|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ben voor mijn vriendin een jawa 2 cilinder 350 cc 2-takt aan het opbouwen.. Kreng voor 200 euries gekocht met 6700km op de teller en 11 jaar oud.. heb hem helemaal uitelkaar gesloopt en ben op dit moment bezig met polijsten van de carterdeksels en cilinderkoppen.. Heb de cilinders, caberateurs (??) en spruitstuk al helemaal uitgeslepen want wat is die rommel grof inelkaar gezet zeg... Snapte direkt waarom die krengen niet harder willen dan 130 origineel. Ik zal niet rusten voordat dat kreng 170 loopt.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Goddamn zeg, aan het aantal reacties in dit topic te zien, is motorrijden niet echt metal |
|
quote: waar heb jij het nou weer over? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: ik heb het erover dat er maar erg weinig ZMers het motoren topic bezoeken... ik spreek toch geen chinees ofzo?? |
|
quote: Ik heb het gewoon te druk met rijden Eergisteren eens een deftige rit gemaakt met dit beest Het scheurijzer van mijn vader,...is wel een 750 t.o.v. mijn 1000, maar dat ding gaat best hard , heeft een soepel draaiend blok, en stuurt lekker vlot. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Kijk, DAT is een excuus... Persoonlijk vind ik dit wel een van de mooiste (2 cilinder) nakeds trouwens! |
|
quote: aha die manier.. tja een groot deel hier droomt nog van scooters.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: andere optie is dat wij te oud zijn om te metallen |
|
quote: Doe me een lol zeg.. Over 2 week word ik 32... Krijg ik een rollator met apehangerstuur. Een kleine snol zit zo vol. |
|
OUT OF THE WAY!! SKINPEELER COMING THROUGH!! |
|
nou een mooie CB 1100 SF X-Eleven in het zwart Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Een tijd geleden, toen we ons boterhammetje aan het nuttigen waren voor onze school race-de er ook zo'n karretje langs. En die opa ging op z'n muil I am the 1%. |
|
quote: Eh, 2-cilinder Kijk eens opnieuw, ...ofwel zie ik dubbel I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
|
|
quote: Da's wel een mooie special ja, en hij gaat nog vooruit ook (ik heb er ook ergensn een artikel over) quote: *jaloers* een TL1000S een twin met evenveel paarden als mijn 4-cilinder, dat moet stuiven. Alleen schijtn hij zelfs bij "normaal" gebruik stevig te drinken, klopt dat I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Yep Hij schommelt tussen de 1:12 en iets beterz |
|
quote: Dat schijnt het nadeel van krachtige twins te zijn: als ik het goed heb doet mijn FZR 1:14 - 1:16,6 (ik ben dat niet gewend, wij Belgen zeggen xl/100km) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-05-2004 19:02] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
De belgen weer, hehe... Misschien verbruikt ie wel minder als dat geluid nou ook minder werd... Pfff, je trilt er half vanaf :D Misschien iets voor 1 snorfiets? [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 27-05-2004 19:12] |
|
deze is gewoonweg GEIL! ik wil er ook zo ene, en dan die mintgroene... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Is wel mooi ja. Dat geluid alleen al. Maar ik denk dat ik meer een typ ben voor een wegracer. ohhhh wat zou ik dat graag willen. Ik vind de R1 wel mooi. En snel natuurlijk On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Duik vooral direct op een R1 en rij jezelf kapot |
|
quote: ja ja ik weet het. Maar hij is zoooo mooi. Dat ding heeft wel power On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
mooi vind ik de uitvoeringen van de laatste jaren niet echt meer maar power genoeg inderdaad; of liever gezegd te veel |
|
quote: Ja klopt wel. Je trekt dat ding (naar zeggen) zo de lucht in Wheelie dusch... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |