|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hahaha lol |
|
nou ik wil hier toch ff zeggen dat vermogen wel dergelijk uitmaaktik bedoel ik kon met mijn fireblade toch iets sportiever een bochie door dan met mijn eerste fietsie hoor maar ja sommige hoeven er geen adrenalinekick van te krijgen en das ook oke maar voor mensen als ikkeme maakt het dus wel uit |
|
Een Kaduki 900 SS? Ben je al begonnen met sparen? Downtunen (afknijpen)kan natuurlijk, maar zou ik erg zonde vinden van zo'n machine. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Downtunen? bah! Heiligschennis gewoon, begin met iets lichts voor je op zo'n Duc kruipt, die dingen verdienen respect. Ikzelf tuf nu al 6 jaar (way too long) rond op een Honda CB400N van 1980. Dat beestje gaat best hard voor zo'n oud bakske, een beetje bijgeschroefd natuurlijk. Tof als je een stel zondagsrijders kan inmaken met zo'n ding, satisfaction guaranteed. Met zo'n oude motorfiets sla je ook niet meteen een gat in je portefeuille als je op je neus gaat Maar nu wordt het wel tijd voor wat anders, best is dat je eerst ns de kans zoekt om met een zware te rijden (na enige ervaring met iets lichtsers), zelf al een paar keer rondgesjeest op een YZF750, Fazer 1000 enzo...respect I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: een gele of een rooie?? btw ik ken nog een hele lieve vrijgezelle jongen met die motor (een oud huisgnoot) interesse?? |
|
quote: Wat heeft een bochie doorkomen met vermogen te maken? Ach adrenaline heb ik zat met die 34 pk'tjes trouwens. Maar dat zal wel aan mijn rijgedrag liggen. En ik kan tenminste alle pk's benutten. |
|
quote: Voila, vind ik ook, wat ben je met power als je er niks mee kan; hard rechtdoor en dan remmeremmeremmuh?! no fun! Gewoon hard (relatief)overal door I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ehhmmm nou ik mag wel zeggen dat het wel een kick geeft als je met een glijdend achterkantje (wel gecontroleerd) een bocht door knalt dus ja het maakt mooi wel uit hoeveel vermogen je hebt en ja hard op een bocht afrijden en zo laat mogelijk remmen(lukt toch echt alleen met goeie remmen)om dan zo hard mogelijk die bocht in te knallen dat geeft dus echt wel een goed gevoel maar goed je moet er wel van houden anders heb je inderdaad het idee dat vermogen in een bocht geen drol uitmaakt. |
|
Indian's zijn ook wel zeer bruut: Engine type 45-degree S&S Super Stock V-twin, raw finish Displacement 88 Cubic inch (1442 cc) Bore/Stroke 3.625" x 4.25" Compression Ratio 9.4:1 Ignition Electronic, computer-controlled Carburetor S&S Super E, 1 7/8" venturi Exhaust System Chrome, shorty duals Primary Drive Chain Drive - Wet Clutch Transmission Constant-mesh, five-speed Final Drive Aramid-reinforced belt Dimensions & Weights Seat Height 26.5" / 673 mm Ground Clearance 5.75" / 146 mm Wheelbase 67" / 1702 mm Overall Length 96" / 2438 mm Overall Width 39" / 991 mm Rake 32 degrees Trail 5.25" / 133.4 mm Fuel Capacity 5.5 U.S. gallons including 1.2 gallon reserve Oil Capacity 2.25 quarts with filter Dry Weight 606 lbs. Wheels, Tires and Brakes Front Wheel / Tire 40-spoke, chrome, 19" x 2.15", 4.10-19 Rear Wheel / Tire 40-spoke, chrome, 16" x 3.0", MT90-16 Brakes Stainless-steel disc, 4-piston billet-aluminum caliper General Instruments VDO speedometer with digital odometer & tripmeter Seat Solo Frame Hand-welded, high-tensile steel, powder-coated, black Suspension Front Suspension 41mm, hydraulic compression and rebound damping Rear Suspension Nitrogen-charged hydraulic dampers, coil springs with adjustable preload |
|
ik wil ooit mijn eigen custum harley bouwen met een lang voorvork dat lijkt me echt waanzinnig maar ja eerst ff sparen |
|
quote: Weet je hoe klote zo'n dragster stuur voor je wegligging is? |
|
ja das waar maar het ziet er zo bizar gaaf uit misschien dat ik wat ga expirimenteren om een midden weg te vinden |
|
quote: Met hard rechtdoor en dan remmuh! bedoel ik niet de gasten die weten hoe ze berhoorlijk hard uit de bocht moeten komen (driftend of niet) maar wel die zeikers die de banden van een supersport een slijtpatroon geven als die van een stoomwals. Dat zijn zo van die kerels die voor wat mij betreft op een brommer mogen blijven rondknallen. T is gewoon zalig om zo iemand buitenom in te halen met een 400 cc'tje van 1980! K heb bijna medeleiden met ze op het moment dat ik met zwaar geschut ga aankomen (soon!)..... NOT! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ja oke die lui die kan ik ook niet uitstaan in de tijd dat ik een lichte motor had heb ik daar inderdaad ook veel lol mee beleeft inderdaad buitenlangs inhalen met de steps schraapend over de grond (doe ik nu ook nog alleen zit het knietje er nu ook bij schrrrraaaaappp) heerlijk gevoel gaf dat, dus ga vooral zo door met die galbakken aan de kant zetten en ze aan het huilen maken gna gna quote: |
|
AAAAARRRRGHHHH!!!!!!!!!! Mijn ZXR kapte er vanmiddag spontaan mee. En ik heb dat kreng pas 5 weken! Morgen maar eens bellen naar die dealer. Ik heb ook altijd direct wat met motoren. Als ik een nieuwe kocht zou het ding er denk ik ook binnen 2 maanden mee ophouden. |
|
Gisteren onderuit gegaan omdat 1 of andere **** voor oranje eerst doorreed maar op het laatste moment bedacht toch maar te stoppen. Mezelf onderuit geremd. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Is dat hier stilgevallen ofzo? Allemaal motorpech FF vraagje: domste schuivers, uitstapjes in het decor of n beetje opscheppen over de boetes die je al bij elkaar spaarde I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Oké hier kom ik 1 schuiver, namelijk rechtdoor op een T-splitsing nadat ik mezelf onderuit had geremd 2 boetes, 1 van 400 piek(!!!) en nog eentje van 50 ofo, beide voor te hard rijden(vonden ze) Die van 400 was niet eens op mijn 400. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 05-06-2002 20:45] |
|
dat van mij staat hier al beschreven, is te lang om nog een keer op te schrijven |
|
Domste, en enige boete tot nu toe (die van mn brommer niet meegerekend wegens euwen geleden): Plitsiemannetje in burger voorbijgestoken over volle witte lijn: Hij reed met zn 4x4 (k zag nie dat n flik was) 60 km/u op een lekker slinerbaantje waar je toch wel 90 mag (doe k meestal +/- 120) 1 week later 125 Euro (toen 5000 frankskes) boete, het erge eraan: als ik 100 meter verder de zelfde stunt had uitgehaald, had t me niks gekost (inhaalverbod gedaan enzo ) Dat was in 1997, k kijk nu wel beter uit mn doppen [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 06-06-2002 7:46] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Goed zo Gunman,want ik wil er niet vanaf vliegen als k nog es achterop zit Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Wheelies kunnen voor de bijrijder ook spannend zijn. |
|
Ik ken nieks van motoren, maar ik wil er later wel 1 liefst eentje die gemakkelijk zit om lange afstanden mee te rijden, geen crossmodel |
|
hmmzzz...ikke is nog tseeds errug in mu noppies met mu soehoerie GSX750R...ryd als de tering...en de boetes vallen beswel tegen met tyden...maarjah...boeie...da neem ik voor lief...en wat er daartsrax iemand zei over aantal pk's in bochten enzo...zoveel mogelyk aub...als ju da nog nooit heb gehad , weet ju nie waar ju over praat...maar das beter als maar een begrensde bak enzo...en veiliger...als ju TE plat door de bocht gaat kun ju by veel vermogen , jezelf iig weer overeind trekken door flink gas te geven.. vreet metaal en schyt roest |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |