|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij ziet dat er zeker stoer uit! Dit zijn nog 2 motoren: De Firebike En de Miller Electric Bike the only pleasure is pain |
|
American Chopper! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ja! the only pleasure is pain |
|
quote: O YEAH en of dat lukt , heb er pirelli racebanden onder liggen.. dikke kut met regen aangezien er net genoeg profiel op zit voor de wet. maar met warm droog weer ken ik cbr600f jes op bochtige wegen het leven verschrikkelijk zuur maken. Het voelt aan als rijden met ware doodsverachting maar ze rijden beter dan doet vermoeden.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Matzwart is ok! Zit er over te denken om mijn motor ook maar matzwart te maken (tectyl uit spuitbus schijnt goed te werken). Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Mat is mooi, al shet goed gedaan is. De mijne is mat zwart, maar dan mislukt mat. Door een vergissing waarbij glans over mat werd gespoten zijn we aan het schuren gegaan, en zo rijd ik er al een jaar mee rond. Gloss-mat, met matte vernis erop, da's mooi. Ik ben nog aan het twijfelen tussen dat of gewoon glanzend zwart. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Met matzwart bedoel ik ratbike-matzwart. Hoe heet eigenlijk dat zwart van een Dark Monster (wat érg gaaf is!!!)? Glanzend matzwart of zo? En is zoiets na te maken? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Zoiets noemt satijnglans, ofte gloss black; mat maar niet ruw. Echt mat -geloof me ik heb dat +/- - gaat na een tijd rare blinkende plekken vertonen,....je schuurt het op als je er tegen komt met je benen ofzo. Het is héél broos. Daarom ben ik ervan af gestapt. Maar ja toen ik het ding kocht was hij rood (tot daar toe , dat vind ik ook mooi) met KNALGEEL I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: dikke heersch kerel! klasse check ook deze 2; [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 01-04-2004 10:11] |
|
kijk eens in de gallerij van deze site.. 50 pagina's caferacers Masturbatie voor den klassieken reijder http://www.ace-cafe-london.com/ Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: dis idd een zeer brute site |
|
wederom veel glim.. maar ook zonder glim zou ik er graag op rijden (Yamaha WildStar) |
|
Als ik ooit nog eens genoeg geld heb ; ..."Hate can only create more hate"... |
|
he bah. *scrollt naar boven* |
|
mn broertje heeft paar weken terug 2 jaren '70 motor-scootertjes gekocht, zal binnenkort es kijken of ik fotos ervan kan uploaden |
|
Volgens mij zijn er helemaal geen Ducati freaks hier... maar ik schrijf het lekker toch, al ist all1 om het topic nog maar es een schop te geven... Eergisteren een carbon open koppelingsdeksel op mn monster 900 gemonteerd. Errug leuk met zo'n droge Duc koppeling. Wat een kabaal!! Net alsof ie uit elkaar rammelt als je hem start nu... wat een heerlijk ding ist toch... |
|
quote: Een vriend van me had het 2002 model van deze. Geweldig apparaat, zeker in deze kleuren. Echt een bom op wielen. Hij vond het nie zo leuk rijden, dus heeft 3500 km's gemaakt en rijdt nu een Duc 749. |
|
quote: Haha, nu vind ik zo'n Monster wel erg tof en dat accesoire ken ik , maar expres meer mechanische herrie??? -gezellig zo, als daar vuiligheid tusen kan komen. -plus gezellig bij een crash, als het een beetje tegenzit, schade aan je koppeling Sorry maar als ik dat lees beginnen Ducatisten iets te veel op zondagscruiserpoetsers te lijken. wat met zo'n scheurijzers toch niet de bedoeling kan zijn. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik vind dat idd wel wat hebben dat kabaal... ook voor het aparte geluid koop je immers een Duc. Uhm... door de open deksel de koppeling beschadigd raken door een val?? dan moet ie toch wel helemaal in de prak zitten, wil je dat voor elkaar spelen... lijkt me heel onwaarschijnlijk... en met dat vuil valt ook echt wel mee. Er zitten gewoon wat gaatjes in die deksel. En als ie stilstaat, ligt er altijd een deken overheen. en met een naked bike als mn monster rij ik ook liever niet in de regen nee... zou niet weten wat daar op tegen is... de rotzooi gaat je overal tussen zitten. maar met zo'n 8000 km per jaar denk ik niet dat ik bij de door jouw beschreven groep hoor... |
|
quote: Bwo, met goede kledij kom je met elk soort motorfiets door de regen, de mijne heeft ook geen kuip. Enneuh, het was maar een bedenking. Maar troots je, ik heb ook frullen op de mijne waar mensen zich van afvragen of dat nu echt moest: kleine verstralertjes onder de koplamp, boordcomputertje,...ieder zijn zin *Wat zit ik hier trouwens te lullen? Ik ga meteen de ketting van het beestje een smeren en dan politiek incorrect scheuren * [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 09-04-2004 11:32] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Moet iedereen zelf weten of ie door de regen wil rijden... niet dat ik een poets of onderhoudsfreak ben, maar door de regen rijden vind ik gewoon irritant, heeft niks met mn kleding te maken. Mn Duc is mn hobby, vandaar ook dat ik voor een Duc heb gekozen... als het mn primair vervoersmiddel zou zijn, zou ik een heel andere fiets hebben gekocht... ben eerlijk, een Duc koop je gewoon niet met je verstand... En die frutseltjes vind ik dus ook leuk... een monster is origineel dus lelijk vind ik, die moet gewoon worden verbouwd. |
|
quote: Mijn idee!!! Nog een uurtje en ik kan weg van mn werk... en mijn ketting is lekker al gesmeerd... doe ik als ie heet is, anders spat het vet me om mn oren en moet ik weer poetsen... |
|
Ik vind in de regen rijden gewoon minder leuk. Als ik aan het rijden ben en het gaat regenen, zal ik er niet voor omkeren. Maar om nou voor mijn plezier van huis af te gaan op een regenachtige dag, liever niet. Regen is op zich toch niet zo heel slecht voor een motor of wel? Waar ik trouwens nooit doorheen zou gaan rijden is pekel. Dat is pas echt troep, vooral als je veel aluminium hebt. Ik zou nu wel willen gaan rijden maar mijn motor staat bij de dealer voor zijn eerste beurt hehe, morgen heb ik hem weer. Rij ze! |
|
quote: Vind ik dus ook, gewoon geen fun aan... ben al vaak zat zeiknat geweest, dat ik zo water uit mn laarzen kon schudden... Regen is zeker niet slecht voor een motor, maar de opspattende modder en de rotzooi die van mn ketting afzwabbert als ie nat wordt is gewoon geen pretje. In de pekel rijden en dan 3 dagen niet poetsen, vreet echt alles aan die troep. Was zo slim om dat met mn vorige monster te doen. Daarna heb ik mezelf echt voor mn harses geslagen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |