![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
en wat moeten wij met deze info? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: wij? je was toch gedumpt? ( ![]() maarre jij heeft niet te komen hoor, XneggieX iig wel en nog meer gezellige mensen. Leuk weetje: dat hele metropolis er weer is dankzij de inzit van Rood (sp) ![]() ![]() |
|
quote: ow, vandaar dak nie kom haha We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
druk bezocht topic ist al he ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
nou 2 van de 4 mensen die momenteel aanwezig zijn hebben, het al bezocht, het scoort dus procentueel gezien heel hoog ![]() Maar het is echt een onzettend goede band, je moet er maar eens naar luisteren. op www.relapse.com/mastodon staat een mp3 luistert en huivert!!! ![]() |
|
Neen. ![]() |
|
es ff luustre dan ![]() ...ik zie nergens iets over mp3, niet in discog. waar je et zou verwachte... [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 30-05-2003 22:28] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
kan nix vinde... ...komt dat ff opt zelfde neer ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 30-05-2003 22:30] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Ik heb ze begin dit jaar in Vera gezien in het voorprogramma van High on Fire. Het was zelfs NOG beter dan op CD! ![]() Wat was dat een heerschend optreden! Ik ga ze zeker nog eens zien! ![]() Ze sloten overigens af met een geniale cover van Thin Lizzy, nl "Emerald". Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
als je de site opent http://www.relapse.com/mastodon moet je het hele intro uitwachten dan krijg je vanzelf reclame voor de nieuwste cd met mpe, march of the fire ants heet het ![]() |
|
intro's zijn niet gecreeerd om uit gewacht te worden We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: zie, ik ben niet de enige met smaak ![]() ![]() |
|
lekker technisch..TÉ her en der...zal live vast wel lekker beuken We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Dan kun je vast ook Burnt By The Sun en Botch wel waarderen. Deze bands heerschen namelijk net zo hard! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
--edit door paul-- nazi troep ![]() ![]() |
|
quote: Welkom op ZM! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
|
--edit door paul-- nazi troep ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schemerzang op 30-05-2003 22:57] ![]() |
|
gvd, wat een lang into om te laden, zeg. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
|
quote: he aars, je user icon doet het niet ![]() |
|
|
hmmm, ik heb het gedowned en natuurlijk eerder gezien toen mijn band met hen en nog meer bands hebben op getreden. muzikaal zit het lekker in elkaar, ik ben alleen niet zo gek op die "spring" momenten in de muziek. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ik ben mij van geen kwaad bewust. ![]() Maar Mastodon heerscht wel alle pannen van het dak. Vooral die drummer...tering wat is die gast goed/gek. En als je dacht dat ze het live niet waar kunnen maken dan heb je het mis. Ze geven een enorm energieke live show en zo strak als de broek van Ghoullie ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |