|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De kleppenjagers ken ik wel. Die schijnen ook een goed treffen te hebben. Signature |
|
Ik zoek nog een koper voor mijn motorretje.. een honda rebel 450 cc.. mooie damesbrommer hoor.. |
|
Dit vind ik wel cool. er zijn nog veel mooiere, en het is niet iets wat ik zou nemen. ben er geen type voor, maar erg cool om te zien. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Racemotoren zijn ommeunig bagger ... mocht ik ooit zo;n ding kopen dan wil ik er relaxt op cruisen |
|
zo'n chopper trekt ook hard genoeg op ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Boeiend .... zou mij om gewoon lekker ontspannen gaan .. beetje cruisen .. |
|
jah dat ook maar met af een toe een stukje racen tussendoor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
***fuck*** [Dit bericht is gewijzigd door Bloedworst op 02-12-2004 22:11] VETTEN / LIPIDES / FETT / FAT | 20g |
|
hehe ik heb een puch en een tomos, ze rijden ongeveer 60 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb een peugeot 205 ... |
|
Dit dus: Heeft mijn ouwe tot een paar jaar geleden nog gehad. Kreeg je een enorm harde kont van na een rit. VETTEN / LIPIDES / FETT / FAT | 20g |
|
quote: ik rij straks in een mercedes D 208.... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Gaaf ding! |
|
Ja daar kun je wel rustig op rijden denk ik. |
|
haha, idd. En ronken dat die deed. Heeft mijn ouwe nog gekocht voor 5000 oude belgische franken. Het waren er in feite twee halve. Op de kop kunnen tikken bij een boer die ze nog had staan uit WO2. Ik geloof dat ze gebruikt werden door het engels leger. VETTEN / LIPIDES / FETT / FAT | 20g |
|
Ben op dit moment bezig met een jawa 638 op te knappen en te tunen.. ( 200,- met 6500km!) voor mijn vriendin.. Ikzelf heb een ouwe cb400f caferacer die ik daarna ga ombouwen aangezien ik een originele honda racekuip uit de 70ger jaren op de kop heb getikt. Beetje spul van Yoshima er op jagen maar. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 02-12-2004 22:35] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Mooi man, een echte klassieker. Ik houd sowieso het meest van het geluid van een een-cilinder, en ik geloof ook wel dat die ouwe Norton lekker klapt. Hij lijkt nog in goeie staat te zijn ook, rijd je er zelf ook wel eens op? SkinPeeleR, bekende foto . Ziet die Jawa er zoiets uit? Leuk om aan te sleutelen denk ik. Ziet er sleutelbaar uit. |
|
quote: Neenee. We hebben hem een jaar of drie doorverkocht aan een bevriend verzamelaar. Die heeft zo nog een hele zooi klassiekers staan. Het onderhoud en herstellen kwam er niet meer van en het vinden van onderdelen werd ook steeds moelijker. Zelf heb ik er nooit mee gereden. Ik zat wel veel achterop. En het geluid idd. pure nostalgie. Hoor je tegenwoordig niet meer. VETTEN / LIPIDES / FETT / FAT | 20g |
|
Hier is mijn fiets nog eens. Ook een 1-cilinder . Hij blinkt wel als een echte poserbak nu . Net een klein ritje gemaakt maar teveel koekblik op de weg om lekker te kunnen crossen . |
|
ze hebben de letters van je kentekenplaat gejat! [Dit bericht is gewijzigd door Yoorisz op 03-12-2004 16:14] |
|
Nee dat is speciale lak waardoor de letters niet op foto's verschijnen . |
|
zal mijn fiets ook maar es ertussen pleuren "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Zo'n soort jawa is het.. Als je de cilinders en de carb er af haalt dan valt je bek open hoe slecht alles is afgewerkt.. Op een jawa zit een 26 mm carb maar de pakking tussen carb en spruitstuk heeft een 20mm doorlaat Maar het is zeer simpel spul en ik weet zeker dat zijn top strax rond de 160 170 is en niet 130 km platoptank.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Chick on a bike? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |