar ik vind ze wel mooi. maar ik heb het ook niet over de kleine racers van 250 en 400. nee we beginnen minimaal op 650. Serieus altijd als ik een mooie moto zie is het weer zo'n fucking snel ding. Ik hoop voor de wereld dat ik nooit een motorrijbewijs krijg Daarom zit ik eerst wel veilig te kwijlen op de tribunes van de TT baan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nee joh, koop gewoon een oude honda cb of zo, opstappen en rijden, gewoon een lekkere gooi en smijtfiets, niet duur en veel plezier, gewoon doen |
|
quote: Gelukkig dat smaken verschillen!! Mijn eerste motor is een Jawa 638 350cc uit '91. Ook niet moeders mooiste, maar daarom ligt ie nu ook uit elkaar, zodat ik samen met mijn kerel er wel iets bijzonders van kan maken, dus als ie klaar is hoop ik de snelste Jawa van NL te hebben (in z'n klasse dan he?!) Wat zijn die dingen vreselijk slecht afgewerkt trouwens vanbinnen overal bramen e.d. Dus met een hoop werk moet ie alleen al een stuk sneller lopen!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |