IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motoren enzo Vorige pagina | Volgende pagina
rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 12-05-2002 22:00 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

hahaha lol

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 12-05-2002 22:03 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 12 mei 2002 17:36 schreef McDoom het volgende:
Niet wachten tot je 21e!
Gewoon direct gaan lessen en op een 25kW motor rond gaan scheuren. Daar scheur ik ook nog steeds op en dat gaat best hard kan ik je vertellen. Wat heb je aan al dat vermogen dat je toch niet kunt gebruiken? 34 pk vind ik wel genoeg eigenlijk voor een motor.

Ja maar, ja maar....ik wil een ducati 900 SS..en das toch echt een zware! Je kan m wel anders tunen ofzo geloof ik, zodat het wel mag..

I spy with my little and verrry evil eye.....

unitas wag.
Usericon van unitas wag.
Posted 13-05-2002 6:47 by unitas wag. Profiel van unitas wag.

nou ik wil hier toch ff zeggen dat vermogen wel dergelijk uitmaaktik bedoel ik kon met mijn fireblade toch iets sportiever een bochie door dan met mijn eerste fietsie hoor maar ja sommige hoeven er geen adrenalinekick van te krijgen en das ook oke maar voor mensen als ikkeme maakt het dus wel uit

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 16-05-2002 12:22 by Ooypunk Profiel van Ooypunkhttp://www.heidevolk.com

Een Kaduki 900 SS? Ben je al begonnen met sparen?
Downtunen (afknijpen)kan natuurlijk, maar zou ik erg zonde vinden van zo'n machine.

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-05-2002 14:57 by Gunman Profiel van Gunman

Downtunen? bah! Heiligschennis gewoon,
begin met iets lichts voor je op zo'n Duc kruipt, die dingen verdienen respect.
Ikzelf tuf nu al 6 jaar (way too long) rond op een Honda CB400N van 1980. Dat beestje gaat best hard voor zo'n oud bakske, een beetje bijgeschroefd natuurlijk. Tof als je een stel zondagsrijders kan inmaken met zo'n ding, satisfaction guaranteed.
Met zo'n oude motorfiets sla je ook niet meteen een gat in je portefeuille als je op je neus gaat
Maar nu wordt het wel tijd voor wat anders,
best is dat je eerst ns de kans zoekt om met een zware te rijden (na enige ervaring met iets lichtsers), zelf al een paar keer rondgesjeest op een YZF750, Fazer 1000 enzo...respect

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-05-2002 21:20 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 12 mei 2002 22:03 schreef WickedKimmie het volgende:
Ja maar, ja maar....ik wil een ducati 900 SS..en das toch echt een zware! Je kan m wel anders tunen ofzo geloof ik, zodat het wel mag..

een gele of een rooie?? btw ik ken nog een hele lieve vrijgezelle jongen met die motor
(een oud huisgnoot) interesse??

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-05-2002 1:55 by McDoom Profiel van McDoom

quote:
Op 13 mei 2002 6:47 schreef unitas wag. het volgende:
nou ik wil hier toch ff zeggen dat vermogen wel dergelijk uitmaaktik bedoel ik kon met mijn fireblade toch iets sportiever een bochie door dan met mijn eerste fietsie hoor maar ja sommige hoeven er geen adrenalinekick van te krijgen en das ook oke maar voor mensen als ikkeme maakt het dus wel uit

Wat heeft een bochie doorkomen met vermogen te maken?
Ach adrenaline heb ik zat met die 34 pk'tjes trouwens. Maar dat zal wel aan mijn rijgedrag liggen.
En ik kan tenminste alle pk's benutten.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-05-2002 13:47 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 17 mei 2002 1:55 schreef McDoom het volgende:
En ik kan tenminste alle pk's benutten.

Voila, vind ik ook, wat ben je met power als je er niks mee kan; hard rechtdoor en dan remmeremmeremmuh?! no fun! Gewoon hard (relatief)overal door

unitas wag.
Usericon van unitas wag.
Posted 17-05-2002 17:29 by unitas wag. Profiel van unitas wag.

quote:
Op 17 mei 2002 13:47 schreef Gunman het volgende:
Voila, vind ik ook, wat ben je met power als je er niks mee kan; hard rechtdoor en dan remmeremmeremmuh?! no fun! Gewoon hard (relatief)overal door

ehhmmm nou ik mag wel zeggen dat het wel een kick geeft als je met een glijdend achterkantje (wel gecontroleerd) een bocht door knalt dus ja het maakt mooi wel uit hoeveel vermogen je hebt en ja hard op een bocht afrijden en zo laat mogelijk remmen(lukt toch echt alleen met goeie remmen)om dan zo hard mogelijk die bocht in te knallen dat geeft dus echt wel een goed gevoel maar goed je moet er wel van houden anders heb je inderdaad het idee dat vermogen in een bocht geen drol uitmaakt.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-05-2002 18:21 by Dargull Profiel van Dargull

Indian's zijn ook wel zeer bruut:

Engine type 45-degree S&S Super Stock V-twin, raw finish
Displacement 88 Cubic inch (1442 cc)
Bore/Stroke 3.625" x 4.25"
Compression Ratio 9.4:1
Ignition Electronic, computer-controlled
Carburetor S&S Super E, 1 7/8" venturi
Exhaust System Chrome, shorty duals
Primary Drive Chain Drive - Wet Clutch
Transmission Constant-mesh, five-speed
Final Drive Aramid-reinforced belt
Dimensions & Weights
Seat Height 26.5" / 673 mm
Ground Clearance 5.75" / 146 mm
Wheelbase 67" / 1702 mm
Overall Length 96" / 2438 mm
Overall Width 39" / 991 mm
Rake 32 degrees
Trail 5.25" / 133.4 mm
Fuel Capacity 5.5 U.S. gallons including 1.2 gallon reserve
Oil Capacity 2.25 quarts with filter
Dry Weight 606 lbs.
Wheels, Tires and Brakes
Front Wheel / Tire 40-spoke, chrome, 19" x 2.15", 4.10-19
Rear Wheel / Tire 40-spoke, chrome, 16" x 3.0", MT90-16
Brakes Stainless-steel disc, 4-piston billet-aluminum caliper
General
Instruments VDO speedometer with digital odometer & tripmeter
Seat Solo
Frame Hand-welded, high-tensile steel, powder-coated, black
Suspension
Front Suspension 41mm, hydraulic compression and rebound damping
Rear Suspension Nitrogen-charged hydraulic dampers, coil springs with adjustable preload

PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 17-05-2002 18:23 by PsYcHo Profiel van PsYcHohttp://www.myspace.com/foryoursins

ik wil ooit mijn eigen custum harley bouwen met een lang voorvork dat lijkt me echt waanzinnig maar ja eerst ff sparen

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-05-2002 18:28 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 17 mei 2002 18:23 schreef PsYcHo het volgende:
ik wil ooit mijn eigen custum harley bouwen met een lang voorvork dat lijkt me echt waanzinnig maar ja eerst ff sparen

Weet je hoe klote zo'n dragster stuur voor je wegligging is?

PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 17-05-2002 18:33 by PsYcHo Profiel van PsYcHohttp://www.myspace.com/foryoursins

ja das waar maar het ziet er zo bizar gaaf uit misschien dat ik wat ga expirimenteren om een midden weg te vinden

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-05-2002 14:40 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 17 mei 2002 17:29 schreef unitas wag. het volgende:
het maakt mooi wel uit hoeveel vermogen je hebt en ja hard op een bocht afrijden en zo laat mogelijk remmen(lukt toch echt alleen met goeie remmen)om dan zo hard mogelijk die bocht in te knallen dat geeft dus echt wel een goed gevoel maar goed je moet er wel van houden anders heb je inderdaad het idee dat vermogen in een bocht geen drol uitmaakt.

Met hard rechtdoor en dan remmuh! bedoel ik niet de gasten die weten hoe ze berhoorlijk hard uit de bocht moeten komen (driftend of niet) maar wel die zeikers die de banden van een supersport een slijtpatroon geven als die van een stoomwals.
Dat zijn zo van die kerels die voor wat mij betreft op een brommer mogen blijven rondknallen. T is gewoon zalig om zo iemand buitenom in te halen met een 400 cc'tje van 1980!
K heb bijna medeleiden met ze op het moment dat ik met zwaar geschut ga aankomen (soon!).....
NOT!

unitas wag.
Usericon van unitas wag.
Posted 21-05-2002 17:36 by unitas wag. Profiel van unitas wag.

ja oke die lui die kan ik ook niet uitstaan in de tijd dat ik een lichte motor had heb ik daar inderdaad ook veel lol mee beleeft inderdaad buitenlangs inhalen met de steps schraapend over de grond (doe ik nu ook nog alleen zit het knietje er nu ook bij schrrrraaaaappp) heerlijk gevoel gaf dat, dus ga vooral zo door met die galbakken aan de kant zetten en ze aan het huilen maken gna gna
quote:
Op 21 mei 2002 14:40 schreef Gunman het volgende:
Met hard rechtdoor en dan remmuh! bedoel ik niet de gasten die weten hoe ze berhoorlijk hard uit de bocht moeten komen (driftend of niet) maar wel die zeikers die de banden van een supersport een slijtpatroon geven als die van een stoomwals.
Dat zijn zo van die kerels die voor wat mij betreft op een brommer mogen blijven rondknallen. T is gewoon zalig om zo iemand buitenom in te halen met een 400 cc'tje van 1980!
K heb bijna medeleiden met ze op het moment dat ik met zwaar geschut ga aankomen (soon!).....
NOT!

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 22-05-2002 1:11 by McDoom Profiel van McDoom

AAAAARRRRGHHHH!!!!!!!!!!

Mijn ZXR kapte er vanmiddag spontaan mee. En ik heb dat kreng pas 5 weken!
Morgen maar eens bellen naar die dealer. Ik heb ook altijd direct wat met motoren. Als ik een nieuwe kocht zou het ding er denk ik ook binnen 2 maanden mee ophouden.

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 22-05-2002 9:55 by Ooypunk Profiel van Ooypunkhttp://www.heidevolk.com

Gisteren onderuit gegaan omdat 1 of andere **** voor oranje eerst doorreed maar op het laatste moment bedacht toch maar te stoppen. Mezelf onderuit geremd.

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-06-2002 11:50 by Gunman Profiel van Gunman

Is dat hier stilgevallen ofzo?
Allemaal motorpech
FF vraagje: domste schuivers, uitstapjes in het decor of n beetje opscheppen over de boetes die je al bij elkaar spaarde

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 05-06-2002 20:43 by McDoom Profiel van McDoom

Oké hier kom ik

1 schuiver, namelijk rechtdoor op een T-splitsing nadat ik mezelf onderuit had geremd
2 boetes, 1 van 400 piek(!!!) en nog eentje van 50 ofo, beide voor te hard rijden(vonden ze)
Die van 400 was niet eens op mijn 400.

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 05-06-2002 20:45]

unitas wag.
Usericon van unitas wag.
Posted 05-06-2002 21:53 by unitas wag. Profiel van unitas wag.

dat van mij staat hier al beschreven, is te lang om nog een keer op te schrijven

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-06-2002 7:46 by Gunman Profiel van Gunman

Domste, en enige boete tot nu toe (die van mn brommer niet meegerekend wegens euwen geleden): Plitsiemannetje in burger voorbijgestoken over volle witte lijn: Hij reed met zn 4x4 (k zag nie dat n flik was) 60 km/u op een lekker slinerbaantje waar je toch wel 90 mag (doe k meestal +/- 120)
1 week later 125 Euro (toen 5000 frankskes) boete, het erge eraan: als ik 100 meter verder de zelfde stunt had uitgehaald, had t me niks gekost (inhaalverbod gedaan enzo )
Dat was in 1997, k kijk nu wel beter uit mn doppen

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 06-06-2002 7:46]

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-06-2002 13:11 by IceQueen Profiel van IceQueen

Goed zo Gunman,want ik wil er niet vanaf vliegen als k nog es achterop zit

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 07-06-2002 15:53 by McDoom Profiel van McDoom

Wheelies kunnen voor de bijrijder ook spannend zijn.

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 07-06-2002 19:03 by the wounded immortal Profiel van the wounded immortalhttp://www.chiromariakerke.be

Ik ken nieks van motoren, maar ik wil er later wel 1 liefst eentje die gemakkelijk zit om lange afstanden mee te rijden, geen crossmodel

caveman666
Usericon van caveman666
Posted 10-06-2002 22:27 by caveman666 Profiel van caveman666

hmmzzz...ikke is nog tseeds errug in mu noppies met mu soehoerie GSX750R...ryd als de tering...en de boetes vallen beswel tegen met tyden...maarjah...boeie...da neem ik voor lief...en wat er daartsrax iemand zei over aantal pk's in bochten enzo...zoveel mogelyk aub...als ju da nog nooit heb gehad , weet ju nie waar ju over praat...maar das beter als maar een begrensde bak enzo...en veiliger...als ju TE plat door de bocht gaat kun ju by veel vermogen , jezelf iig weer overeind trekken door flink gas te geven..

vreet metaal en schyt roest

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com