|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb nog een oude Zundapp KS50 mét verlengde voorvork, telt dat ook?? |
|
Als die Kreidler van mij meetelt, wel. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: haba haba, hrrrrrrrrrrrr, prachtige machine, twee carburatoren, de combinatie van schoonheid en kracht, maar voor mij moet een motor niet harder rijden dan 130km/h, lekker relaxed achterover leunend door de Highlands toeren met die motor, zaaaaaaaliiiiiig . ik heb het niet zo voor die snelheidsmotors, dat zijn moordmachines in mijn ogen, al die onervaren lui die daarmee rijden, echt wel te gevaarlijk, ok, prachttechnologie, prachtig staaltje van materialenkeuze, composieten (kevlar, koolstofvezel, carbon), goeie motor erin, hoge pk's, maar het blijven moordmachines, hou die maar voor op circuit, dat is mijn opinie. Een motor voor op de openbare weg moet relaxed zijn, niet zo'n opgefokte bakken, hun geluid is ook niet om aan te horen, liever, een leuk hard ronkend geluid van knallende motoren, veel Cr (het symbool voor chroom op het periodieke stelsel, tabel van mendeljev dus), blinkende bakjes waar je mee kan toeren en niet zo opgeplooid zit. De Honda Goldwing is ook een heel mooie motor, ben daar al eens mee meegeweest, zalige bakken, steering controll, cruise controll, trekhaak, achteruit versnelling. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ikzelf moet niets van kerstbomen zoals een goldwing weten.ik vindt ze . Ik vindt Harleys mooi maar dan wel custum build niet de standaard gevallen. De bike in de film haley davidson and the marlboroman is bv erg mooi. |
|
quote: Oow? Is dat zo? Ik zie mutilatoer zijn plaatje nooit namelijk.. Ik zal z.s.m. een andere zoeken |
|
dief ga je schamen!!!! |
|
Voor de GP fans : Rossi natuurlijk op de pole in de MotoGP! LOL En ik keek zonet ook even naar de tijden in de warm up : Jazeker, het regende dus! Nu hopen dat de race ook nat genoeg is! Zometeen begint de 125 cc, dat wordt vast ook weer smullen. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 07-04-2002 4:05] |
|
Rossi weer gewonnen. Goh, wat een verrassing! Was wel leuk, al die glijpartijen Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Je vergeet de handvat- en zadelverwarming en de radio met gasafhankelijk volume. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: om het kort te zeggen, een goldwing is een luxewagen op 2 wielen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Racemotoren en 2-wielige auto's hoef je bij mij niet mee aan te komen. Doe mij maar een fijne Harley in een mooi kleurtje. Laag stoeltje en hoog stuur voor extra rugklachten. |
|
quote: harley |
|
precies die plastic kutdingen is toch niks man, doe maar gewoon een ouderwetse Harley, donkerrood met zwart en een berg alu waar je niet goed van wordt. |
|
quote: Vergeet het Cr niet. moto's met veel Cr Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
idd zonder dat gore gele kanarie plastic eromheen. bah. |
|
quote: Vijftig procent van de rijders hebben de finish niet gehaald of zo iets. Ik heb er weer van genoten! Wel jammer dat Van de Goorbergh ook een DNF heeft behaald. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 08-04-2002 20:45] |
|
Een DNF? Wasda? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
DNF : Did Not Finish Heads I win, tails you lose |
|
quote: Het is gele kanarie COMPOSIET, geen plastiek, sorrie ben student luchtvaartstudent en daar worden compsieten veel gebruikt, goeie eigenschappen maar duur. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Ah, dank. Ja, ik zag dat hij ineens de pits binnenreed, maar weet iemand toevallig ook waarom? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Hij riskeerde te veel waardoor hij onderuit is gegaan. Hierdoor is de uitlaat gebroken en kon hij niet verder. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 08-04-2002 22:56] Heads I win, tails you lose |
|
Klote. Erg klote, omdat ie nog wel voor lag op Biaggi. Ik dacht dat Jurgen nog wel een goede regenrijder was? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Normaal gesproken wel. Maar hij was gewoon te gretig. Heads I win, tails you lose |
|
Dit is ook wel een prachtige moto: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |