|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Is zo goed gespeld hoor Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
scheelt weer ben zelf natuurlijk ook erg benieuwd naar de nieuwe cd. Vind de titel wel wat jammer, niet erg origineel enzo terwijl imho de andere twee titels, en de songtitels dat over het algemeen wel zijn. Dat is een van de extra pluspunten van mastodon vind ik. |
|
De muziek zal wel weer veel goedmaken Irritant trouwens dat de zanger op die remission DVD na het concert roept: "Enjoy Dillinger Escape Plan!!"-->........zwart beeld.... AAARGGH Dit had ik nou net willen zien... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
misschien komt er nog een 2e digipack waar dat ook opstaat |
|
Zag vandaag Lifeblood liggen voor een paar eurootjes. Geluisterd en ga m, zodra ik weer geld heb, halen! De samples die ik geluisterd heb beukten zowaar meer dan Remission |
|
vooral de sample die van het "black metal" stukje komt is erg leuk. Maar lifesblood is nergens erg duur volgens mij, staan immers veel minder nummers op. |
|
7 euro voor een paar vette nummers vind ik niet te duur |
|
nee idd, daar heb ik hem vorig jaar ook voor gekocht |
|
quote: Tsja, ik heb de re-release van Remission pas 2 maandjes liggen en dat is mn eerste plaat van Mastodon . Nu zoeken naar de pc. LP |
|
over LP: Ik heb 1 7 inch picture disc, die van Emerald. Die andere is via de website te bestellen, maar heb helemaal nul komma nul geld. |
|
de titels van de nummers zijn trouwens al bekend gemaakt. ook de release datum |
|
Er komt dus ook een DVD uit via relapse. Met daarop dus ook Mastodon met 4 nummers! Zie link: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/2362.html Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
vier hele nummers, toe maar |
|
Kan niet wachten tot de nieuwe plaat, kan weinig anders dan dat dat de plaat van 2004 wordt. Die Contamination DVD schijnt trouwens echt goed te zijn qua geluid ben dus erg benieuwd naar die Mastodon nummers, maar daarnaast staan er zeker net zulke brute bands op zoals Pig Destoyer, Burnt By The Sun en Neurosis. oja, mocht je Mastodon shit zoeken, moet je bij ons zijn. we hebben; Remission 2xCD, Remssion 2xLP, Lifesblood MCd, Picture 7" Emirald en hun eerste Picture 7"op Reptillian Records. Verder shirts in maten S/M/L/XL Logo en Remission design distro[at]codex4.org |
|
*reclame jingle* je kunt alles ook bij de band zelf bestellen via de website *reclame *jingle* |
|
ook bier? |
|
nee alleen alles van het reclame bericht boven de mijne |
|
ik heb al 4x een mailtje verzonden om een paar shirts te bemachtigen maar ik krijg maar niks te horen |
|
via de site, of bij codex? De merchandise dude zit namelijk regelmatig op het forum zo kun je hem iig ook bereiken. ps. mijn emerald 7 inch heb ik via conspiracy records voor vrij weinig binnen 1,5 week. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 21-03-2004 17:36] |
|
via mastodorocks |
|
quote: "hey everyone, mastomerch is being mailed out at a slow pace because we are not at home to mail it... i do have most orders and they are going out slowly. we are low and completeley out of some merch for the moment. i am just waiting a few days to recieve it then i will mail it out as soon as possible.. sorry for the delay......those of you who ordered the 7" it will take a little longer. thanks for your patience......bill " daarom dus |
|
quote: 4 mailtjes verdeeld over 1,5 jaar, is wel erg traag dan...een reactie dat de mail is aangekomen zou al welkom zijn. Ach whatever, heb geen haast.... |
|
Amerikanen he.... |
|
lukt me trouwens niet om simpel een account aan te maken op dat forum..... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |