IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Mastodon Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-03-2004 17:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 13:57 schreef Kadaver het volgende:
Mastodon, nu al twee keer live gezien, twee keer zwaar onder de indruk. Ook hun cd's zijn geniaal, prachtige menging van allerlei soorten metal en core. Ik zit echt te wachten op The Leviathan (hun aankomende cd)

Zijn ze op dit moment aan het opnemen in Seattle.

Is dat eigenlijk met 1 of 2t's..... in the windy state iig.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-03-2004 17:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 17:05 schreef ghoulliette het volgende:
Zijn ze op dit moment aan het opnemen in Seattle.

Is dat eigenlijk met 1 of 2t's..... in the windy state iig.
Is zo goed gespeld hoor


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-03-2004 17:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

scheelt weer

ben zelf natuurlijk ook erg benieuwd naar de nieuwe cd. Vind de titel wel wat jammer, niet erg origineel enzo terwijl imho de andere twee titels, en de songtitels dat over het algemeen wel zijn. Dat is een van de extra pluspunten van mastodon vind ik.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-03-2004 17:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

De muziek zal wel weer veel goedmaken

Irritant trouwens dat de zanger op die remission DVD na het concert roept: "Enjoy Dillinger Escape Plan!!"-->........zwart beeld.... AAARGGH
Dit had ik nou net willen zien...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-03-2004 22:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

misschien komt er nog een 2e digipack waar dat ook opstaat


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-03-2004 22:05 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Zag vandaag Lifeblood liggen voor een paar eurootjes. Geluisterd en ga m, zodra ik weer geld heb, halen! De samples die ik geluisterd heb beukten zowaar meer dan Remission


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-03-2004 22:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

vooral de sample die van het "black metal" stukje komt is erg leuk.

Maar lifesblood is nergens erg duur volgens mij, staan immers veel minder nummers op.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-03-2004 22:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

7 euro voor een paar vette nummers vind ik niet te duur


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-03-2004 22:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nee idd, daar heb ik hem vorig jaar ook voor gekocht


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-03-2004 22:14 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 22:12 schreef ghoulliette het volgende:
nee idd, daar heb ik hem vorig jaar ook voor gekocht


Tsja, ik heb de re-release van Remission pas 2 maandjes liggen en dat is mn eerste plaat van Mastodon . Nu zoeken naar de pc. LP


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-03-2004 23:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

over LP: Ik heb 1 7 inch picture disc, die van Emerald. Die andere is via de website te bestellen, maar heb helemaal nul komma nul geld.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-03-2004 22:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de titels van de nummers zijn trouwens al bekend gemaakt. ook de release datum


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-03-2004 4:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Er komt dus ook een DVD uit via relapse. Met daarop dus ook Mastodon met 4 nummers!
Zie link:

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/2362.html


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-03-2004 11:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

vier hele nummers, toe maar


codex4
Usericon van codex4
Posted 21-03-2004 16:45 by codex4 Wijzig reactieProfiel van codex4Quote dit berichthttp://www.gardenofexile.com

Kan niet wachten tot de nieuwe plaat, kan weinig anders dan dat dat de plaat van 2004 wordt.

Die Contamination DVD schijnt trouwens echt goed te zijn qua geluid ben dus erg benieuwd naar die Mastodon nummers, maar daarnaast staan er zeker net zulke brute bands op zoals Pig Destoyer, Burnt By The Sun en Neurosis.

oja, mocht je Mastodon shit zoeken, moet je bij ons zijn. we hebben; Remission 2xCD, Remssion 2xLP, Lifesblood MCd, Picture 7" Emirald en hun eerste Picture 7"op Reptillian Records. Verder shirts in maten S/M/L/XL Logo en Remission design distro[at]codex4.org



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-03-2004 17:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

*reclame jingle*


je kunt alles ook bij de band zelf bestellen via de website

*reclame *jingle*


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-03-2004 17:31 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ook bier?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-03-2004 17:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nee alleen alles van het reclame bericht boven de mijne


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-03-2004 17:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik heb al 4x een mailtje verzonden om een paar shirts te bemachtigen maar ik krijg maar niks te horen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-03-2004 17:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

via de site, of bij codex?
De merchandise dude zit namelijk regelmatig op het forum zo kun je hem iig ook bereiken.

ps. mijn emerald 7 inch heb ik via conspiracy records voor vrij weinig binnen 1,5 week.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 21-03-2004 17:36]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-03-2004 17:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

via mastodorocks


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-03-2004 22:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 17:34 schreef Spirit In Black het volgende:
ik heb al 4x een mailtje verzonden om een paar shirts te bemachtigen maar ik krijg maar niks te horen

"hey everyone, mastomerch is being mailed out at a slow pace because we are not at home to mail it... i do have most orders and they are going out slowly. we are low and completeley out of some merch for the moment. i am just waiting a few days to recieve it then i will mail it out as soon as possible.. sorry for the delay......those of you who ordered the 7" it will take a little longer. thanks for your patience......bill "


daarom dus


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-03-2004 14:44 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 22:52 schreef ghoulliette het volgende:
"hey everyone, mastomerch is being mailed out at a slow pace because............ "

daarom dus


4 mailtjes verdeeld over 1,5 jaar, is wel erg traag dan...een reactie dat de mail is aangekomen zou al welkom zijn. Ach whatever, heb geen haast....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-03-2004 0:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Amerikanen he....


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-03-2004 0:06 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

lukt me trouwens niet om simpel een account aan te maken op dat forum.....


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen