IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Mastodon Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-04-2009 8:17 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik begin hem steeds meer te waarderen, je moet gewoon voorgaand werk even vergeten en compleet blanco luisteren.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-04-2009 11:52 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Wat een fantastische cd dit, ik beluister hem steeds vaker. Ghost of Karelia is een beetje een flauw nummer, maar de overige 6 nummers zijn erg sterk. De eerste 2 nummers zijn erg catchy, daar zouden ze wellicht een nog breder publiek mee kunnen aanspreken..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-04-2009 11:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Misschien dat die zanger op de volgende plaat wel kan zingen, dus daar wacht ik dan maar op


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 24-04-2009 13:34 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

Vond hem eerst wat tegenvallen nadat ik helemaal weg was van de laatste Burst plaat, maar na een keer of wat luisteren vind ik hem steeds genialer...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-04-2009 16:26 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 13:34 schreef Jerome het volgende:
Vond hem eerst wat tegenvallen nadat ik helemaal weg was van de laatste Burst plaat, maar na een keer of wat luisteren vind ik hem steeds genialer...

Inderdaad een kwestie van vaker luisteren.. Die nieuwe cd van Burst is ook geweldig trouwens!


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 24-04-2009 16:46 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Beide zijn in principe prima, die van Mastodon zelfs bijna geniaal, maar het raakt me werkelijk geen moment. hoop dat dat ook een kwestie van vaker luisteren is


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-05-2009 23:16 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Lekkere plaat, die nieuwe! Het was even een momentje wennen aan de totale cleane zang nu, maar potdikke het staat wel als een huis


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 13-05-2009 0:02 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Ik ben op het moment meer enthousiast voor de instrumentale versie. die dwaalt ook ergens op internet rond, en zodra ik 'm hier opzet gaat ie op repeat


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-05-2009 0:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nee joh, zang is gaaf. Het hoeft niet altijd gegrunt te zijn.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-05-2009 0:11 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2009 23:16 schreef Mark het volgende:
Lekkere plaat, die nieuwe! Het was even een momentje wennen aan de totale cleane zang nu, maar potdikke het staat wel als een huis


Idd, beetje vreemd maar wel errug lekker.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 13-05-2009 8:32 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Volgens mij moeten ze zelf ook nog wennen aan die cleane zang:

http://www.youtube.com/watch?v=YLjMM0VauT8


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-05-2009 11:34 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik heb de plaat nu heel vaak beluisterd en hij blijft boeien en groeien. Ondanks dat ik het "geschifte" nog steeds een beetje mis is dat ruimschoots gecompenseerd door heerlijke composities. Absoluut kandidaat jaarlijst top 5.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-05-2009 23:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb hem nu een tijdje in huis, vind het met afstand hun beste plaat!

"Spiraling up through the crack in the skye".... en dan die solo


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-05-2009 0:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Helemaal 200% mee eens, wat een dijk van een plaat

Er zit zoveel in, die composities staan als een huis. En de zang heerscht, klaar. Geen gemekker over gebrek aan grunts, dan gooi Leviathan er maar in of zo. Dit is gewoon een klasse schijf.

5 juni staan ze in de Corp, ga ik ze weer eens aanschouwen. Ik kijk er al naar uit

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 22-05-2009 0:14]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 28-05-2009 10:30 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Goede plaat ja...Crack. Andere stijl, maar het bevalt me goed. Tool, Corrosion of Conformity en Alice in Chains hoor ik er soms ook wel in (qua zang dan). Geslaagd.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 28-05-2009 22:41 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hij is geslaagd. Hij verveelt nog steeds niet, en dat zegt wat! Verder ben ik het volledig met staalman eens.



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-02-2010 19:13 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht


Klinkt als: Apocaliptica doet Mastodon. Leuk voor een keertje.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-05-2010 10:30 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 31-07-2010 23:04 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Er is weinig tot geen promotie voor gemaakt, maar heeft iemand hier die instrumentale soundtrack-ep voor de film 'Jonah Hex' al gehoord? Zes nummers, alle van Mastodon. Weer totáál anders dan alles wat ze voorheen hebben gedaan, maar opnieuw grote klasse (op het eerste gehoor)!

Ik heb hem trouwens legaal gedownload. € 1,49 in de iTunes Store.

[Dit bericht is gewijzigd door RudiEngel op 31-07-2010 23:05]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-08-2010 12:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Wellicht omdat Jonah Hex een complete flop gaat worden?

Ook te luisteren op Spotify. Het is inderdaad niet slecht wat de heren hebben gedaan al mis ik de zang toch wel degelijk, maar het is dan ook filmmuziek..

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 01-08-2010 12:47]


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 13-03-2011 2:24 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

De zang is niet zo goed tijdens de Crack the Skye nummers op de live cd.

edit: Maar daar van afgezien is het muzikaal gezien wel smullen.

edit2: Ach, valt misschien ook wel mee met de zang. Hinkend op twee gedachten ga ik hier uit mijn dak.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 13-03-2011 5:51]


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-03-2011 13:04 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2011 2:24 schreef bokaj het volgende:
De zang is niet zo goed tijdens de Crack the Skye nummers op de live cd.



+1


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-07-2011 5:18 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

'Nieuw' unreleased nummer met videoclip: http://video.adultswim.com/music-videos/mastodon-deathbound-video.html

nummer is daar ook te downloaden.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 07-07-2011 5:19]


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-07-2011 16:33 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

blij met jou cd's scheap?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Kalem
Usericon van Kalem
Posted 13-07-2011 21:10 by Kalem Wijzig reactieProfiel van KalemQuote dit berichthttp://www.marchefunebre.be

Ik kijk uit naar deze release. Ben benieuwd of ze verder gaan in het straatje van Crack the Sky, of eerder teruggrijpen naar het oudere werk, of... weer iets anders...



Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen