|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
way to go |
|
quote: Kijk, dat is gesproken Spaanse motoren?: heb ik gehad iets zoals die links in beeld I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: je bent de eerste vrouw die niet om kou geeft ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Oh ja nog ff wat, over dat geluid, elke tweecylinder heeft gewoon ander geluid dan een viercylinder. Bij tweecylinder hoor je de slagen beter. Moet je het eencylindergeluid van een Pantherblok es horen.... Long live Watery black |
|
dit onnbreekt nog op mijn GSXR 1100. |
|
Lever me dat voor een 750 cc versie en ik ben een gelukkig man (ik heb een GSX-F 750) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Je zal mij niet horen zeggen dat Harley HET merk zou zijn, ik heb meer favorieten op mijn lijstje, maar het idee dat Harleyrijders per definitie Harley rijden vanwege de hype vind ik ook onzin |
|
quote: Rat in wording, klinkt goed! Foto's Signature |
|
quote: Euh, net niet hé. Het is de bedoeling dat hij mooi hersteld (koppeling) en afgewerkt wordt..lezen. Foto's waren hier wel ergens rond, blader wat pagina's terug in dit topic, het is een Yamaha. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: pff... wat een gedoe weer... ikzelf rij Ducati (mn derde op rij alweer), ook een merk waar ook zoveel mensen altijd zo over lopen te zeiken. En ja, ook ik rij maar zelden in de winter, Waarom? Puur om het zout op de weg. Ik heb geen zin om van mn lief een pekelbak te maken. Dat is me bij mn eerste Duc wel gebeurd, omdat ik het toen niet kon laten om door de pekel te banjeren. Kou kun je je makkelijk op kleden... Verder rij ik in 'het seizoen' ook hoofdzakelijk op zondag. Simpelweg omdat ik voor de rest weinig tijd heb (mn gitaar heeft ook aandacht nodig) en ik kortbij mn werk woon. Wat is hier nu in godsnaam op tegen [Dit bericht is gewijzigd door Ronster op 31-12-2004 11:06] |
|
Hmm, heb weinig zin om weer voor een rijbewijs te gaan, maar mocht ik ooit het motorrijbewijs halen, dan wil ik de lelijkste en afzichtelijkste ratbike hebben die er bestaat. spelfout weggehaald... |
|
tsja dan rest me toch niets anders dan er een tweedeling in te maken: ëchte "motorrijders" en seizoensrijders, Seizoensrijders kunnen dus heel gemakkelijk zonder hun motor. Ik dus niet, ik word al gek als ik een paar dagen niet heb gereden. |
|
quote: Hmz, seizoen..geen seizoen, dat moet men zelf maar weten..maar dat laatste daar sluit ik me bij aan! Bekend icoon trouwens...MF "..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde) |
|
quote: Een tweedeling, gewoon in jou optiek hoop ik maar. Toch niet zo dat de 'echte motorrijders' straks meer aanzien/voordelen gaan hebben en de seizoensrijders (of wat dan ook) gestraft moeten gaan worden ofzo? Alle gekheid op een stokje, ik rijd enkel voor mijn plezier, en gebruik de motor niet voor dagelijks vervoer. Ik rijd dus vaker als het redelijk/mooi weer is, liever een warme snikkel dan een koude bikkel he . *edit* quote: Inderdaad. Seizoensrijder of niet, het kriebelt wel altijd hoor . [Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 06-01-2005 10:13] |
|
er gaat niks boven een harley moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
quote: Als je uiterlijk boven kwaliteit stelt en goed kan sleutelen en van rechtuit rijden houd, dan ja gaat er niets boven Harley.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
zucht...nee niet weer deze discussie... Jaaaaah, MF..... [Dit bericht is gewijzigd door el mariachi op 07-01-2005 18:02] |
|
Helaas ben ik nog bezig met het uitzoeken van 1 bike. Zit met 2 dingen die belangrijk voor mij zijn: style: Kawa Z750 (kan 1 schade bike kopen die makkelijk te repareren is (deuk + 2 krassen) geluid: Soes sv1000s (Leuven, Belgie dus helaas ook bpm etc.) Heeft iemand nog een tip/gedachte waardoor ik uit die 2 kan kiezen? Thnx |
|
quote: Kawa's klinken rauw maar zijn niet kapot te krijgen.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Dat echte Kawa geluid heeft wel iets maar vrees dat ik toch een echte 2cil wil. Kan het enigzins wel bereiken door een brulpijp eronder te gooien maar dan nog... Dyno2 (niet de beste tot nu toe maar wel aardig) Mooiste voor mij dan: very nice |
|
quote: Staar je iig niet blind op de BPM. Gewoon ff uitzoeken wat een SV van hetzelfde jaar, zelfde km's etc in Nederland kost. Zelfs incl BPM kun je veel voordeliger uit zijn door je fiets uit Belgie of Duitsland te halen. De mijne heb ik ook uit Duitslend en heb uiteindelijk zo'n 1500 - 1750 pleuri bespaard... Voor de rest: beide leuke fietsen, puur smaakkwestie, al gaat mijn voorkeur uit naar 2 cyl. |
|
quote: Had ik idd ook al gezien... MF djagia - caferacer maluku |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Beetje volgens de Amerikaanse custom trend, OCC, Jesse James etc. Tja, ieder zijn smaak Signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |