IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motoren enzo Vorige pagina | Volgende pagina
Ronster
Speed kills... hell yeah!!
Usericon van Ronster
Posted 22-04-2004 12:29 by Ronster Profiel van Ronsterhttp://www.callenish-circle.com

Mooi man, om je eigen motor weg te horen rijden...

Maandag na de middag hoor ik opeens een Duc met een noodgang wegrijden. 2 seconden later staat mn collega en mede bandlid Gav met grote ogen in de deuropening... Weg monster... meteen naar buiten gerend, in de auto gesprongen en gaan rondrijden. Tevergeefs natuurlijk.

Hopelijk gaat de verzekering ze niet al te lastig doen en krijg ik een fatsoenlijk bedrag terug.

*quote agent bij opmaken verklaring: "Een Ducati? Die zijn toch helemaal niet gewild?"*

[Dit bericht is gewijzigd door Ronster op 22-04-2004 12:29]

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 22-04-2004 13:33 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 22 april 2004 12:29 schreef Ronster het volgende:

Maandag na de middag hoor ik opeens een Duc met een noodgang wegrijden. 2 seconden later staat mn collega en mede bandlid Gav met grote ogen in de deuropening... Weg monster... meteen naar buiten gerend, in de auto gesprongen en gaan rondrijden. Tevergeefs natuurlijk.

Hopelijk gaat de verzekering ze niet al te lastig doen en krijg ik een fatsoenlijk bedrag terug.

*quote agent bij opmaken verklaring: "Een Ducati? Die zijn toch helemaal niet gewild?"*

ow, ik leef met je mee.. Dit soort dieven (en alle andere soorten) mogen ze wat mij betreft standrechterlijk executeren..

Een kleine snol zit zo vol.

watery black
Usericon van watery black
Posted 22-04-2004 14:22 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 22 april 2004 2:31 schreef ElitE het volgende:
heb je voor een trike nou een motorrijbewijs nodig of mag je met je auto rijbewijs?

ligt eraan... je hebt trikes met gordels, daarvoor heb je een autorijbewijs nodig. maar je hebt er ook zonder gordels, dan moet je een motorrijbewijs voor nodig en moet je dus WEL een helm op. maar je trike kun je dus naar believen aan je rijbewijs aanpassen.

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

watery black
Usericon van watery black
Posted 22-04-2004 14:57 by watery black Profiel van watery black

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

RaNk
Usericon van RaNk
Posted 22-04-2004 17:14 by RaNk Profiel van RaNk

quote:

Oh nee he

Dat ie zichzelf er maar mee in de vernieling rijd. Maar dat zou wel erg zonde van die motor zijn! Ik hoop voor je mee dat je er nog een fatsoenlijk bedrag voor terug krijgt, maar meestal word je er helaas niet beter van. Dat wordt wel zoeken naar een andere Monster zeker? Hopelijk rijd je gauw weer op een andere motor rond...

puist
Usericon van puist
Posted 22-04-2004 17:30 by puist Profiel van puist

Ronster
Usericon van Ronster
Posted 22-04-2004 17:36 by Ronster Profiel van Ronsterhttp://www.callenish-circle.com

quote:
Op 22 april 2004 17:14 schreef RaNk het volgende:
Oh nee he

Dat ie zichzelf er maar mee in de vernieling rijd. Maar dat zou wel erg zonde van die motor zijn! Ik hoop voor je mee dat je er nog een fatsoenlijk bedrag voor terug krijgt, maar meestal word je er helaas niet beter van. Dat wordt wel zoeken naar een andere Monster zeker? Hopelijk rijd je gauw weer op een andere motor rond...

Inderdaad... zo'n kloothommel geef ik nog een schop in zn rug en een straal zeik over zn harses als ie dood tegen een boom aangeplakt zit.

Maar ik heb diezelfde avond alle motorsites afgestruind, heb honderden adjes gezien en heb alweer een liefde op het eerste gezicht ervaring gehad en 99% zeker ben ik morgen rond 15 uur eigenaar van onderstaande natte droom...
Monster S4 bouwjaar 7/02.

[Dit bericht is gewijzigd door Ronster op 22-04-2004 17:43]

RaNk
Usericon van RaNk
Posted 22-04-2004 17:48 by RaNk Profiel van RaNk

quote:
Op 21 april 2004 23:22 schreef Ooypunk het volgende:
Ja, komt bekend voor.
Met het verschil dat ik inderdaad ook chopper rij (nee, geen HD en ik hoef er ook geen (tenzij ik em gratis krijg)).

Haha ja gratis wil ik er ook wel een al is het alleen maar om te verkopen. Meestal kun je voor de prijs van 1 HD wat leuke motortjes uitzoeken . Choppers zijn sowieso niet echt mijn smaak maar ik vind ze vaak wel mooi om naar te kijken.

quote:
Op 22 april 2004 17:36 schreef Ronster het volgende:
Inderdaad... zo'n kloothommel geef ik nog een schop in zn rug en een straal zeik over zn harses als ie dood tegen een boom aangeplakt zit.

Maar ik heb diezelfde avond alle motorsites afgestruind, heb honderden adjes gezien en heb alweer een liefde op het eerste gezicht ervaring gehad en 99% zeker ben ik morgen rond 15 uur eigenaar van onderstaande natte droom...
Monster S4 bouwjaar 7/02.

Oh wat een mooie, je laat er geen gras over groeien! We horen het hier wel als je hem hebt, succes ermee!

*edit*
Hier is de mijne. Wellicht ook niet ieders smaak, maar dat neemt niet weg dat ik er nu een rondje op ga rijden

[Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 22-04-2004 18:44]

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 23-04-2004 12:55 by Ooypunk Profiel van Ooypunkhttp://www.heidevolk.com

Ah, een supermotard. Ook gaaf!

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 23-04-2004 12:59 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

quote:

grrrr die hoeren kunnen nergens met hun poten vanaf blijven ,ik heb de mijne ook nooit meer terug gezien nadat hij gejat was,klootzakken.

Ik hoop idd dat je verzekering niet moeilijk doet ,sterkte kerel

Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 23-04-2004 13:41 by Ooypunk Profiel van Ooypunkhttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 22 april 2004 13:33 schreef SkinPeeleR het volgende:
ow, ik leef met je mee.. Dit soort dieven (en alle andere soorten) mogen ze wat mij betreft standrechtelijk executeren..

RaNk
Usericon van RaNk
Posted 23-04-2004 16:23 by RaNk Profiel van RaNk

quote:
Op 23 april 2004 12:55 schreef Ooypunk het volgende:
Ah, een supermotard. Ook gaaf!

Thanks

Leuk rijden ja, een supermotard. Alleen iets minder op de snelweg daar hij de aerodynamica heeft van een parachute

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 26-04-2004 15:47 by Ooypunk Profiel van Ooypunkhttp://www.heidevolk.com

Ah ja, aerodynamica. Nog nooit last van gehad.

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 29-04-2004 13:17 by Griffin Profiel van Griffin

een mooie Triumph is ook niet mis

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 29-04-2004 16:04 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 29 april 2004 13:17 schreef Griffin het volgende:

Neem alleen wel altijd een extra jerrycannetje olie mee..

Een kleine snol zit zo vol.

RaNk
Usericon van RaNk
Posted 29-04-2004 17:35 by RaNk Profiel van RaNk

quote:
Op 26 april 2004 15:47 schreef Ooypunk het volgende:
Ah ja, aerodynamica. Nog nooit last van gehad.

quote:
Op 29 april 2004 16:04 schreef SkinPeeleR het volgende:
Neem alleen wel altijd een extra jerrycannetje olie mee..

Misschien kun je ook gewoon mengsmering tanken

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 05-05-2004 12:59 by Ooypunk Profiel van Ooypunkhttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 29 april 2004 13:17 schreef Griffin het volgende:

Ronster
Usericon van Ronster
Posted 21-05-2004 9:02 by Ronster Profiel van Ronsterhttp://www.callenish-circle.com

Wat piccies van mn Duc Monster S4 van 7/2002

[Dit bericht is gewijzigd door Ronster op 21-05-2004 11:57]

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-05-2004 9:07 by Gunman Profiel van Gunman

Eh, op foto 1 zitten andere uitlaten ofwel is dat een foto van je vorige Duc.

Wel geil zo'n beestje, een Monster met bakken vermogen

Héhé, gisteravond "toertje" gedaan samen met mijn neef die zijn nieuwe R1 aan het inrijden is....niet slecht: zo'n 95km afgehaspeld in een uurtje

Ik merl wel dat het echt tijd wordt voor een stuurdemper als ik echt hard wil gaan.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Ronster
Usericon van Ronster
Posted 21-05-2004 9:24 by Ronster Profiel van Ronsterhttp://www.callenish-circle.com

quote:
Op 21 mei 2004 9:07 schreef Gunman het volgende:
Eh, op foto 1 zitten andere uitlaten ofwel is dat een foto van je vorige Duc.

Wel geil zo'n beestje, een Monster met bakken vermogen

Héhé, gisteravond "toertje" gedaan samen met mijn neef die zijn nieuwe R1 aan het inrijden is....niet slecht: zo'n 95km afgehaspeld in een uurtje

Ik merl wel dat het echt tijd wordt voor een stuurdemper als ik echt hard wil gaan.

Haha, ja had in eerste instantie de verkeerde achterkant gepost, die van mn vorige dus...

Jaaaaja.... inrijden en dan 95 km in een uurtje

Ben laatst ook gaan touren met een splinternieuwe R1, Die gast krijgt in juli een MV Agusta F4 1000 Tambourini (of hoe je dat ook schrijft). Das echt sex on wheels.

De S4 heeft echt veeeeeeeel meer power dan de 900 die ik eerst had. Tis ook een 4-klepper ipv 2. Rijdt behoorlijk anders.
Ben in een paar motorzaken geweest om wat accecoires te zoeken en iedeeen die me waarschuwt dattie wel errug snel rechtop staat.

Ga maar es richting ardennen, dan weet je pas dat je een stuurdemper nodig hebt

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-05-2004 10:43 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 21 mei 2004 9:24 schreef Ronster het volgende:

Ben laatst ook gaan touren met een splinternieuwe R1, Die gast krijgt in juli een MV Agusta F4 1000 Tambourini (of hoe je dat ook schrijft). Das echt sex on wheels.

De S4 heeft echt veeeeeeeel meer power dan de 900 die ik eerst had. Tis ook een 4-klepper ipv 2. Rijdt behoorlijk anders.
Ben in een paar motorzaken geweest om wat accecoires te zoeken en iedeeen die me waarschuwt dattie wel errug snel rechtop staat.

Ga maar es richting ardennen, dan weet je pas dat je een stuurdemper nodig hebt

Zo'n Augusta 1000 is wel vet ja want die 750 is volgens een collega van me niet zo bruikbaar op de weg (hij heeft er één)

Ga even in de Voerstreek rijden (zuidoost voor jullie), dan weet je ook wat slechte wegen zijn, ...soms valt het daar wel héél goed mee (haarspeldbochten!), maar als het afsfalt een beetje deftig is, gaan zand en steentjes de boel weer verzieken...en die dingen moet ik met zo'n 135 kort aan de gas hangende PK's wel vermijden.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 21-05-2004 10:43]

Ronster
Usericon van Ronster
Posted 21-05-2004 10:54 by Ronster Profiel van Ronsterhttp://www.callenish-circle.com

quote:
Op 21 mei 2004 10:43 schreef Gunman het volgende:
Zo'n Augusta 1000 is wel vet ja want die 750 is volgens een collega van me niet zo bruikbaar op de weg (hij heeft er één)

Ga even in de Voerstreek rijden (zuidoost voor jullie), dan weet je ook wat slechte wegen zijn, ...soms valt het daar wel héél goed mee (haarspeldbochten!), maar als het afsfalt een beetje deftig is, gaan zand en steentjes de boel weer verzieken...en die dingen moet ik met zo'n 135 kort aan de gas hangende PK's wel vermijden.

Hoezo is de 750 niet zo bruikbaar op de weg volgens hem?? Een vriend vamme waar ik altijd mee rijdt heeft nu een Duc 749 en gaat hem einde dit jaar weer verkopen ivm de toch ontbrekende pk's. Hij twijfelt nu tussen een F4 1000 en 750. De 1000 is 'maar' 3000 pleuro duurder dan de 750...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-05-2004 11:03 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 21 mei 2004 10:54 schreef Ronster het volgende:
Hoezo is de 750 niet zo bruikbaar op de weg volgens hem?? Een vriend vamme waar ik altijd mee rijdt heeft nu een Duc 749 en gaat hem einde dit jaar weer verkopen ivm de toch ontbrekende pk's. Hij twijfelt nu tussen een F4 1000 en 750. De 1000 is 'maar' 3000 pleuro duurder dan de 750...

Onbruikbaar wegens zéér hoogtoerig motorkarakter en lang gespreide versnellingsbak, een Suzuki GSX-R 750 bvb heeft veel meer kracht over het ganse bereik. Die 1000 is de extra centen wel waard, want als je van een Ducatie komt ben je toch wat koppel gewend lijkt me. Die Mv eigenaar op t werk had tijdens onze toerrit in de Voerstreek zondag (teamevent dinges was dat) toch een Ducati 900SS mee (ja die gast heeft 8 motoren ofzo), hij bevestigde me dat die veeel aangenamer was in korte bochtjes enzo

....en dat voldeed ruim, toen ik even later dan de rest vertrok, nam hij me op sleeptouw om de rest in te halen: hij had de route helpen planne en moest dus niet op een roadbook staren (gevaarlijk),...DAT werd gewoon het leukste deel van de dag...

Ronster
Usericon van Ronster
Posted 21-05-2004 11:18 by Ronster Profiel van Ronsterhttp://www.callenish-circle.com

Thanx, das wel bruikbare info, want dat hoog in de touren zitten is ook een van zijn klachten over de 749. De 750 heeft geloof ik ook al 130 pk's, dat leek hem wel voldoende. Binnenkort gaat ie zowieso een testrit maken op zowel de 750 en de 1000.

Voor koppel moet je trouwens de mijne hebben. 92 NM bij 7000 rpm

Tis ff wat anders dan de M600 waar ik 4 jaar geleden mee begon.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-05-2004 13:02 by Gunman Profiel van Gunman

Vet zo'n twin ,mijn 4 cilinder piekt qua koppel pas aan 8.500 opm.
Die bak van me moet er ooit zo uitgezien hebben:

De volgende zou wel eens best deze kunnen worden

Maar dan in het zwart...ik was trouwens van plan om de kont van zo'n VTR op mijn Yamaha te plaatsen, ...het spul ligt lkaar, alleen moet ik de zin nog vinden om er wat mee te doen.

*héhé net te horen gekregen: Gratis stuurdmper voor op mijn motor gewoon omdat mij neef er toch niks meer mee deed (de zijne heeft dat standaard) *

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 21-05-2004 18:46]

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com