|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet wachten tot je 21e! Gewoon direct gaan lessen en op een 25kW motor rond gaan scheuren. Daar scheur ik ook nog steeds op en dat gaat best hard kan ik je vertellen. Wat heb je aan al dat vermogen dat je toch niet kunt gebruiken? 34 pk vind ik wel genoeg eigenlijk voor een motor. |
|
hallo als je twee jaar je lichte bewijs hebt mag je ook zwaar rijden, dus halen op je 18 die handel!!!! als je het kunt betalen (ik niet ) |
|
geld is hier ook nog het voornaamste probleem ja. en ik wil zo graag |
|
Ach, ik heb het met mijn kutloontje toch ook kunnen betalen? |
|
Mischien kan ik het wel betalen maar dan hou ik niet veel geld over voor andere dingen |
|
hmm nou hier komt mijn verleden, ben met een gs400e tje begonnen (blok opgeblazen) daarna kwam er een suzuki gs 500e tje (opgereden),gevolgt door een fzr600r toen begon de pret(met 140 op het klaverblad bemmel in de vangrail beland)en dat was ouw vooral toen ik de fiets zag liggen hehe, moest hem met 2 man onder de vangrail vandaan trekken,schoppen en rukken. daarna kwam er een suzuki gsxr600r(met ijzel in een boggie onderuit gegaan en dat was met20 kmh (total los),toen kwam er een hondacbr900rr maar die moest na een jaar de deur weer uit(had ik geen centen meer voor)en nu rij ik op een kawasakigpz600r(kutbak maar hij rijdt hehe) |
|
benjamin? heee man!! [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 12-05-2002 18:48] |
|
Het merk weet ik niet meer, maar ik zag vrijdag in Blik op de weg een opaatje op zon heel mooi naoorlogs ding. Haalde nauwelijks de zeventig. Dat is wel jammer, maar het uiterlijk van dat ding! Dat chroom! Die tank! Zo worden ze niet meer gemaakt jammergenoeg. |
|
dat was een enfield maar wel een erg leuke aflevering moet ik wel zeggen net als die grote groep die aangehouden werd, echt geweldig ik herken mijzelf er wel in eigenlijk hehe |
|
heh is unitas hier nu ook al |
|
quote: das benjamin! ik had em zaterdag ff getipt voor ZM |
|
quote: aha, dus nu krijgt Rajackar een aanbrengpremie. Of krijg je de bonus pas als een nieuw lid minimaal een maand blijft komen? |
|
hij is wel meteen alweer foetsie, heb ik hem bang gemaakt dat motoren verhaal kwam me al bekend voor |
|
maar jij bent ook zo eng |
|
ja boe!!! |
|
quote: hhrhrhrhrhh (do it again) |
|
are you threatening me???!! i'm cornholio i want some tipi for my bunghole |
|
quote: oooh een fan I am the greath cornholioooooohooooo |
|
ben groot fan!!!!! i want a full cavity search |
|
quote: hehe, ga denk ik binnenkort maar weer eens mijn drie uur durende zelfopgenomen B&B band kijken. (zonder clips ) echt heerschend. off in who's camper they were wackin' |
|
sorry hoor dat ik er ff tussenuit was sommige mensen hebben het erg druk hahahaha |
|
quote: he kerel. je hebt het adres nog onthouden ook |
|
maarre moet zeggen ollie had wel gelijk is een relaxte site hiero |
|
ja natuurlijk man was wel zat maar de hersentjes zijn nog redelijk intact gebleven MUHAHAHAHA |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |