|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tellers overdrijven bij die snelheden trouwens ook graag! |
|
Dit vond ik vandaag op de MCN website, erg leuk: Riders ‘strike fear’ into motorists 15 Aug 2002 Next time you pull behind a car, spare a thought for the poor driver. According to a new nationwide survey conducted by Bennetts the insurers, a third of all motorists are intimidated by riders. Respondents cited the anonymity afforded by leathers and lids as the biggest cause for their upset. Pensioners are the social group most likely to be put unnerved by a biker when they’re behind the wheel, 40 percent of the over-65s admitting they feel menaced. Women are slightly more worried than men, with 32 per cent of respondents confessing to alarm when they see a bike in their mirrors. There are regional differences, too. Drivers in the East Midlands are the least concerned 17 per cent of them recording some unease, while their counterparts in the North West go down as Britain’s wimps with 37 per cent. And a whopping 69 per cent of drivers surveyed confessed it adversely affected their normal driving habits when a bike is behind or beside them. To combat these prejudices Bennetts has produced a guide to better driving and bike awareness. If you know someone who needs a copy of " Think Ahead! " , send an SAE with 41p postage to: Think Ahead! Catapult PR, 19a-20a Marsh Mill Village, Thornton Cleveleys, Lancs FY5 4JZ. What do you reckon? Do riders really terrify drivers? Do you ever ride to intimidate? What could we do to appear less intimidating? Antwoord op de laatste vraag: NIKS!!! Integendeel, we zouden alle blinde mollen op de baan nog wat meer angst moeten inboezemen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik rij puch tot ik er bij neer pleur!.... laatst nog door zo'n Harley klub heen gecrossed... mooi dat ze opzij gingen! whoa....da's pas vervoer! [Dit bericht is gewijzigd door antimetal op 02-09-2002 16:07] why would you listen to me? |
|
(Postster is vriendin van Mike) Ik heb zelf ook een harley sportster (hugger) sinds juni. Ik heb ook gereden op die sportster 883 en dat rijdt fantastisch. Deze motor bewijst dat het niet nodig is om een japanner te kopen om snelheid te hebben. Harley rules!! |
|
So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
(even opscheppen ) |
|
NICE! Sexy as hell So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
dank, haha en dat zonder siliconen en bikini |
|
Een vrouw met smaak inzake motoren I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Wel 'n beetje onbetaalbaar ofnie? Die Duc. Vrouwen hebben ook vaak goeie smaak m.b.t. juwelen e.d. |
|
Is ie van jou ghoulliette???? WAUW! Ik HOU van Ducati's. [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 05-09-2002 22:16] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
motor met Gasturbine Specifications - Y2K Turbine Superbike Frame: Aluminum alloy Rake: 27 degrees Weight: 500 pounds Seat Height: 31.5 inches Wheel Base: 68 inches Wheels: Dymag Carbon Fiber 17" Tires: Front: 120 60ZR17 (Pirelli) Rear: 200 50ZR17 (Pirelli) Front forks: 55 mm inverted Shocks: Mono-shock adjustable oleopneumatic (Ohlins) Brakes: Front: 2 x 320 mm floating system - 4 piston calipers (Brembo) Rear: 2 x 320 mm floating system - 4 piston calipers (Brembo) Engine: Allison Rolls Royce 250 Gas Turbine Power: 320 hp @ 52,000 rpm (286 hp @ rear wheel) Output RPM: 6,000 rpm Torque: 425 ft lbs @ 2,000 rpm Compressor speed: 54,000 rpm Fuel: Diesel, Kerosene, Jet A Lubrication: Dry-sump/ 3.5 quarts turbine oil Transmission: Two-speed automatic or manual Rear Mirrors: Concealed color display (LCD) for rear mounted camera Fuel Capacity: 8.5 gallons (34 liters) Ride: Indescribable http://marineturbine.com/superbike/default.htm |
|
LOL!!! "Effe 'n wheelie maken" dacht 'ie. Een poosje later klap 'ie tegen een wolkenkrabber aan. |
|
Er was ook nog een andere gast die zo'n turbinetweewieler had gebouwd. Wel een vet idee natuurlijk. Maar het geuid zal vast wel niet zo mooi zijn als van mijn Kawa. [edit]Alleen draait die van mij maar 14.500 toeren per minuut en geen 52.000 [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 01-10-2002 19:17] |
|
Wel maf zo'n turbine op 2 wielen ,maar t is puur om te tonen dat t kan, voor 320 pk heb je immers niet zo'n mastodont nodig. lees het Enegelse blad Streetfighters er maar es op na. Men neme een 1300ofnogwat cc viercilinder, voege daar een turbo'tje aan toe, gespijsd met een lachgasinstallatie, goed vastschroeven en Hupsakee! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Maar dan heb je nog steeds geen 50.000 toeren per minuut. |
|
Nee dat niet , maar t zuipt net iets minder brandstof en voor een on,derhoud hoegf je niet naar de dichtsbijzijnde luchtmachtbasis...k zou een rit op zo'n ding wel nie afslaan. ----------------------------- Iets anders: Iemand interesse in een Honda CB400N van 1980 met een boel ervaring (ehm 72000 km dus ) voor 800 Euro??? het afscheid zal me na 6 jaar zwaar vallen *bij nader overleg niet meer te koop* [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 22-10-2002 13:56] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Dit las ik zojuist op vdgoorbergh.com quote: Jurgen dus eindelijk eens op een kansrijke machine... Met nummer 4 dus, na jaren 17... [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 28-01-2003 15:36] |
|
*schop* |
|
(mijn droom) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik vind een gele 748 nog net iets mooier. Die 996 is wel veel beter dan die achterlijke nieuwe 999 trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 29-01-2003 21:47] |
|
eigenlijk wil ik een zwarte, en dan een strak zwart leren motorpak en een zwarte helm met een zwart visier waar heel lang mooi haar onderuit komt... zucht...sparen maar I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Hmmm, ik heb helaas ook een zwart pak. Heb ik wel spijt van... |
|
quote: waarom spijt? I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |