|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zou dolgraag een motor willen hebben. Een tijd geleden heb ik ongeveer 10 motorrijlessen gehad. Jammer genoeg snapte mijn rijschool niks van de nieuwe theorie-regels. Daarom ben ik toen gestopt met motorrijden. Ik zou er zo weer mee beginnen als het zou kunnen. the only pleasure is pain |
|
Ik zou er zo mee willen stoppen, maar ik ben verslaafd aan het gejank van mijn Kawa. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Tussen 2 haakjes (ben jij McDoom??) the only pleasure is pain |
|
Ik ontken alles! Ja dus. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik dacht dus dat je een meisje was. Sorry McDoom the only pleasure is pain |
|
quote: LOL Ik was ook liever een meisje geweest. Maakt niet uit hoor Vampire_Girl! Kom het maar eens goed maken. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: In your dreams... the only pleasure is pain |
|
On topic! Om het maar niet op zijn MBMarduk's te schrijven! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Flauw hoor..maar ja, on-topic!! Deze motor zou ik wel willen berijden the only pleasure is pain |
|
Die heeft wel een lekker kontje ja. Dat zie je op de modellen van de laatste jaren helaas niet meer, die mooie ronde vormen. Alles moet puntig en strak zijn tegenwoordig... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik ga zeker mn motorrijbewijs halen als ik 18 ben, nog voor mn rijbewijs kga af en toe mee met mn vader (die heeft een oud-engelse AJS) (hmja, + hond ) heerscht wel, die klassieke modellen |
|
Ter ere van mijn nieuwe monster 900 effe dit topic nieuw leven inblazen... |
|
quote: een Lilymonster zeker |
|
quote: zolang je mijn "If you can read this, the bitch fell of" -shirt niet kan zien zit die achterop! |
|
quote: heeft ze dr eigen verkocht dan? |
|
yep, ze zit liever 8erop. vandaar dat ik een zwaardere heb gekocht... |
|
agha! ehh...ik houd het wel bij gitare, ik heb niks met motors verder |
|
quote: idem.... |
|
dankzij mijn kan ik deze motor kopen!! NOT!!! |
|
quote: LOL! zou niet gek zijn iig. In dat geval zou ik het wel doen, alleen al om het feit dat ik het kan |
|
quote: blijft mooi................... geen centen deze maand om mijn Yamaha definitief af te werken en van nieuw rubber te voorzien (en condooms hebben geen grip) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
fucking rap trouwens dit ding. ff iets anders dan de 600 die ik eerst 2,5 jaar misbruikt heb! |
|
mijn fietsje Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Zat ik laatst rustig de making-of The Matrix Reloaded te kijken...ik vind Trinty al geweldig om die supermooie leren pakjes waar ze altijd in loopt....rijdt ze g*dv*rdeg*d*v*r op mijn droommotor: een Ducati 996 SS. AAAAAAAAAAAAHHH!!! De trut! I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |