IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Mastodon Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-03-2009 13:22 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

28 meer dan ik nu op mijn pc heb staan...sjees...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-03-2009 13:26 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2009 13:22 schreef Spirit In Black het volgende:
28 meer dan ik nu op mijn pc heb staan...sjees...

Haha, klopt. Ik bedoel dat 10.- extra nog wel meevalt voor extra litho's en dergelijke.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-03-2009 13:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik heb liever iets speciaals dan iets, ja wat eigenlijk...? hehe


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-03-2009 13:32 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

De speciale editie is in dit geval echt speciaal.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Amorphic
Usericon van Amorphic
Posted 22-03-2009 16:21 by Amorphic Wijzig reactieProfiel van AmorphicQuote dit bericht

De eerste keer dacht ik met een misprint te maken te hebben, vooral vanwege die andere zanger. Maar ook vanwege de andere sound wat volgens mij vooral te wijten is aan Brendan O'Brien. Na wat luisterbeurten vind ik Crack The Skye best een sterke plaat. Leviathan blijft hun beste plaat imo, maar Crack The Skye is zeker niet slecht.

[Dit bericht is gewijzigd door Amorphic op 22-03-2009 16:21]


Ask yourself whether the dream of heaven and greatness should be waiting for us in our graves - or whether it should be ours here and now and on this earth. -Ayn Rand


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-03-2009 23:13 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik mis het geschifte behoorlijk... klint eigenlijk te braaf allemaal.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 23-03-2009 12:44 by earik mortem Wijzig reactieProfiel van earik mortemQuote dit berichthttp://www.theluciferprinciple.nl

Ik vind de nieuwe schijf super, lekker uitgesponnen, vocaal verfrissend en luistert lekker weg.

DVD ook weer geweldig!



[Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 23-03-2009 12:53]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-03-2009 12:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

drapmetal

niets voor mij


signature


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 23-03-2009 14:18 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Maar dat wist iedereen al


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-03-2009 14:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

oja, das waar


signature


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 23-03-2009 20:18 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2009 16:21 schreef Amorphic het volgende:
De eerste keer dacht ik met een misprint te maken te hebben, vooral vanwege die andere zanger. Maar ook vanwege de andere sound wat volgens mij vooral te wijten is aan Brendan O'Brien. Na wat luisterbeurten vind ik Crack The Skye best een sterke plaat. Leviathan blijft hun beste plaat imo, maar Crack The Skye is zeker niet slecht.
Maar goed dat het uiteindelijk om de muziek gaat dan.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-03-2009 21:55 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Holy smoly.. Moet wel erg wennen aan de vocalen inderdaad! Ik heb alleen de eerste 3 nummers nog maar gehoord, maar de nummers zelf klinken wel sterk.

Ik hoop dat ik nog wen aan de zang, zodat ik er vol op van kan genieten.



Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 23-03-2009 22:02 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Ik was er al voor het eind van de luistebeurt aan gewend lekker album


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-03-2009 22:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Toch de lp besteld, dan maar een paar keer goed luisteren... Eerste indruk was matig.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 25-03-2009 2:14 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

Mastodon says: BEWARE of Pestilence!



One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-03-2009 22:44 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

speciale editie is in huis, mooi vormgegeven, heeft toch wel wat zulke albums.

De muziek daarentegen is nog wel wennen...nu was ik altijd fan van de rustige lange nummers, mis nu wel een beetje de knallers.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-03-2009 9:45 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Gisteren gekocht. Ik vind 'em nogal aan de softe kant. Ik mis een kraker à la "Blood and Thunder" of "The Wolf Is Loose".


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 28-03-2009 8:45 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 9:45 schreef Count Usher het volgende:
Gisteren gekocht. Ik vind 'em nogal aan de softe kant. Ik mis een kraker à la "Blood and Thunder" of "The Wolf Is Loose".
\

Helemaal mee eens. Ik denk dat wanneer ik de plaat nog een keer of 5 goed beluister en het oude Mastodon werk loslaat, dit een super album kan zijn. Maar live gaan ze absoluut inboeten. Dit werk dendert bij lange na niet als een stoomwals over je heen.....En dat vind ik het meest jammere eraan, Mastodon live hoort een sensatie te zijn....


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-03-2009 8:48 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2009 8:45 schreef Ghislain Lambert het volgende:


Helemaal mee eens. Ik denk dat wanneer ik de plaat nog een keer of 5 goed beluister en het oude Mastodon werk loslaat, dit een super album kan zijn. Maar live gaan ze absoluut inboeten. Dit werk dendert bij lange na niet als een stoomwals over je heen.....En dat vind ik het meest jammere eraan, Mastodon live hoort een sensatie te zijn....


Er begint na een paar luisterbeurten meer te blijven plakken, hoor. Leuke hooks die mij eerst niet opvielen. De sterkte van deze plaat zit 'em in andere dingen dan vroeger. Hij is wel te gek, maar echt knallen doet ie niet (op een paar uitbarstingen na).
Ik denk wel dat dit op termijn een blijvertje wordt.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-03-2009 8:48 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Helemaal mee eens, het is op zich geen slechte plaat... maar ik mis het geschifte van hun voorgaande werk teveel. Juist dat gaf die band zo'n overdonderend karakter.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-03-2009 14:16 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Zojuist Crack in the skye weer eens goed beluisterd...
Het nieuwe album is een vreemd verhaal. Alsof het oude Mastodon in iets compleet nieuws is geevolueerd. Je kunt nog duidelijk horen dat het vroeger Mastodon was maar op Crack in the skye is het een compleet nieuw monster geworden.

Mensen die de band konden waarderen voor hun overdonderende karakter en bulder zang kunnen dit album gewoon links laten liggen.
Het geschreeuw is namelijk in zijn totaal vervangen door een cleane zang. Onderandere hierdoor krijgt de muziek een enorme retro lading. De zang doet soms een beetje denken aan een gestoorde en rauwere Ozzy.

Qua muziek is het allemaal wat donkerder en psychedelischer geworden. Deze dingen zaten er altijd al in maar nu zitten ze echt op de voorgrond. Het klinkt nog steeds alsof de dondergod een slechte dag heeft gehad op z'n werk maar op Crack in the skye slaat men je vaak om de oren met invloeden van oude hardrock, psychedelica, prog, Black sabbath en zelfs Soundgarden (het eerste nummer).

Het is een album dat je niet in 1 keer kunt vatten. Je moet hier echt meerdere luisterbeurten aan wagen. Maar langzaam vallen de puzzelstukjes op hun plaats en dan heb je ook echt een heel mooi album. Ik vind het wel een gave zet van Mastodon om niet op de oude voet door te gaan. Ze waren altijd al een vernieuwende band en om nou opnieuw een "typisch" Mastodon album te maken zou betekenen dat ze stil zouden staan.
Crack in the skye is compleet origineel en toch duidelijk Mastodon.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 28-03-2009 21:06 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid



One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-03-2009 21:13 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ik ga dit album mooi vinden denk ik.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 01-04-2009 19:26 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Jep, hij is fijn.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-04-2009 19:29 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2009 19:26 schreef Dentz het volgende:
Jep, hij is fijn.


Dat is ie zeker


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen